Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laiskat ihmiset, millaisia olette?

Vierailija
26.03.2022 |

Saatteko mitään tehdyksi kotona, töissä tai vapaa-ajalla?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tienaan hyvin ja kotona käy siivooja siivoamassa. Ruoat tilaan aina kotiinkuljetuksena, kun ei jaksa lähteä kauppaan, Vapaa-ajalla ulkoilen ja liikun paljon. 

Vierailija
2/34 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tienaan hyvin ja kotona käy siivooja siivoamassa. Ruoat tilaan aina kotiinkuljetuksena, kun ei jaksa lähteä kauppaan, Vapaa-ajalla ulkoilen ja liikun paljon. 

Olen siis laiska siivoamaan ja käymään kaupassa, mutta en kuitenkaan ulkoilemaan ja liikkumaan muuten. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut laiska, mutta vain asioiden suhteen, joita ei ole pakko tehdä. Olen laiska kotona ja aikoinaan koulussa. Töissä pakko saa kummasti liikettä niveliin. Laiskuus ei tietenkään koske niitä asioita, joista pidän, esimerkiksi harrastukset ja ulkoilu.

Vierailija
4/34 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiska-Jaakko kirjoitti:

Olen aina ollut laiska, mutta vain asioiden suhteen, joita ei ole pakko tehdä. Olen laiska kotona ja aikoinaan koulussa. Töissä pakko saa kummasti liikettä niveliin. Laiskuus ei tietenkään koske niitä asioita, joista pidän, esimerkiksi harrastukset ja ulkoilu.

Just tämä. Laiskuus riippuu siitä mitä asia koskee. 

Vierailija
5/34 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella paljon saan tehtyä töissä ja vapaa-ajalla, mutta kotona laiskuus iskee. 

Vierailija
6/34 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskottelen 3 päivää viikossa. Töissä teen kahdenkin edestä.

Vierailija
7/34 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko laiskuus sitä, kun ei jaksa siivota ja palkkaa siivoojan vaikka muuten on hyvin tarmokas muissa hommissa? 

Vierailija
8/34 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kämppä imuroimatta ja roskat viemättä. Olen koko päivän istunut tietokoneella tyhjä kahvikuppi vieressä...ja edelleen yöpaita päällä.

Mutta muuten olen ihan mukava ihminen 🤗

Vierailija
9/34 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee paljoa mitään. Vähän kotitöitä teen.

Vierailija
10/34 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen super tehokas töissä ja vapaa-ajalla, mutta kotona hyvinkin laiska, kun ei vaan jaksa enää. Kotona pitää rentoutua. 

Vierailija
11/34 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosi laiska, kun en jaksa siivota, mutta muuten teen miljoona muuta asiaa 

Vierailija
12/34 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei huvita, väsyttää, mieli on huono, rupean ajattelemaan luovasti, kyseenalaistamaan ikiaikaisia kunnon ihmisen normeja, ja miettimään, mikä on oikeasti tärkeää juuri silloin.

Toisinaan olen tosi ahkera ja toimelias. Töissä sekä kotona.

Välillä oikeutan saamattomuuteni elämäni pahoilla vastoinkäymisillä.

Vierailija
13/34 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ehkä hieman boheemi, mukavuudenhaluinen haahuilija. Heräsin äsken 12 tunnin yöunilta, seuraavat pari tuntia juon kahvia. Loppupäivän taiteilen jotain. Kivaa on aina :)

Vierailija
14/34 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olen rehellisesti laiska nykyään. Meillä käy siivooja ja ruoat tilataan kotiinkuljetuksena. 

Vierailija
15/34 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä saan tehtyä. Koska on ns. "pakko". Tulee sanottavaa, jos et tee työtäsi kunnolla. Kotona kaikki on aina levällään, en vaan jaksa. Makaan kaikki vapaapäivät. huh

Vierailija
16/34 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan joidenkin mielestä laiska, kun töissä teen vain minimin mitä minulta päivän aikana vaaditaan, koska en aio uhrata sekuntiakaan ylimääräistä vapaa-ajastani työpaikalle joka ei edes maksa minulle tarpeeksi hyvää palkkaa että siellä viitsisi oleskella virallisen työajan yli. Kotona istuskelen ja makoilen ja olen tekemättä mitään "hyödyllistä" myös niin paljon kuin mahdollista. Kotiaskareet jaan yleensä useammille päiville ettei tule liikaa aherrettua yhden päivän aikana, ja tällä askareiden kierrolla myös koti pysyy tasaisesti edustuskelpoisena laiskottelustani huolimatta. Arvostan vain omaa vapaa-aikaani ja palautumistani enemmän kuin jatkuvaa aherrusta. En ole koskaan ollut sellainen ihminen, jolla pitäisi jatkuvasti olla jotain tekemistä, eikä minua jaksa kiinnostaa muiden ihmisten minuun kohdistuvat painostukset sellaiseen elämäntyyliin.

Vierailija
17/34 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ansaitusti laiska. Reilut 40v ahkeraa työntekoa takana, nyt eläkkeellä. Aika kuluu ihan vaan käpsehtiessä, käsitöissä, lukiessa, leipoessa yms

Vierailija
18/34 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen olevani ihmisenä aika laiska mutta just sen takia teen kaiken ajallaan ja kunnolla. :D Hermot menee totaalisesti jos joutuu korjailemaan juosten kustuna tehtyä tai panikoimaan viime tingassa. Yksinkertaisesti helpommalla pääsee kun ryhtyy vaan tekemään niitä v*ttumaisiakin juttuja.

Vierailija
19/34 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän itseäni kuninkaana. En halua tehdä mitään. Tehkööt muut.

Vierailija
20/34 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen lamaantuneisuuteen saakka laiska ja työttömyys on pahentanut tilanteeni niin järkyttäväksi, että olen siitä itsekin huolissani. Ääritilanne oli kesällä, kun en enää keksinyt yhtään syytä nousta sängystä. luin vain selälläni tablettia. Jos ei olisi tullut kusihätä, en olisi koskaan noussut.

Minulle on iso juttu, jos jonain päivänä jaksan pestä pyykkiä. Voi mennä kuukausi, etten imuroi, koska en vaan pysty enkä jaksa. Päivät menevät palstaillen. Ruokaa laitan. Ja tosiaan vessassa käyn. Nykyään pidän huolen että pesen joka päivä hampaat ja se on iso juttu.

Kaupassa käynti on pelottavaa, pyrin käymään kaksi kertaa kuukaudessa. Kirjastossa käynnistä luovuin viime kesänä. Nyt on ongelmana, miten uskallan vielä viimeiset sakkokirjat sinne. Laiskuus ylittää jo moraalisen tarpeen hoitaa asiansa.

Tilani on niin äärimmäinen, että tämä on jo varmaan jotain muuta kuin laiskuutta mutta en pysty enkä uskalla soittaa mihinkään. En edes tiedä, mistä apua hakisi, etenkin, kun palstailun ansiosta tiedän senkin, millaisia sensaationnälkäisiä haaskoja sairaanhoitajat ovat ja sellaisen kanssahan ensimmäisenä pitää jutella, jos aikoo varata lääkärille aikaa. En myöskään halua potilastietoihin julkisesti kaikkien lääkärien tietoon tietoja mahdollisesta mt-puolen ongelmaksi luokitellusta masennuksesta tai vastaavasta.

Olen tosi pahassa jumissa. Vain ihme voi pelastaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi