Mitä puoluetta äänestätte kun seuraava vaalikausi tulee?
Kommentit (40)
perussuomalaiset, koska pakolaisia pitää auttaa ja auttavat ennätysmäärin
Nyt on kokoomus ja keskusta vallassa. Tuskin vasemmisto enään huonontaa oloja
Vihreät. Ainoa järkeenkäypä puolue tällä hetkellä.
Kristillisdemokraatit, kuten tähänkin asti.
Keskustaa, mikäli Juha Sipilä on yhä puikoissa.
Ei ole yhtään mieleistä puoluetta. Olen pettynyt kaikkien toimntaaan.
Vasemmistoliittoa, kuten tähänkin asti.
Kokoomus tai keskusta, riippuu vähän ketä ehdokkaana.
Jos tosiaan luulet, että olemme silloin vielä hengissä, emmekä nälkään,viluun ja sairauksiin kuolleet, niin en tosiaankaan tiedä. Jos meillä on vaikka jokin uusi puolue tulossa esim. maahanmuuttajien puolue?
Mitään demokratiaa ei ole vaan rahan valta. Sama mitä puoluetta äänestää koska kaikki ajaa hallitsevan eliitin etuja. Kaikki puolueet on lahjottavissa. Minä en äänestä enään ketään.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 16:20"]Jos tosiaan luulet, että olemme silloin vielä hengissä, emmekä nälkään,viluun ja sairauksiin kuolleet, niin en tosiaankaan tiedä. Jos meillä on vaikka jokin uusi puolue tulossa esim. maahanmuuttajien puolue?
[/quote]
Perusmuslimit puolue, joka ajaa sharia lakia Suomeen.
Enpä taida enää vaivautua äänestämään, ihan sama mikä joukko Suomen vie lopulliseen konkurssiin.
Puolueesta en tiedä, mutta jotain naista varmasti. Tähän saakka olen ajatellut, ettei sen niin väliä ole onko mies vai nainen, mutta tämä hallitus on osoittanut kuinka käy, kun setämiehet päästää puuhailemaan keskenään yhteiskuntauudistusta. Liukuhihnalta ideoita, jotka pitkällä tähtäimellä tekevät naisten työssäkäynnistä kannattamatonta ja heikentää tulevan sukupolven menestymisen mahdollisuuksia.
Ei iske itseeni, en siksi valita. Olen jo lapseni tehnyt ja olen miesvaltaisella alalla, mutta huolettaa näköalattomuus päätöksenteossa. Täysin sokea piste miten nämä vaikuttavat kokonaisuutena perheisiin.
Todella hankala sanoa. Tuntuu että koko äänestysoikeusaikanani (10v) olen saanut pettyä kaikkiin puolueisiin. Toisaalta paha sanoa ja pävitellä, sillä ei minullakaan mitään todella hyvää ratkaisua ole tarjota. Sen tiedän ainakin, että tällainen säästöpolitiikka on järjetöntä, jos sitä ei aleta osoittaa myös koko kansalle. Kansanedustajien, suurituloisten ym. pitää myös kantaa vastuunsa. Ja olen siis itse hyvätuloinen myös! Mielestäni tällainen köyhimpien kurjistamispolitiikka tekee todella huonoa koko yhteiskunnalle, ja sitä myöten tahtoa talouden nostamiseen ei löydy. Tunnelma olisi aivan eri, jos myös kansanedustajia olisi koskenut samat muutokset kuin muita, sekä esim yli 50 000/vuosi tienaavia rokotettu, sekä samalla kun otetaan eläkeläisten asumistuet pois, niin luotaisiin myös eläkekatto ja kansanedustajien sopeuttamiseläkkeitä kohtuullistettaisiin. Ei tämä tapa toimi, että vain osalta otetaan ja sanotaan että tämä vaatii kärsivällisyyttä. Kyllä kaikkien pitää osallistua. Hirvittää niin monien sairaanhoitajienkin puolesta, niin raskas työ ja tässä on kiitos muutenkin aliarvostetuille työntekijöille. Mutta niin en todellakaan tiedä mitä äänestän. Ainoana jokseenkin kohtuullisena vaihtoehtona tulee mieleen SDP, mutta vaatisi sekin aikamoista organisaatiouudistusta.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 16:16"]Vasemmistoliittoa, kuten tähänkin asti.
[/quote]
Sama
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 15:56"]Vasemmistoliitto
[/quote]
Never