Av-mamma asialla?
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1441695357960.html
Opettajalle on ostettu kello lahjaksi. Yksi äideistä on tehnyt rikosilmoituksen.
Tätä palstaa pitkään lukeneena tuntuu, että kyseessä on pakko olla joku av-mammoista. Täällä haukutaan opettajat, tehdään ilmoituksia milloin mistäkin ja joka kevät ilmestyy aloituksia, jossa huudetaan, kuinka väärin on, että opettajille pitää ostaa jotain lahjoja.
Olen vakuuttunut asiasta.
Kommentit (13)
Kyllä tämä vahvasti AV-mammalta haiskahtaa.
Varmasti tuohtunut kun oma kullannuppu on saanut epäoikeudenmukaisesti 8 matikasta.
Säälittää tuon ihmisen lapsi/lapset. Miten luulette, että kaverit suhtautuvat ylä-asteella?
Noh, ei tarvitse pelätä tuon mamman, että niitä kavereita ramppais heidän kotona.
Kaikkia se leipä tosiaan elätää - sanomattakin selvää, että karmea ämmä kyseessä.
Tuo ihminen olisi varmasti aivan mahtava naapurina ;)
Häneltä on kyllä pakko kysyä: miten meni, niinkuin omasta mielestä?
Joku sen täälläolevista varmaan tietää/tuntee?
Hän taitaa olla jo paikalla.
Ap.n viestiin pamahti ala-peukku.
Tahtoisin todella tietää, mitä voi tämän tyyppisen ihmisen päässä liikkua?
Ei tunnu hävettävän mikään ja itse on aina oikeassa. Lapset on varmasti todella tyytyväisiä äitinsä panokseen.
Pakkohan tuossa on olla kyse juurikin siitä, että rikosilmoituksen tehnyt äiti ei ole ollut tyytyväinen johonkin ala-asteen päättötodistuksessa olleeseen arvosanaan. Jos muuten opettaja on ollut pidetty ja kaikki muut ovat olleet ihan ihmeissään.
Lapset ovat päässeet kahdelle luokkaretkelle keräämillään rahoilla! Eiköhän opettaja ole tehnyt työtä tuon rahankeräyksenkin eteen, saati sitten noilla retkillä.
Mihin se jäljelle jäänyt 140€ olisi pitänyt käyttää? Hyväntekeväisyyteen (kohteestakin olisi luultavasti saatu riita aikaiseksi)? Koko luokalle jäätelöä (ei käy, Mikolla on diabetes)? Annettu jokaiselle oppilaalle pari euroa takaisin? Naurettavaa!
Mutta tuo opettaja tuskin enää ikinä uskaltaa ottaa oppilailtaan vastaan edes itse kerättyä kukkakimppua, joten siltä osin homma hoidossa.
Tuntuu todella surulliselta näiden lasten ja tuon opettajan puolesta.
Yksi mulkku pilaa kaikkien ilon. Mitenköhän tuo ämmä on mahtanut käyttäytyä ko. kevät-juhlassa. Voinemme vaan veikkailla.
Jännä olisi arvailla, minkä tyyppinen tämä henkilö on.
Itse veikkaan n.35-40 vuotias.
Avioliitossa, jossa mies tallottu täysin tämän akan hirmuvallan alle.
Ihan ok koulutus, jopa akateeminen. Jonkin sortin pikku-päälikkö ja työpaikallansa varsin vihattu päsmäri.
Hyvin tyytymätön elämäänsä, jopa katkera.
Juu, ja luultavasti hän ei koe tehneensä mitään väärää. Hän ei ole koskaan pitänyt tuosta opettajasta. Kun muut oppilaat ovat jouluna vieneet opettajalle kortin, hänen lapsensa eivät ole, koska opettaja saa jo palkkaa ja sillä on pitkä kesäloma, ei se mitään tarvitse. Sitä paitsi tältä äidiltä ei kysytty, saako tuollaista lahjaa ostaa.
Aivan, tämän sorttinen tapaus ei todellakaan koe tehneensä mitään väärää. Hän on mielestään varmasti 100% oikeassa.
Tilanne on todella kurja hänen lapselle. Koko ylä-aste pitänee tämän äitiä täys urpona. Paikkakunta on kaiketi sen verran pieni, että varmasti kaikki tuntee tämän hirmuliskon.
Lyön pääni pantiksi, että tämä ei ole ensimmäinen kerta, kun tämä rouva on virkavaltaa häirinnyt ja on varmasti työlistänyt lukuisasti eri kunnanviranomaisia erikoisilla valituksillaan.
Paikallinen kylähullu sanon minä.
Mä niin toivoisin, että tuo nainen soittaisi Iltasanomiin ja kertoisi oman näkökulmansa asiaan! Mä haluan tietää millainen ihminen tekee noin! :D
Eikö av:lla olisi ketään, jonka lapsi on tuossa koulussa?
Minuakin kiinnostaisi tietää minkä tyyppinen on tämä äiree?
Missä kunnossa on pääkoppa, ihan oikeesti. Pelottava tapaus.
Mielestäni häntä pitäisi syyttää perättömästä ilmiannosta ja virkavallan häirinnästä.
:D