Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teen lyhkästä päivää mutta lapsi on silti 9h päiväkodissa

Vierailija
09.09.2015 |

Tuomitkaa pois mutta kun haen lapsen olen jo tätä ennen ehtinyt käydä salilla, käynyt kaupassa ja valmistanut ruoan, pyykännyt ja siivonut sekä ulkoiluttanut koiran.
Koko ilta siis aikaa puuhailla lapsen kanssa ja rentoutua ja näin koen että saan lapsen kanssa ajasta enemmän irti kun jos lähtisin ruuhkassa töiden jälkeen hakemaan häntä ja vielä ruokakauppaan, sitten ruoanlaitot, ja muut edellämainitut päälle, taadaa ja kello olisi jo seitsemän illalla ja lapsi menee kahdeksalta nukkumaan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun arkesi on lapsesi lapsuus.

Vierailija
2/4 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa fiksulta. Olen haaveillut järjestäväni asiat samoin, kunhan saan lapsen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun kannalta erinomainen ratkaisu, mutta lapsesi ei saa elää normaaliperheen arkea, eikä kokea sitä iloa ja taitoa, mitä hänelle perheen kotityöt antavat myöhempää elämää varten. Mieleen tulee lapseni koulukaveri kun hän oli yökylässä ja suureen ääneen ihmetteli, voiko tosiaan tehdä itse kaalilaatikkoa, kun hän osallistui ruuanlaitto puuhaamme ja voi sitä iloa ja riemua, kun hän sai kuoria porkkanoita. Ja mistä lapsesi saa esimerkin kodinhoitoon ja ruuanlaittoon, ellei omassa kodissaan.

Ja aiotko tehdä yksin kotityöt, vaikka lapsesi olisi jo kouluikäinen, kun hän ei ole saanut siihen mallia omilta vanhemmiltaan.

Eikä sekään tunnu kivalta, kun lapsesi on normaalia pitemmän päivän suuressa ja meluissa ympäristössä, kun lapsen oma äiti tekee lyhennettyä työpäivää ja saa viettää laatuaikaa kotona ja tehdä rauhassa ja kiirettömästi arkisia askareita.

Vierailija
4/4 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhkästä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi