Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muistatko vielä miten Nina Mikkonen puhututti av:lla ?

Vierailija
26.03.2022 |

Unohdin jo, että miksi. Jotain se sanoi, mikä sai mammat raivon partaalle

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukkui työssäköyvät äidit useaan otteeseen.

Vierailija
2/16 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haukkui työssäköyvät äidit useaan otteeseen.

Ai niin se olikin :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsitko yhtään vahingoniloa, kun joutui itse siihen tilanteeseen, että olisi joutunut käymään töissä äitinä? Toki en tiedä onko tehnyt töitä ollenkaan? Miten se pystyy olemaan kotona, tekemättä töitä a elättämään perheensä nyt?

Vierailija
4/16 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen virallinen ammattileski. Titteli se siinäkin.

Vierailija
5/16 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että se Nina Mikkosen haukkuminen olisi jo riittänyt. Mikä tämänkin taas aktivoi. 

Vierailija
6/16 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sekö rusettipää mikä alkoi vollottamaan jalkakrampista siinnä sotaleikki ohjelmassa😂

Vierailija
7/16 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien ei tarvitse olla joka ikinen hetki kaikesta samaa mieltä, etteikö hän olisi vapaata riistaa kiusaajille. Kiusaaja etsii kuitenkin aina uuden uhrin, kun ei näe omassa toiminnassaan mitään vikaa, vaan pitää eri mieltä olevien kiusaamista ihan ok touhuna. Harrastus vissiin hänestä, että muut harrastavat vaikka vesihiihtoa ja kukkien asettelua, niin hän etsii kiusattavan ja toteuttaa sitten itseään.

Vierailija
8/16 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun sen ukko tunki sotaharjoitukseen minne sitä ei oltu kutsuttu. Lensi ulos kuin leppäkeihäs.

Vierailija
9/16 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunsitko yhtään vahingoniloa, kun joutui itse siihen tilanteeseen, että olisi joutunut käymään töissä äitinä? Toki en tiedä onko tehnyt töitä ollenkaan? Miten se pystyy olemaan kotona, tekemättä töitä a elättämään perheensä nyt?

En vahingoniloa, muuta huomasin hänen puolisonsa sairastuttua, että minulla ei riittänyt hänelle empatiaa. Olin aina ajatellut olevani empaattinen ihminen. Siksi tämä oli tietynlainen järkytys. (Sinänsä tietysti hänelle oli ihan sama, että kokeeko joku täysin vieras henkilö empatiaa tai ei.)

Olin itse pienituloinen, päiväkodissa työskentelevä yksinhuoltaja. Toki olisin mieluummin ollut kotona omia lapsiani kasvattamassa, jos se vain olisi ollut mahdollista. Henkilö, joka haukkui minun työssäkäyntiäni, minun äitiyttäni, oli saattanut olla osallisena perheen rikkomiseen. Eli miehensä varallisuuden avulla ja haukkui muita. Esitti olevansa syvästi uskovainen, vaikka haukkui muita. Tämäkin loukkasi minua. Olen itsekin uskovainen. Ymmärtääkseni hänen mielestään päiväkotikasvatuksesta johtuivat mm. kaikenlaiset oppimisvaikeudet ja lasten käytöshäiriöt. Nämä kommentit ovat myös olleet muistissani, kun myöhemmin ruinasi koulukyytejä lapsilleen, on puhunut lastensa vaikeuksista oppimisten suhteen. Sinänsä harmitti, että toisaalta puhui asiaa, mutta laittoi sen asian öyhöttämisen ja haukkumisen takia roskiin. Itsekään en mielelläni alle 3-vuotiasta laittaisi päiväkotiin. On myös huomioitavaa, että omat lapseni, jotka kuitenkin päiväkotia kävivät 2-vuotiaasta alkaen ovat oppineet lukemaan juuri 4 vuotta täytettyään kumpikin. Itsenäisesti oppivat. Päiväkodissahan ei tuossa iässä mitään lukuharjoituksia ole. Kaikki muukin oppiminen on ollut hyvin aikaista ja lähes kaikki kirjoittamansa aineet ovat olleet laudatureita. Sellaiset lapset siis työssäkäyvän yh:lla. Sillä joka oli kyseisen naisen mielestä pohjasakkaa: laittoi omat lapset päiväkotiin ja oli vielä itse tuollaisessa natsimeiningissä töissä.

Vasta tämän vuoden avautumiset ovat minusta ollut asianmukaista. Oletan, että myös tämän vuoden rankat avautumiset auttavat jotakuta muuta, joka miettii niin kamalia ja kokee olevansa aivan yksin. 

Vierailija
10/16 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan kun sen ukko tunki sotaharjoitukseen minne sitä ei oltu kutsuttu. Lensi ulos kuin leppäkeihäs.

Aiemmin mies on selittänyt paikalla oloaan harjoituksissa muun muassa sillä, että hänellä oli salaisia tehtäviä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/timo-t-a-mikkonen-sotaharjoituskohu…

Mikkonen avautuu joulukuussa esiin nousseesta skandaalista, jonka mukaan sotilasasuun sonnustautunut Mikkonen olisi tullut kutsumatta Koski 08 -sotaharjoitukseen ja pyytänyt harjoitukseen osallistuneita reserviläisiä kutsumaan itseään majuriksi.

Vierailija
11/16 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan tätä videota…

Vierailija
12/16 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo kotiäiti yms jututhan syötti Timo sille. Kun on narsistin tai psykopaatin kanssa naimisissa, niin puhuu siitä, mistä puoliso haluaa. Ninahan on nykyään oma itsensä.

Vierailija
13/16 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan edes tiedä kuka tuo ihminen on. On jatkuvasti jossain iltapäivälehtien kansissa valittamassa jostain, niitä lööppejä näkee kun seisoo kassajonossa. Ei kuitenkaan mitään tietoa miksi hän on julkisuudessa. Ollut joskus jonkun julkisuuden miehen kanssa naimisissa, josta en siitäkään tiedä kuka tuo mies oli tai miksi oli julkisuudessa. Tosi paljon Ninalla on kuitenkin ongelmia, masennusta, velkoja. En tiedä myöskään, miksi hän haluaa jatkuvasti niistä avautua julkisuudessa tai mitä hän muuta tekee kuin esiintyy iltapäivälehtien lööpeissä.

Vierailija
14/16 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tunsin, eikä hävetä yhtään. Ja siitäkin, että vaikka hautoi lapsiaan kotona ja oli parasta äitisarjaa, koska oli kotiäiti, niin silti ainakin toisella pojista kaikenlaisia oppimisvaikeuksia . Niin hirveän rumasti arvosteli ja tuomitsi toisten valinnnat, että varmaan nolottaa nyt itseäänkin. 

Vierailija
15/16 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuntematon hahmo, paitsi lööpeistä. En ole jaksanut tutustua tarkemmin, kun jonkun tuntemattoman löpinät ei omaa elämää hetkauta. Ilmeisesti kuitenkin kiinnostaa yleisesti, koska vieläkin lehtien kansissa välillä.

Vierailija
16/16 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se oli outo äijä. Eli ihan omassa maailmassaan, jossa hän oli olevinaan suuri sankari ja kaikkien ihannoima mallikansalainen. Luuli myös ihan tosissaan, että joka ikinen vastaantulija tunnisti hänet automaattisesti missä hän ikinä liikkuikin.