Hyvä sport tracker sovellus
Kokemuksia noista sovelluksista? Onko semmosta joka mittais matkan maastossa, jos ei halua kulkea yleisiä teitä pitkin?
Kommentit (8)
Sport trackerissa se ominaisuus kuuluu premiumiin, muuten mittaa vaan karttojen mukaan.
Endomondo.
Ihanko oikeasti sport tracer ei muka mittaa matkaa gps:n mukaan? :D
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 17:21"]Endomondo.
Ihanko oikeasti sport tracer ei muka mittaa matkaa gps:n mukaan? :D
[/quote]
No tuolta google play kaupan sivuilta kun luin niin siinä oli että maanmittauslaitoksen maastokartta olis premium ominaisuus. Siksi juuri kokemuksia kyselen, kun en tiedä.
Ap
Kyllä mulla ainakin mittaa ihan sillä Sports Trackerin ilmaisversiolla, kun juoksentelen pitkin pusikoita ja maastoreittejä. Olen käyttänyt sekä Suomessa että Ranskassa ja hyvin toimii!
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 17:54"]Kyllä mulla ainakin mittaa ihan sillä Sports Trackerin ilmaisversiolla, kun juoksentelen pitkin pusikoita ja maastoreittejä. Olen käyttänyt sekä Suomessa että Ranskassa ja hyvin toimii!
[/quote]
Pitääkin testata sitä sitten!
Ap
Ne maastokartat tarkoittaa sitä että siitä näkee maastokartan. Se ilmaisversio käyttää niitä tavallisia karttoja mutta mittaa kyllä matkan vaikka veden päällä juoksisi.
Ei nyt ihan tähän liity mut mitkä on teidän suosikki menkka-sovellukset?
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 18:16"]Ne maastokartat tarkoittaa sitä että siitä näkee maastokartan. Se ilmaisversio käyttää niitä tavallisia karttoja mutta mittaa kyllä matkan vaikka veden päällä juoksisi.
Ei nyt ihan tähän liity mut mitkä on teidän suosikki menkka-sovellukset?
[/quote]
Anteeks mitkä sovellukset? :D
No minä käytän nimenomaan Sports Trackeria. Eikö ne kaikki mittaa satelliitilla sen matkan, jonka kuljet, vaikka lentäisit ilmassa?