Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ruokaa kasvissyöjät syöttävät koiralle?

Vierailija
26.03.2022 |

Ihan uteliaisuudesta siis haluan tietää? Koira kuitenkin tarvitsee lihaa. Vai onko kasvissyöjillä koiria?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syötän hevoselleni vain lihaa. Saatoitte nähdä hänet lord of the ringsissä ja game of thronesissa

Vierailija
42/51 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvissyöjä-dinosaurukset kasvoivat hyvin ilman lihaakin, mutta koira tarvitsee lihaa jossain muodossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

KOIRAT JA KISSAT OVAT: Lihansyöjiä!

Vierailija
44/51 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eläinlääkärin ohje on, että koiralle syötetään lihaa. Muista ap, että kasvissyöjä voi myös ajatella itseään, ei eläimiä ollessaan kasvissyöjä.

Eikö siinä ole ristiriita jos on vastaan lihan käyttämistä ravinnoksi, mutta koiralle silti syöttää lihaa?

Kasvissyöjä voi olla vaikka ei olisi lihan käyttämista vastaan.

Vierailija
45/51 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa koira on aika kaikkiruokainen ja käsittääkseni selviää kyllä huolellisesti koostetulla kasvisravinnollakin, toisin kuin kissa joka on puhtaasti lihansyöjä. En kyllä itse silti ottaisi riskiä että koira kärsisi ja kyllä kaikki tietämäni vegaanitututkin syöttää koiralleen yleensä liharuokaa. Ihminen on se vegaani, ei eläin. Jos ekologiaa miettii, niin lemmikkihän lisää aina hiilijalanjälkeä ja lemmikin pitämisen etiikastakin voi olla montaa mieltä. Näitäkin asioita moni pohtii, rescuelemmikit ovat ehkä juuri sen takia niin yleisiä tuttavapiirissäni.

Kissa on lihansyöjä, mutta kissan ruuissa ei ole kuin muutama prossa lihaa.

Sehän riippuu että mitä ruokaa sille kissalle ostaa. Meidän kuivaruuassa on 80% lihaa, märkäruuassa ei ole muuta kuin lihaa, eläinperäisiä aineita ja kivennäisiä. Ja tietysti kissalle voi myös syöttää ihan lihaa, meidän kissalle se ei vaan kelpaa.

Vierailija
46/51 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi on myös fiksuja vegaaneja jotka ajattelevat lemmikin parasta. T. Sama

Fiksu ja vegaani 🤣🤣 älä naurata,ei sellaista olekaan 🤣🤣

Vierailija
47/51 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eläinlääkärin ohje on, että koiralle syötetään lihaa. Muista ap, että kasvissyöjä voi myös ajatella itseään, ei eläimiä ollessaan kasvissyöjä.

Eikö siinä ole ristiriita jos on vastaan lihan käyttämistä ravinnoksi, mutta koiralle silti syöttää lihaa?

Kasvissyöjä voi olla vaikka ei olisi lihan käyttämista vastaan.

En minä ainakaan vastusta lihan käyttämistä ravinnoksi, vaikka olen ollut kasvissyöjä jo 20 vuotta. Ei minua muiden syömiset kiinnosta, itse vain en syö lihaa. 

Vierailija
48/51 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan tuon ajatella toisinkin päin. Lihan syönti ei ole kovin ilmastoteko, joten ehkä se vegaani onkin se fiksumpi?

Vierailija
49/51 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan tuon ajatella toisinkin päin. Lihan syönti ei ole kovin ilmastoteko, joten ehkä se vegaani onkin se fiksumpi?

Ilmastoteko,voi jeesus teitä hölmöjä aivopestyjä ituhippejä. Kannattaa opetella syömään monipuolisesti niin säästyy tuollaiselta aivosumulta.

Vierailija
50/51 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

hullu

Vierailija
51/51 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti yksikään vegaani ei kiduta koiraansa tai kissaansa kasvisruokavaliolla, tekisin välittömästi eläinsuojeluilmoituksen jos itse kuulisin tällaisesta. Eläimet pois niiltä jotka eivät kykene niitä hoitamaan.

Tässä sulle kohde. Kerro miten kävi, kun teet ilmoituksen. https://alvarpet.com/tuotteet/nollapaastonappula-juuri/