Yksinhuoltajan ahdinko: pitääkö valehdella lapsen sairastavan?
Jotta ei menettäisi palkkaansa? Surullista, että Suomi on tässä jamassa. Ei auta kun viedä lapsi aamulla terkkariin ja kertoa hänen olevan ripulissa, jotta voisi itse potea sairauspäivän kotona!
Kommentit (18)
Älä tee omasta lorvikataristasi lapsen vatsakataria.
Lapsi jo sen ikäinen ettei voi valehdella joten pakko mennä sairaana töihin. Kun palkasta ei jää nytkään mitään käteen. Kauhistuttaa. Olen töissä hoivakodissa. Mitä tästä seuraa? Jatkuva sairauskierre. Keuhkokuumeet tulevat ainakin yleistymään vanhuksilla :/
Vanhemmat paljastavat moraalinsa ohuuden. Surullista.
t. vela
Justjoo, sitten ihmetellään kun kukaan ei välitä palkata yksinhuoltajaa,,,enkä muuten ota palkkalistoilleni pienten lasten äitejäkään.
Kaltaistesi kusettajien takia nämä leikkaukset joudutaan tekemään. Seuraavaksi poissaolot sairas lapsen takia palkattomiksi.
Miksi on oltava saikulla. Minä en ole koskaan sairaana.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 18:51"]
Jotta ei menettäisi palkkaansa? Surullista, että Suomi on tässä jamassa. Ei auta kun viedä lapsi aamulla terkkariin ja kertoa hänen olevan ripulissa, jotta voisi itse potea sairauspäivän kotona!
[/quote]
Ollaanko siellä terkkarissa niin tyhmiä, etteivät huomaa onko lapsi sairas vai terve. Mistä heillekkin maksetaan palkkaa.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 19:01"]
[/quote]
Osin samaa mieltä. Olen noin kerran vuodessa sairaana joten 1 päivän palkan menetys ei ole niin paha.
paras malli olisi, että sairaana tai äitiyslomalla saisi aina kaikki saman palkan vai sairastaako lääkäri paremmin tai leikkii hiekkalaatikolla tehokkaammin lasten kanssa :D
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 18:58"]
Lapsi jo sen ikäinen ettei voi valehdella joten pakko mennä sairaana töihin. Kun palkasta ei jää nytkään mitään käteen. Kauhistuttaa. Olen töissä hoivakodissa. Mitä tästä seuraa? Jatkuva sairauskierre. Keuhkokuumeet tulevat ainakin yleistymään vanhuksilla :/
[/quote]
Tämähän on sitten säästöä. Vanhusten viimeiset elinvuodet ovat todella kalliita yhteiskunnalle. Keuhkokuume vapauttaa vanhainkodista vuodepaikkoja.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 19:09"][quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 18:58"]
[/quote]
Tämähän on sitten säästöä. Vanhusten viimeiset elinvuodet ovat todella kalliita yhteiskunnalle. Keuhkokuume vapauttaa vanhainkodista vuodepaikkoja.
[/quote]
Kieltämättä sama tulee mieleen. Joukkomurhaa tässä kai suunnitellaan.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 19:07"]
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 19:01"]
[/quote]
Osin samaa mieltä. Olen noin kerran vuodessa sairaana joten 1 päivän palkan menetys ei ole niin paha.
paras malli olisi, että sairaana tai äitiyslomalla saisi aina kaikki saman palkan vai sairastaako lääkäri paremmin tai leikkii hiekkalaatikolla tehokkaammin lasten kanssa :D
[/quote]
Sitten varmaan hyvätuloiset voisivat mielestäsi myös rahoittaa samalla euromäärällä sairauspäivärahoja kuin pienituloiset?
Ärsyttää, jos tän takia tullaan töihin tartuttamaan muut.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 19:12"]Ärsyttää, jos tän takia tullaan töihin tartuttamaan muut.
[/quote]Joidenkin on vaan pakko. Ei siinä ole mitään tahallista tai laitonta.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 19:21"][quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 19:12"]Ärsyttää, jos tän takia tullaan töihin tartuttamaan muut.
[/quote]Joidenkin on vaan pakko. Ei siinä ole mitään tahallista tai laitonta.
[/quote]Paitsi sitten kun natsihallitus niin määrää
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 19:12"]
[/quote]
Höpö höpö.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 19:26"][quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 19:12"]
[/quote]
Höpö höpö.
[/quote]
Yrjötautihan ei tartu.....
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 19:31"][quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 19:26"][quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 19:12"]
[/quote]
Höpö höpö.
[/quote]
Yrjötautihan ei tartu.....
[/quote]Mitkään taudit ei ttartu
Mä ainakin aion valehdella, pätkätyöläisillä on muutenkin vaikeaa