aion ottaa toisen miehen omakseni.
suhde on ollut pitkään yllä,5vuotta,ja nyt on tehty päätös,että jättää vaimon,ja aloitamme oikean suhteen.
semmoista.
Kommentit (30)
mutta en ole leuhkinut SILLOINKAAN.
pelkästään miettinyt kinkkistä tilannetta. onhan täällä lukenut noita "raskaana varatulle miehelle"-juttuja useampiakin.
minäkin olen seuraillut niitä.
pelkoa ja katkeruutta ei ole.
tunteet on selvitetty,ja eteenpäin mennään.
käytämmekin sanaa "yritämme" yhdessäelämistä. emme toistemme omistamista. mutta luottamista,rakastamista kyllä.
elämä ottaa ja antaa.
-ap
Ei ole tullut mieleen että mitähän lapsenne ajattelee ja tuntee kun aikuiseksi tulee ja saa takuulla selville viimeistään kirkonkirjoista asian? Itse olette soppanne keittäneet, moraalilla sen kanssa ei näköjään ole mitään tekemistä. Avioliitto on pyhä ja siihen ei sivullisilla ole mitään asiaa. Eri asia, jos mies olisi eronnut vaimostaan ajoissa, eikä roikottanut jalkavaimoa puolta vuosikymmentä.
Miten voi luottaa ihmiseen, joka on kusettanut vaimoaan 5 vuotta? En tuomitse, mutta ihmettelen syvästi....
Muistelen katsoneeni jakson Dr. Philiä, jossa oli näitä salasuhteita ja mieleeni jäi hänen toteamuksensa: "Ainoa asia, jonka nämä toiset naiset/miehet voivat VARMASTI tietää siitä varatusta kumppanistaan on, että nämä ovat epärehellisiä ja ei-luotettavia. Kaikki muu on valetta.
mutta en ole leuhkinut SILLOINKAAN.
pelkästään miettinyt kinkkistä tilannetta. onhan täällä lukenut noita "raskaana varatulle miehelle"-juttuja useampiakin.
minäkin olen seuraillut niitä.pelkoa ja katkeruutta ei ole.
tunteet on selvitetty,ja eteenpäin mennään.käytämmekin sanaa "yritämme" yhdessäelämistä. emme toistemme omistamista. mutta luottamista,rakastamista kyllä.
elämä ottaa ja antaa.
-ap
se on mun mielestä NIIIN kuvottavaa että ei ole riittävästi miestä päättämään ensin entistä suhdetta ennen kuin aloittaa uutta!!
Monen miehen salainen haave. Ja kun toiselle pystyy valehtelemaan ja toinen hyväksyy tilanteen niin mikäpä siinä venytellessä.
Itse asiassa en kyllä usko että ap:n mieskään valintaansa lyö lukkoon vielä piiiitkään aikaan. Uskon vasta kun kaikki on virallisesti paperilla ja osoite muuttunut ;)
Näitä kun on nähnyt niiiin paljon. Mies lupailee jotta pelastaisi nahkansa ja saisi leppoisan elon edelleen molempien kanssa. Sitten tuleekin jotain eikä mies *yllätys yllätys* olekaan kertonut vaimolleen (joka todellisuudessa on vähintään yhtä rakas kuin tämä kakkosnainen) ja kuvio jatkuu ja jatkuu niin pitkään kuin kakkosnainen jaksaa jatkaa.
En tahtoisi ap pilata onneasi, mutta otathan huomioon että mies joka kusettaa koko ajan (rakasta) vaimoaan, on takuulla täysin kykenevä tekemään samaa sinulle.
että olet itvsit nöyryyttää itseäsi ja ollut 5-vuotta toinen nainen. minä en ainakaan ikinä alentuisi moiseen, enkä ainakaan huolisi moista miestä itselleni. sen verran romantiikkaan ja "rakkauteen ensisilmäyksellä" uskon minäkin, että minun mieheni pitää rakastua minuun ja vain ja ainoastaan minuun heti kun minuun on tutustunut. ja silloin siinä ei muita naisia ole, sillä minä täytän hänen ajatukset kokonaan...sitä se rakastuminen on. sinun tarinasi kuulostaa siltä, että aivan kuin sinuun ei olisi koskaan edes rakastuttu? (toki mies on voinut sinulle niin väittää mutta tuskin pitää paikkaansa...sillä silloin kun rakastuu niin se on menoa...ei siinä mitään vaimoa pidellä viittä vuotta)
sääliksi käy sinua. teit lapsenkin varmaan tahallasi (salaa mieheltä) jotta saisit tämän omaksesi...eikä hän siltikään sinua valinnut heti. vasta nyt viiden vupden päästä? todella kauheaa että joku joutuu tyytymään noin huonoon suhteeseen... :(
se oli menoa siltä seisomalta. Rakkautta! silloinen mieheni jäi kolmen kuukauden kuluttua tapaamisestamme uuden mieheni kanssa. Nyt on oltu yhdessä 11 vuotta.
En siis ymmärrä 5 vuoden " miettimistä " kun yhteisiä lapsiakaan edellisen vaimon kanssa ei ole.
onko kulta sen arvoinen?
perustele, jos haluat...