Olisitko mieluummin puoli vuotta vankilassa vai 2 vuotta suljettuna kotiisi? Ruoka toimitettaisiin kotiisi
Kommentit (56)
Johan tässä on oltu suljettuna kotiin niin et ruoka toimitetaan ovelle yli 2 vuotta eikä loppua näy.
Rottinkistringit vai silkkisaappaat
Haluatko potkun palliin vai palleaan?
Vankilassa olisi enemmän aktiviteetteja kuin kotonani niin valitsin vankilan.
Mieluummin kotona. Kyllä tämä nyt aina vankilaolot voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Johan tässä on oltu suljettuna kotiin niin et ruoka toimitetaan ovelle yli 2 vuotta eikä loppua näy.
Etkö ole oikeasti kahteen vuoteen poistunut kotoa?
Kotona. Rakastan kotiani, näkymiä sen ikkunoista ja parvekkeelta. Tilaa löytyy minulle tarpeeksi. Olen muutenkin kotihiiri eli ei tekisi ollenkaan vaikeaa olla kotona 2v. Pitäisi kyllä ottaa itseään niskasta kiinni ja ruveta tekemään jotain kotijumppaa yms ettei kunto romahtaisi.
Olisi ihanaa jos voisin sulkeutua kotiini eikä tarvitsisi nähdä muita kuin vilaukselta ruokalähettiä.
Kaksi vuotta aivan yksin ilman mitään sosiaalisia kontakteja tuntuu kyllä aika karulta. Varmaan menisin mieluummin vankilaan puoleksi vuodeksi.
Eipä ollu vaikea valinta. Voisin olla vaikka 10v kotona kuin puoli vuotta vankilassa.
Vankilassa on väkivaltaisia kalluja, mutta kotona saat tehdä mitä huvittaa.
Johan tässä on oltu kaksi vuotta pääasiassa kotona. Olisi mennyt tiukemmillakin rajoituksilla.
Kotona saa käyttää nettiä. Vankilassa ei.
Kotona viihtyy oikein hyvin. Pääsis helpolla, ku ei tarvis kaupassakaan käydä. Työtkin hoituu kotoa käsin helposti, niin samanlainen kuin korona-aika, mutta helpompi vain ruoan suhteen.
No kotona tietenkin. Täällä on netti ja pleikkari, iso telkkari ja tilaa ja oma rauha ja kissa ja mies. En halua olla vankilassa tuntemattomien, pahimmillaan arvaamattomien ja väkivaltaisten ihmisten kanssa.
Kotona tietysti, ,minulla on iso piha ja tekemistä riittää. Tosin pelkkä ruoka ei hengissä pysyttelemiseen auta, lääkkeet myös ja niitähän vangeille annetaan ilmaiseksi joten...
Mieluummin puoli vuotta vapauden riistoa kuin kaksi vuotta. Lisäksi vankilassa mahdollisuus tavata ihmisiä kasvokkain, kotona olisin totaalisen yksin.
Vierailija kirjoitti:
Kotona tietysti, ,minulla on iso piha ja tekemistä riittää. Tosin pelkkä ruoka ei hengissä pysyttelemiseen auta, lääkkeet myös ja niitähän vangeille annetaan ilmaiseksi joten...
Suljettuna kotiisi. Eli pihaa katselisit vain ikkunasta.
Mä sanoin äsken, että valitsisin vankilan ja lisää syitä voin kertoa.
- siellä olisi tilavampaa kuin 40 neliöisessä kämpässäni.
- kotona tulisin läskiksi, kun on känny ja tv ainoastaan aktiiviteetteina.
- vankilassa saisi ihmiskontakteja ja pääsisi tekemään jotain luovaa ja voisi saada uusia kavereita
- Vankila olot olisi jotain uutta elämässäni
- vankilassa olisin vain puolivuotta niin sehän kävisi kuin armeijasta
Pääsisinkö edes näkemään ystäviä vai olisiko ikkunoissa panssarilasit ja ovet lukossa? Jos näin on, tulisin hulluksi (en pääsisi koiran kanssa ulos enkä muutenkaan liikkumaan).
Vastaus: en kumpaakaan.
Kotona ei tartte kuunnella idioottien linnanvenkuloiden, psykopaattien ym. kaheleiden kusipäisiä juttuja, joten parempi 2 vuotta kotona kökkimistä kuin puolikin vuotta tiilenpäitä.
Onpa outo kysymys.