Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tietää onko mies kiinnostunut vai vain ystävällinen?

Vierailija
26.03.2022 |

Tapaan töiden puolesta säännöllisesti miestä johon olen itse ihastunut (olen itse sinkku ollut jo pari vuotta edesmenneen mieheni kuoleman jälkeen eikä kukaan mies tätä ennen ole kiinnostanut). Mies tekee työtä jossa puhuu paljon ja tapaa jatkuvasti paljon ihmisiä, siksi mietin onko vain ystävällinen.

Mies kyselee paljon työhöni liittyviä asioita (olemme eri aloilla) ja jää joka kerta juttelemaan työasioiden hoidon jälkeen pidemmäksi aikaa. Viimeksi juttelimme lähes tunnin kun mies kyseli minun töistäni, puhuimme harrastuksista, kevään tulosta yms. Hänelle ei ole sormusta ja on muutaman kerran puhunut siihen sävyyn omista asioistaan (esim. kotinsa sisustukseen liittyen) että olisi sinkku, mutta eihän sormuksen puute mitään kerro. Jutellessamme mies seisoo lähellä ja kääntyneenä minuun päin.

Olen ihastunut kuin teini mutten pitkän sinkkuuden takia uskalla tehdä aloitetta. En myöskään kehtaa koska teemme välillä työjuttuja yhdessä jatkossakin enkä halua kiusallisia tilanteita. Mutta mies pyörii jatkuvasti mielessäni enkä ole tosiaan ketään kohtaan tuntenut tällaista typerää ihastusta edesmennyttä miestäni lukuun ottamatta. Mistä siis tietää tai selvittää miehen kiinnostus - vai yritänkö vain unohtaa?

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy haluaako nähdä pinin, sitten näytät.

Vierailija
2/48 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies nostaa sinut oman vapaa-aikansa tärkeimmäksi kohteeksi, niin silloin mies on ihastunut. Jos haluaa olla vain ystävällinen, niin tällöin ystävänainen on vapaa-ajan käytön häntäpäässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko molemminpuoleista kipinää ja jännitettä?

Vierailija
4/48 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävällinen mies on hyvin suurella todennäköisyydellä vähintään seksuaalisesti kiinnostunut. Varsinkin jos olet hoikka ja nätti.

Vierailija
5/48 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet alle 40-vuotias, mies on kiinnostunut.

Vierailija
6/48 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavan kerran kun näette niin pyydä kahville. Tiedätkö nimen? Viestiäkin voi laittaa. Löytyykö somesta?

Vierailija
7/48 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä häntä mukaan jonnekin. Esimerkiksi jos tiedät hänenkin pitävän elokuvista, tyyliin: "Ajattelin ensi viikolla mennä katsomaan sen uuden elokuvan X, oletko sinä jo nähnyt sen? (mies vastaa kieltävästi) Kiinnostaisiko sinua lähteä seuraksi?"

Tai sitten ihan vain "Lähdetäänkö joskus kahville/kaljalle jatkamaan juttua?" Ei se sen vaikeampaa ole.

Vierailija
8/48 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti on kiinnostunut. En ole ikinä kuullut vapaasta miehestä, joka olisi tuhlannut aikaansa naiseen muuten.

Vierailija
9/48 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alle 40 ja myös hoikka ja nätti :D Mies on minua vanhempi, veikkaisin jokusen vuoden päälle nelikymppiseksi. Työasioiden takia tosiaan pelkään nolaavani itseni, jos ei olekaan kiinnostunut.

Itse kiinnostuin miehestä ensi silmäyksellä. Sittemmin olemme tosiaan jutelleet paljon töiden hoidon yhteydessä, ja hän on todella mukavan ja fiksun oloinen ja pidän siitä että hän kyselee työstäni paljon. Muttei tosiaan ole aavistustakaan onko mies pätkääkään kiinnostunut.

Vierailija
10/48 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käytää vapaa-aikaansa sinuun niin todennäköisesti on kiinnostunut.

