Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on varmaa epävakaa persoona.

Vierailija
26.03.2022 |

Pakko kertoa vähä itsestä. Eli elämä on ollut aina vähän lähinnä aikuisena jo 18 v eteenpäin sekasin. Esim varastanut rahaa.. ottanu pikavippejä.. velkakierteessä isompia lainoja meni luottotiedot. Rahan käyttö ongelmia.. hermostun helposti--. mielialat heittelee.. en oo tasapainossa ollut vuosiin.. potkuja töistä ja lopettamisia. Ihmis suhde ongelmia täl hetkel ei kavereita... vihaan jopa itseäni.. parisuhdetta ei ole.. enkä kelpaa naisille joo. Masennusta on.. tyhjyyden tunnetta et olen jotenki erilainen ja outo. En jotenki osaa käyttää rahaa ja elämä on pelkkiä ongelmia ja ympyrää.

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei taida oikee olla asiat kunnos vaa ja jotenki mitää elämää.. ei kukaa jaksa mua.. ja oon vaikee ihminen.. yleensä aina pilaan kaiken.

Vierailija
22/61 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näytä ketää kiinnostavan. joten kai mä luovutan ja meen hakee vaa apua. Moikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene lääkäriin tutkittavaksi.

Vierailija
24/61 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä jo hyväksyny sen että oon omassa kuplassa ja tuntuu ettei ihmiset halua olla missää tekemisissä ja jutella munkaa.. oon vaa yksin kotona .. urheilen tai jopa käyn töissä kun pakko. Terapia on väärä ja ihminen.

Vierailija
25/61 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene lääkäriin tutkittavaksi.

Kävin lääkärissä joskus ja sain lähetteen mielialapoliklinikalle. 

Vierailija
26/61 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai mä olen jotenki sekopää hullu nykyää.. elämä on sekasin vaikka käyn töissä ja velkaantunut lisää monia tuhansia euroja.. että elämä on ympyrää ja yksin olemista.. emmä kestä enää.

Vierailija
27/61 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa parisuhdetta ku oon tämmänen erikoinen ja tuntuu pahalta ku en näytä vammaiselta ja en ymmärrä tätä elämää.. ihmiset kaikki vihaa minua.

Vierailija
28/61 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on, tai ei oikeastaan tai on sittenkin.

Vierailija
29/61 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei ole harrastuksia ei kavereita ollut vuosiin.

Vierailija
30/61 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo meen hakee apua turha tänne jauhaa.. ei vaa ihmisiä koskaa kiinnosta. 

Vierailija
31/61 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma napa kiinnostaa vain kyllä ja hienostoelämä.. miehillä hienoja bemareita ja hienot vaatteet.. rahaa on.. eipä oo itellä.

Vierailija
32/61 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa lainaa ja voi hommata mitää.. vaikka käyn töissä jatkuvasti.. en kestä tällästä paskaa.

Vierailija
33/61 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ADHD ja epävakaa personallisuushäiriö ovat ns. muotidiagnooseja. Mitä ihminen em. diagnooseista hyötyy, paitsi tietenkin ne jotka haluavat käyttää ADHD lääkitystä .

Vierailija
34/61 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo turha tänne sanoa mitää.. tää on aina sama juttu ihmiset ei kirjota ja vastaa ja kysy mitää. hankin apua sitte moikka.

Vierailija
35/61 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaa pitäs tappaa ittensä jos elämä on negatiivista yksinäistä paskaa.. velkaaki jo 25 tuhatta ja ne ei lyhene ikinä..

Vierailija
36/61 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon pilannu kaiken.. rasite vain ihmisille kukaan ei jaksa mua enää. heido

Vierailija
37/61 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo painukaa hiiteen sitte kaikki.. jos oon kerta niin sekopää.. meen huutelee ihmisille ja kadulla.. että oon masentunut epävakaa.. heikkolahjainen eikä oo parisuhdetta ja ketää kavereita.. ja hitosti velkaa.

Vierailija
38/61 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi oon epätoivonen käyn maksullisissa joskus ja oon kaljuuntunut ja iso kaljamaha.

Vierailija
39/61 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mä ees tänne kirjotan.. ei hitto täs ole mitää järkee.

Vierailija
40/61 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu, kaikella lämmöllä, sinä olet avun tarpeessa. Uuvutat koko Suomen ihan netissäkin. Mieti. Olet ikävä kyllä todella raskas ihminen. Mutta se ei missään määrin ole sinun vikasi. Olet syntynyt sellaiseksi kuin olet.

Osasi on karu, koska et suoraan sanoen ole tarpeeksi yksinkertainen, ettet kärsisi. Monet ovat onnellisia kaikessa osattomuudessaan, koska eivät ymmärrä. En osaa neuvoa muutoin kuin että sitoudu ihan kaikkeen hoitoon mitä saat. Ota määrätyt lääkkeet, vaadi apua.

Kunnon psykoterapiaan et varmasti kykene mutta supportiivista, nykyhetken jaksamistasi tukevaa keskusteluapua sinä tarvitset. Yhteiskunnalta. Psykiatrinen sairaanhoitaja olisi mainio.

Nettikeskustelu sujuu varmaan ihan yhtä huonosti kuin live-vuorovaikutus. Olet yksinäinen, käy vaikka diakonin juttusilla, jos hän lähtisi etsimään sulle kolmannen sektorin vapaaehtoista tukihenkilöä. Ja neuvoisi noissa velkajutuissa.

Älä turhaan uuvuta itseäsi kirjoittelemalla tänne ja lukemalla, miten me kaikki väsymme. Niin on, tällä hetkellä. Ehkä jatkossa saat jostakin langanpäästä kiinni. Toivon sitä. Nyt tämä on tosi tuskaista seurattavaa.

Kaikkea hyvää sinulle, Allu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi