MISTÄ JOHTUU, että kusella käydessä..
...kusi suihkuaa siitä pöntön etuosasta mun sisäreisille ja vähän jalkojen välistä? Siis kimpoaa siitä? Tää on ihan todellinen ongelma ja ollut jonkun vuoden.
Jalat kiinni toisissaan on aika hankala pissiä..
Onko mun kusisuihku niin voimakas et se ei normaalisti lorise vai onko meijän pönttö väärän mallinen?
-
Onko kellään muulla tätä :'D
Kommentit (25)
Istu tarpeeksi kaukana, jalat enemmän yhteen ja pylly "taakse". Älä myöskään kuse liian kovaa, vaan enemmänkin liruttele.
No ei kyllä ole tuommoista ollut koskaan. Onko sun virtsarakko kummallisesti sijoittunut vai pöntössä vika? Onko kukaan muu pöntöstä valittanut? kai teillä naisia käy vieraanakin? Kysäseppä niiltä, joilta kehtaat.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 15:26"]No ei kyllä ole tuommoista ollut koskaan. Onko sun virtsarakko kummallisesti sijoittunut vai pöntössä vika? Onko kukaan muu pöntöstä valittanut? kai teillä naisia käy vieraanakin? Kysäseppä niiltä, joilta kehtaat.
[/quote]
Tiedän
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 15:27"][quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 15:26"]No ei kyllä ole tuommoista ollut koskaan. Onko sun virtsarakko kummallisesti sijoittunut vai pöntössä vika? Onko kukaan muu pöntöstä valittanut? kai teillä naisia käy vieraanakin? Kysäseppä niiltä, joilta kehtaat.
[/quote]
Tiedän
[/quote]
Just lähti liian äkkiä.. Eli tiedän, tää kuulostaa tosi oudolta ja onkin! Ei mulla tätä oo ennen ollut :o eikä muistaakseni alkanut heti kun muutettiin tähän asuntoon, eli ei varmaan oo pöntönkään vika.
Ap
Oletko kokeillut istua kyynärpäät polvien varassa, siis vähän kumartuneena eteenpäin.
Se tulee sinulla päästä asti ja siksi se paine on niin suuri, että kimpoilee pitkin reisiä
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 15:29"]Se tulee sinulla päästä asti ja siksi se paine on niin suuri, että kimpoilee pitkin reisiä
[/quote]
Hah hah. Aika hyvä ;D
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 15:28"]Oletko kokeillut istua kyynärpäät polvien varassa, siis vähän kumartuneena eteenpäin.
[/quote]
Pitää ens kerralla kokeilla, plus istuen taaempana :D ap
Jalat kiinni toisissaan on aika hankala pissiä..
No ei kai kukaan jalat yhdessä edes pissi? Istu jalat harallaan ja kuten istuisit satulaan.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 15:32"]Jalat kiinni toisissaan on aika hankala pissiä..
No ei kai kukaan jalat yhdessä edes pissi? Istu jalat harallaan ja kuten istuisit satulaan.
[/quote]
No nimenomaan, ja jos istun normaalisti, se suihkuaa jalkojen välistä? :D that's my problem!
Oletko ajellut karvasi? Mulla se asia vaikuttaa "suihkun" suuntautumiseen..
Kaikista huvittavinta on ne joilla on kunnon filee rullat ulkona ja ajelee karvat pois :D
Voin tulla katsomaan ja antamaan ohjeita.
Virtsaamistieteiden maisteri
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 15:35"]Oletko ajellut karvasi? Mulla se asia vaikuttaa "suihkun" suuntautumiseen..
[/quote]
Enpäs ookkaan ajatellut sen vaikutusta :D tänään vois ajaa ja tsekata! Nyt hyvä syykin ryhtyä siihen kun ei koskaan jaksais ;D ap
Mullekkin on pari kertaa käynyt noin, kun olen istunut pöntöllä liian edessä.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 15:37"]
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 15:35"]Oletko ajellut karvasi? Mulla se asia vaikuttaa "suihkun" suuntautumiseen.. [/quote] Enpäs ookkaan ajatellut sen vaikutusta :D tänään vois ajaa ja tsekata! Nyt hyvä syykin ryhtyä siihen kun ei koskaan jaksais ;D ap
[/quote]
Tuota.. mulla se suihkuvirtaus muuttui ihan häröksi kun ajelin. Pissaa sinkoili joka puolelle.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 15:46"][quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 15:37"]
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 15:35"]Oletko ajellut karvasi? Mulla se asia vaikuttaa "suihkun" suuntautumiseen.. [/quote] Enpäs ookkaan ajatellut sen vaikutusta :D tänään vois ajaa ja tsekata! Nyt hyvä syykin ryhtyä siihen kun ei koskaan jaksais ;D ap
[/quote]
Tuota.. mulla se suihkuvirtaus muuttui ihan häröksi kun ajelin. Pissaa sinkoili joka puolelle.
[/quote]
Pissaatko karvojasi pitkin?
Katso millainen vessan istuinosa on. Meillä tuli asennetun pöntön mukana todella tukeva ja laadukas mutta käyttökelvoton istuin, jossa oli varmaan sentin rako pöntön posliinin ja istuimen muovin välissä ja tarpeettomat korotuspalikat alla. Tuosta raosta sitten roiskui niin kusi kuin bideen vesikin jaloille. Todellinen suunnittelun riemuvoito.
Vaihdoimme huonolaatuiseen halpisistuimeen, joka makaa suoraan pöntön posliinireunan päällä. Siihen loppui roiskuminen. Valitettavasti halpismallin kiinnitykset hajoavat noin puolessa vuodessa. Se onkin nykyään kiinni itse viritetyillä nippusiteistä tehdyillä kiinnittimillä kun kyllästyimme ostamaan ehtimiseen uutta. Nykyisellään korjaan kiinnittimet kerran vuodessa ja siinä se.
Meillä pöntön malli on siis noin 15 vuotta vanha Svedberg.
Onko sulta poistettu kohtu ja rakko kallistunut reilusti taakse, kun kiinnikkeet ovat löystyneet? Rakon kallistumia korjataan leikkauksella. Kiinneikkeitä siis kiristetään. Mars gynen vastaanotolle!
Eli kusi lorisee niin ylös pöntön seinämää, että kimpoaa siitä jaloille. Ei toki kokonaan vaan vähän niin, että pitää pyyhkiä myös jalkoja sit kostealla paperilla... Ap