Vierailija
11/48 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä siltä dickpikkiä, katso reaktio.

Vierailija
12/48 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti on. Mun kanssa miehet eivät koskaan juttele. Työpaikallakin jos itse yritän jutella miesten kanssa, ne oikein välttelee mua etten vaan luule mitään. Saan myös yleensä huonoa asiakaspalvelua miehiltä.

Joten uskon hänen ainakin tykkäävän susta. Voi olla varattukin, mutta sittenhän se selviää kun kysyt treffeille.

Vierailija
13/48 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Josset halua pyytää kahville tietämättä, onko varattu, niin voithan kysellä jotain miehen elämäntilanteesta. Tyyliin "mitä tykkäät tehdä vapaa-ajalla", "onko pääsiäissuunnitelmia" tms. Jossei näissä nouse sanallakaan lapset/vaimo/tyttöystävä esiin, niin sellaisia tuskin on.

Vierailija
14/48 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on naiselle ystävällinen vain, jos haluaa häneltä jotain, vrt. ystävälliset miesmyyjät, joiden ystävällisyys loppuu välittömästi, kun raha on vaihtanut omistajaa. Jos naiselta ei haluta edes hänen rahojaan, käytös on jäätävää heti. Eli jotain mies on sinulta vailla. Skaala on ihastumisesta hyväksikäyttöön. Ajan kanssa selviää.

Vierailija
15/48 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin oli vain ystävällinen ja nyt meillä 4 vuoden salasuhde.

Vierailija
16/48 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei ole kertonut eronneensa, on tuonikäinen varattu, sormus pöytälaatikossa. Vaimo ja lapset on. Pildee jahtaa, muka muuten kiinnostuneena. Älä hajoita perhettä!!!

Vierailija
17/48 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämä mies myy työkseen eli voi johtua ihan siitäkin. Mutta useammat kaupat on tehty ja olemme yksi pienimmistä asiakkaista jolla ei periaatteessa juurikaan ole väliä. Silti on aina tosi mukava ja tosiaan jää aina juttelemaan pitkäksikin aikaa.

Saan tosin yleensäkin hyvää palvelua miehiltä.

Vierailija
18/48 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla myös homo ja tykkää vaan jutella naisten kanssa. Yritä hienovaraisesti flirtata ja katso miten hän reagoi. Miehet, jotka on ihastuneita menee helposti hämilleen naisen seurassa.

Vierailija
19/48 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit kysyä ihan kaverin puolesta, että mitä mieltä hän olisi, jos joku nainen työpaikalla pyytäisi häntä ulos.

Vierailija
20/48 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies. kuten kerroit Ap on Viimeksi juttelitte lähes tunnin  kysellyt töistäsi, harrastuksista, kevään tulosta yms... Niin mistä oikeataan päättelet, ettei hän olisi lainkaan kiinnostunut sinusta?

- Tokihan hän voi olla vain kohteliaskin. Mistä tuota tietää.

Mutta ehkä hän toivoisi, että sinä pyytäisit häntä vaikka kanssasi kahville tms. (Tai, jollainmuulla tavoin osoittaisit, jos niin itse koet, että saattaisit olla hönestä kiinnostunut)

Toisaalta mitä ihmettä sitä pitäsi sanoa tosielle, että toienn ymmärtäsi, että on hänestä kiinnostunut? 

Kun olen jo itse vuosia ollut sinkku, niin joskus on käynyt mielessä. että en itse enää halua ketään pyytää kanssani yhtään mihinkään kun kuitenkin taas huomaan, että kaikki on ollut vain omassa mielessäni ja kuvitelmissani ja haaveissani; toien lähtee korkeintaan kohteliaisuudesta.

Mutta koska olen mies (, ikäänkuin sukupuoleni olisi tässä kohtaa ratkaisevaaa) - niin luultavasti minun on vain uskallettava sillä siinähän se aika menisin, jos odottaisin, että kohdalle osuisi joku joka tekisi sellaista, jonka voisin yhtä hyvin tehdä itsekin.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän