Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain tietää olevani raskaana. Kaverit hylkäsivät.

Vierailija
09.09.2015 |

Olen 22-vuotias ja laskettu aikani on kahden kuukauden päästä. Viime aikoina oikeastaan kaikki oman ikäiset ystäväni ovat vain kadonneet elämästäni. Kukaan ei enää soita tai pyydä minnekään. Jos olen halukas tapaamaan, niin aina on joku syy miksi ei käy. 

Tilanne on todella ahdistava. Mieheni on tällä hetkellä ainoa, johon voin tukeutua. Mitä voin tehdä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hitto :( mulla ei oo tosta kokemusta, eikä tosiaan lapsiakaan, mutta tosi samantyylinen kokemus kuitenkin! Mulla kaikkosi kaverit kun aloin seurustelemaan (2v sitten). Heti kun kaverit sai tietää, heidän automaattinen asenne oli, että "nyt susta tulee niin tylsä etkä koskaan näe meitä". Joo, toki alkuaikoina oltiin poikaystävän kanssa kuin paita ja peppu, mutta vain viikonloppuisin, koska hän oli armeijassa. Viikkoisin olisin voinut nähdä siis vaikka joka ilta, mutta kaverit päättivät, ettei mun kanssa enää voi olla. Sanoivat siis mulle ihan päin naamaan niin. Suurin syy tais olla se, että mun elämäntilanne ei sopinut heidän menoihinsa: ois ollut pakko rällätä ja ryypätä koko ajan miehiä iskien ja jokaista vastaantulevaa paneskellen. Muut olivat siis sinkkuja.
-
Jälkeenpäin ajattelin, monien yritysten jälkeen olla heidän kanssaan, että en mä kyllä mitään menetä. Ystävät pysyy vierellä vaikka mikä olis. Ja nää meidän tilanteethan on positiivisia!!! Joten älä lannistu! Onnea vauvasta :)

Vierailija
2/2 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan sama kokemus, tulin raskaaksi 21-vuotiaana. Olin vielä yksin eli miestäkään ei ollut tukena. Raskausaikana oli todella yksinäistä, yksi kaveri näistä vanhoista pysyi. Oikeastaan vasta töistä sain uusia kavereita. Vanhojen kavereiden kanssa nyt taas läheisemmät välit kun olemme 35v ja kaikilla lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä