Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä idiootille miehelle joka ei osaa syödä hiljaa?

Vierailija
09.09.2015 |

Koko saatanan suku samanlaisia mässyttäjiä. Kolistellaan lusikkaa hampaisiin, haukotaan henkeä ja syödään kuin viimeistä päivää. Voi v###u!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tikka ilmaan, osui jälleen hulluun!

Vierailija
2/14 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä kuitenkin paksu lompakko? Miehellesi taas toivoisin vähemmän neuroottista , hiukan älykkäämpää ja fiksumpaa naista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoruokintaan?

Vierailija
4/14 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, mä tiedän täysin tunteen. Laita ruokapöytään radio päälle.

Vierailija
5/14 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 22:33"]

Onko sillä kuitenkin paksu lompakko? Miehellesi taas toivoisin vähemmän neuroottista , hiukan älykkäämpää ja fiksumpaa naista.

[/quote]

Ole sinä mässyttäjä hiljaa ja opettele syömään niin kuin normaalit ihmiset.

Vierailija
6/14 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano hänelle, että pidät hänestä, mutta vain kaveritasolla.

Vierailija
7/14 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 22:26"]

Koko saatanan suku samanlaisia mässyttäjiä. Kolistellaan lusikkaa hampaisiin, haukotaan henkeä ja syödään kuin viimeistä päivää. Voi v###u!

[/quote]loetko ollut kuuro ja sokea mennessäsi yhteen moisen ihmisen kanssa? sitten kokenut ihmeparantumeisen.

Vierailija
8/14 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa vaikka aloittaisit siitä että puhut (netissäkin) kumppanistasi arvostavammin, kuten sivistyneen ihmisen tulisi tehdä. Sitten voit rauhallisesti keskustella asiasta, ongelmasta, hänen kanssaan, kertoa minkä toivot loppuvan ja miten toivot kodissanne toimittavan. Hyvät tavat ovat yleistäen kaikkien etu. Sehän tosin menee enää pelkän kusipäisyyden piikkiin, jos toinen ei saisi mitenkään näkyä/kuulua/haista/olla, koska kuinka äänetön ja haitaton sinä itse olet touhuissasi?? Ehkä jos pitäisitkin vähän ääntä, et olisi noin kireä itse. Minä henkilökohtaisesti heittäisin elämästäni helvettiin tuolla asenteella kanssani olevan naisen, jos siis olisin mies, mässyttäjä tai kanssasi yhteen päätynyt, mitä noista yhtäkään en onneksi ole.

Vierailija
9/14 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä aloitus todistaa jälleen sen puolesta, että moni nainen jää lähes teinin tasolle henkisesti. Senhän näkee kyllä missä tahansa epärakentavissa naislaumoissakin, työelämässä, naiskerhoissa; kieroilua, katalaa turhaa sotaa ja muiden alistamista. Laitetaanpa mies puhumaan samoin naisestaan, niin heti itketään kuinka on kamala mies ja haukkuu siinä samassa toisen suvunkin, mutta jos tuollainen nainen käyttäytyy tosi huonosti, solvaa kumppaniaan, on vastaanotto heti muilta naisilta plussasadetta. Typerykset. Ihan yhtä lailla naisen tulee kohdella miestä hyvin, kuin miehen naista. Tai miehen miestä, naisen naista. Lapsellinen haukkuminen ei ole ratkaisu yhtään mihinkään, ei koskaan.

Vierailija
10/14 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

^Juu. Eipä tarvitse kuin tätä palstaa seurata niin kaiken jeesustelun takaa tulee selkeästi ilmi kuinka luonnevikaisia suuri osa naisista on.

Vierailija
11/14 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on mässyttäjä miehenä. Malttaa syödä esim. ravintolassa rauhassa, mutta kotona mässyttää kuin viimeistä päivää. Olen sanonut, että joko syö hiljempaa tai sitten siirtyy muualle syömään. Tai vaihtoehtoisesti siirryn itse ruokailemaan olohuoneeseen.  Yleensä kyllä kestän, joskus väsyneenä ei vaan jaksa mitään ylimääräistä meteliä.

Ja ei, meillä tämä ei ole mikään kynnyskysymys tai riitelyn aihe, mutta en ymmärrä miten aikuinen ihminen ei osaa syödä mässyttämättä. Aluksi oli ilmeisesti vieraskorea tai sitten olin rakkaudesta kuuro, kun en huomannut.

Vierailija
12/14 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 12:16"]

^Juu. Eipä tarvitse kuin tätä palstaa seurata niin kaiken jeesustelun takaa tulee selkeästi ilmi kuinka luonnevikaisia suuri osa naisista on.

[/quote]

Niin on, siis ihan oikeasti on, kyllähän sen huomaa siitä mustasta ilkeydestä, luokittelusta ja yleisestä hajottavasta paskamaisuudesta, mitä täälläkin on. Ja irl olen kyllä tavannut sellaisia naisia, jotka mieheksi käännettynä olisivat äkkiä ihan kamalaksi luokiteltuja, mutta naisina aivan perusnaisia.

Vierailija
13/14 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei osaa edes syödä sivistyneesti niin se on hei hei. Ruokailen ihan ihmisten, en possujen seurassa.

Vierailija
14/14 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mitä sukupuolta on tai vaikka olisi alien, jos syömisestä lähtee ääntä kuin pienestä possuperheestä niin se on aivan sairaan ärsyttävää ja kuvottavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi