Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tulisi sinun tekemääsi lihapullakeittoon?

Vierailija
09.09.2015 |

Esim liemeksi ja mausteiksi?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

X-tran lihapullia ja vettä. Kylmänä.

Vierailija
2/13 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Atria broileripullia veteen, lihaliemikuutio. Purkki sitä tomaatti pyreetä, aurajuustoa, makarooneja vähän, mausteeksi pippuri, suola, paprikajauhe, valkosipulijauhe, aromat, jauhelihanauste, öljyä ja päälle persilija t, ravintolakokki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mitään, koska en tekisi. Ennemmin vaikka jauhelihakeittoa.

Vierailija
4/13 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.

Ehkäpä kuitenkin ratkaisen tämän asian itse.

ap

Vierailija
5/13 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika outo ajatus, mutta hyvin toteutettuna ehkä ihan ok. Pitäis olla tosi pieniä lihapullia, ett mahtuu lusikkaan. Tai niin mureita, että lohkeavat lautasella lusikoitaessa (vrt. lohikeitto).

Lihaliemi, chiliä, jotain keittoon sopivaa pastaa...

Vierailija
6/13 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 16:23"]

Aika outo ajatus, mutta hyvin toteutettuna ehkä ihan ok. Pitäis olla tosi pieniä lihapullia, ett mahtuu lusikkaan. Tai niin mureita, että lohkeavat lautasella lusikoitaessa (vrt. lohikeitto). Lihaliemi, chiliä, jotain keittoon sopivaa pastaa...

[/quote]

Jotain vihanneksia olisi kyllä myös hyvä ympätä? Miksei perunakin kävis makaronin sijaan, sipulia, valkosipulia chiliä ny ainakin.

Vierailija
7/13 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihapullia ja keittoa.

Vierailija
8/13 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laittaisin (paloiteltujen) lihapullien lisäksi perunoita, sokeriherneitä palkoineen (tarvittaessa paloiteltuina), purjosipulia, kenties porkkanoita, liemeksi lihalientä, kermaa ja koskenlaskijaa (kenties muukin sulatejuusto tai tuorejuusto käy), mausteeksi suolaa, mustapippuria, chiliä, jotain yrttimaustetta. Mielenkiintoinen ajatus :)

Vierailija
9/13 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan lihaliemeen perunoita, kasviksia (vähän mitä sattuu), keittelen lähes kypsäks ja lopuks pyörittelen raa´asta jauhelihasta peukalonpään kokoisia palloja liemeen kiehumaan hetkeksi.

Vierailija
10/13 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soppa porisee liedellä ja tuli muuten hyvää:)

Tein sen vesipohjaan johon lisäsin kookoskermaa ja punaista currytahnaa sekä makeahkoa chilitahnaa hieman. Suolaa tietty kanssa. Perunoita, pikkuruisia lihapullia, porkkanaa, purjoa ja vihreitä papuja n.2cm paloina. Unohdinkohan jotain...en tiedä mutta on hyvää!

ap

Vierailija
11/13 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin joko mausteisen tomaattikeiton tai tsekkiläisen kirkkaan valkosipulikeiton pohjaksi. Tai laittaisin ylijääneet lihapullat vaikka gulassiin (muutenkin laitan sinne mitä kotona sattuu olemaan, possua, nautaa, tuoremakkaraa tms)

Vierailija
12/13 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketsuppia

Vierailija
13/13 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen lisännyt sultejuustoa, nam.