Tekisi mieli ostaa meikkejä
Mutta kannattaako se? Maksimissaan käyn joskus harvoin kaupassa. Valis
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata.
Niin, ei kai. Nuo by Raili meikit näyttää ihanilta. Huulipunat yms. Ap
Kai sä nyt viisikymppinen nainen itse tiedät meikkiasiasi.
Vierailija kirjoitti:
Kai sä nyt viisikymppinen nainen itse tiedät meikkiasiasi.
Kai mä tiedän. Enpä mä muualla käy kuin joskus kaupassa. Ap
Oma tytär menkkaa jopa tunnin ennen ulos lähtöä. Minusta ajanhukkaa.
Ihan oikeasti tee päätökset itse: Olit minkä ikäinen tahansa? Osta ripsiväriä ja huuli- Kiiltoa, aurinko puuteria poskipäillesi ,piristää jo peilikuvaasi!
Älä nyt niin kalliita osta, jos et ole varma tuleeko edes käytettyä. Saahan huulipunia alle kympilläkin.
No ei kannata eikä varsinkaan mitään by Raili. Pelkästään tää sun viesti kertoo miten markkinointi toimii. Säästä rahasi.
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt niin kalliita osta, jos et ole varma tuleeko edes käytettyä. Saahan huulipunia alle kympilläkin.
Niin, Tokmannilta voisi joskus jotain halppis huulipunaa ostaa. Ap
Osta essence, catrice tms tuollaisten muumioitten meikkisarjoihin kannata haksahtaa.
Minun tekee myös joskus mieli ostaa meikkejä. Mutta koska en ole koskaan meikannut, en osaa niitä käyttää, joten en osta. Jotain meikkivoidetta olen ostanut, tarkoituksena peittää ryppyjä. Tosiasiassa se voide vain korostaa ryppyjä entisestään, joten jäi kaappiin vanhenemaan se.
En ole kyllä 25 vuoteen meikannut. Kuitenkin meikki saa mielestäni musta paremman näköisen. Ap
Keskity ihonhoitoon. Se on paljon palkitsevampaa. Korona-aikana lopetin meikkien käytön kokonaan ja keskityn vain ihonhoitoon. Korvaan vanhentuneet purkit laadukkailla ja omalle iholle sopivilla tuotteilla. Säännöllinen ihonhoito tuottaa tulosta. Ilahduttavaa.
Lopuksi levitän kevyesti värillistä ja hoitavaa huulirasvaa. Enempää en tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Keskity ihonhoitoon. Se on paljon palkitsevampaa. Korona-aikana lopetin meikkien käytön kokonaan ja keskityn vain ihonhoitoon. Korvaan vanhentuneet purkit laadukkailla ja omalle iholle sopivilla tuotteilla. Säännöllinen ihonhoito tuottaa tulosta. Ilahduttavaa.
Lopuksi levitän kevyesti värillistä ja hoitavaa huulirasvaa. Enempää en tarvitse.
Merkki ja väri?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Merkki ja väri?
Burt's Bees hoitava huulirasva, väri Red Dahlia.
- 14
Ei kannata.