Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MISTÄ JOHTUU, että kusella käydessä..

Vierailija
09.09.2015 |

...kusi suihkuaa siitä pöntön etuosasta mun sisäreisille ja vähän jalkojen välistä? Siis kimpoaa siitä? Tää on ihan todellinen ongelma ja ollut jonkun vuoden.
Jalat kiinni toisissaan on aika hankala pissiä..
Onko mun kusisuihku niin voimakas et se ei normaalisti lorise vai onko meijän pönttö väärän mallinen?
-
Onko kellään muulla tätä :'D

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kusi lorisee niin ylös pöntön seinämää, että kimpoaa siitä jaloille. Ei toki kokonaan vaan vähän niin, että pitää pyyhkiä myös jalkoja sit kostealla paperilla... Ap

Vierailija
2/25 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istu tarpeeksi kaukana, jalat enemmän yhteen ja pylly "taakse". Älä myöskään kuse liian kovaa, vaan enemmänkin liruttele.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä ole tuommoista ollut koskaan. Onko sun virtsarakko kummallisesti sijoittunut vai pöntössä vika? Onko kukaan muu pöntöstä valittanut? kai teillä naisia käy vieraanakin? Kysäseppä niiltä, joilta kehtaat.

Vierailija
4/25 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 15:26"]No ei kyllä ole tuommoista ollut koskaan. Onko sun virtsarakko kummallisesti sijoittunut vai pöntössä vika? Onko kukaan muu pöntöstä valittanut? kai teillä naisia käy vieraanakin? Kysäseppä niiltä, joilta kehtaat.
[/quote]

Tiedän

Vierailija
5/25 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 15:27"][quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 15:26"]No ei kyllä ole tuommoista ollut koskaan. Onko sun virtsarakko kummallisesti sijoittunut vai pöntössä vika? Onko kukaan muu pöntöstä valittanut? kai teillä naisia käy vieraanakin? Kysäseppä niiltä, joilta kehtaat.
[/quote]

Tiedän
[/quote]

Just lähti liian äkkiä.. Eli tiedän, tää kuulostaa tosi oudolta ja onkin! Ei mulla tätä oo ennen ollut :o eikä muistaakseni alkanut heti kun muutettiin tähän asuntoon, eli ei varmaan oo pöntönkään vika.
Ap

Vierailija
6/25 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut istua kyynärpäät polvien varassa, siis vähän kumartuneena eteenpäin.

Vierailija
7/25 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tulee sinulla päästä asti ja siksi se paine on niin suuri, että kimpoilee pitkin reisiä

Vierailija
8/25 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 15:29"]Se tulee sinulla päästä asti ja siksi se paine on niin suuri, että kimpoilee pitkin reisiä
[/quote]

Hah hah. Aika hyvä ;D

Vierailija
9/25 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 15:28"]Oletko kokeillut istua kyynärpäät polvien varassa, siis vähän kumartuneena eteenpäin.
[/quote]

Pitää ens kerralla kokeilla, plus istuen taaempana :D ap

Vierailija
10/25 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalat kiinni toisissaan on aika hankala pissiä..

No ei kai kukaan jalat yhdessä edes pissi? Istu jalat harallaan ja kuten istuisit satulaan.

Vierailija
11/25 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 15:32"]Jalat kiinni toisissaan on aika hankala pissiä..

No ei kai kukaan jalat yhdessä edes pissi? Istu jalat harallaan ja kuten istuisit satulaan.
[/quote]

No nimenomaan, ja jos istun normaalisti, se suihkuaa jalkojen välistä? :D that's my problem!

Vierailija
12/25 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ajellut karvasi? Mulla se asia vaikuttaa "suihkun" suuntautumiseen..

Vierailija
13/25 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista huvittavinta on ne joilla on kunnon filee rullat ulkona ja ajelee karvat pois :D

Vierailija
14/25 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin tulla katsomaan ja antamaan ohjeita.
Virtsaamistieteiden maisteri

Vierailija
15/25 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 15:35"]Oletko ajellut karvasi? Mulla se asia vaikuttaa "suihkun" suuntautumiseen..
[/quote]

Enpäs ookkaan ajatellut sen vaikutusta :D tänään vois ajaa ja tsekata! Nyt hyvä syykin ryhtyä siihen kun ei koskaan jaksais ;D ap

Vierailija
16/25 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekkin on pari kertaa käynyt noin, kun olen istunut pöntöllä liian edessä.

Vierailija
17/25 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 15:37"]

[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 15:35"]Oletko ajellut karvasi? Mulla se asia vaikuttaa "suihkun" suuntautumiseen.. [/quote] Enpäs ookkaan ajatellut sen vaikutusta :D tänään vois ajaa ja tsekata! Nyt hyvä syykin ryhtyä siihen kun ei koskaan jaksais ;D ap

[/quote]

Tuota.. mulla se suihkuvirtaus muuttui ihan häröksi kun ajelin. Pissaa sinkoili joka puolelle.

Vierailija
18/25 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 15:46"][quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 15:37"]

[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 15:35"]Oletko ajellut karvasi? Mulla se asia vaikuttaa "suihkun" suuntautumiseen.. [/quote] Enpäs ookkaan ajatellut sen vaikutusta :D tänään vois ajaa ja tsekata! Nyt hyvä syykin ryhtyä siihen kun ei koskaan jaksais ;D ap

[/quote]

Tuota.. mulla se suihkuvirtaus muuttui ihan häröksi kun ajelin. Pissaa sinkoili joka puolelle.
[/quote]
Pissaatko karvojasi pitkin?

Vierailija
19/25 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso millainen vessan istuinosa on. Meillä tuli asennetun pöntön mukana todella tukeva ja laadukas mutta käyttökelvoton istuin, jossa oli varmaan sentin rako pöntön posliinin ja istuimen muovin välissä ja tarpeettomat korotuspalikat alla. Tuosta raosta sitten roiskui niin kusi kuin bideen vesikin jaloille. Todellinen suunnittelun riemuvoito.

Vaihdoimme huonolaatuiseen halpisistuimeen, joka makaa suoraan pöntön posliinireunan päällä. Siihen loppui roiskuminen. Valitettavasti halpismallin kiinnitykset hajoavat noin puolessa vuodessa. Se onkin nykyään kiinni itse viritetyillä nippusiteistä tehdyillä kiinnittimillä kun kyllästyimme ostamaan ehtimiseen uutta. Nykyisellään korjaan kiinnittimet kerran vuodessa ja siinä se.

Meillä pöntön malli on siis noin 15 vuotta vanha Svedberg.

Vierailija
20/25 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulta poistettu kohtu ja rakko kallistunut reilusti taakse, kun kiinnikkeet ovat löystyneet? Rakon kallistumia korjataan leikkauksella. Kiinneikkeitä siis kiristetään. Mars gynen vastaanotolle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi