Apua. Olen miesystävän kanssa hotellissa ja täällä ei ole vessaharjaa!
Pöntössä on mun kakkarannut. Miten saan ne pois?
Mies tulee varmaan n. puolen tunnin päästä. Lähti käymään ulkona.
Kommentit (45)
Laita muovipussi käteen ja hinkkaa se puhtaaksi paperilla.
Putsaa miehesi hammasharjalla ja jätä se sika.
Ihan varmasti siellä on wc-harja! Mut jos et löydä, voit tietty ottaa wc-paperia käteen ja pyyhkäistä rannut pois sillä.
Onko bideetä?
Mukavampi kuin vessaharja jarrujälkien poistoon.
Laitoin nyt käsisaippuaa pönttöön. Jos ne liukenis....😥
Joo, paremmissa hotelleissa ei ole. Heitä sinne vähän pesuainetta (vaikka sampoota), anna vaikuttaa ja huuhtele uudelleen. Jos sekään ei auta, ei muuta kuin pala paperia ja käsi sinne pönttöön ja hankaa. Ja sitten peset kädet. Puhdastahan se vesi siellä altaassa on.
Käytä sandaalia ja vie käytävän roskikseen
Onko vedenkeitintä? Kuumaa vettä ja suihkusaippuaa. Bideekin varmaan toimii kun laittaa täysille ja paineella yrität irrottaa
Onko vaikea kysyä infosta vai oletko todella näin avuton?
Entäs suihkua? Ylettyykö letku että voisit paineella suihkuttaa raidat pois😂
Vierailija kirjoitti:
Ihan varmasti siellä on wc-harja! Mut jos et löydä, voit tietty ottaa wc-paperia käteen ja pyyhkäistä rannut pois sillä.
Juu, mut kun iso osa on vesirajan alapuolella 😬
Ap
Niin voi kauhistus jos sun miehelle selviää että säkin kakkaat!
Pyyhi paperilla ja pese kädet toimituksen jälkeen. Ei ole vaarallista. Sä selviät siitä.
Nuolet sontarannut pois. Perseennuolentahan on sun bravuuri muutenkin niin kai sä omat paskas voit kans lipasta.
Vierailija kirjoitti:
Onko vaikea kysyä infosta vai oletko todella näin avuton?
No en rupee mitään vessaharjaa pyytelemään 😀
Ap
Varo ettei sormiin jää mitään synkkää kakankäryä😩
No nyt mä meinasin tässä stressissä lähettää koko ketjun Faceen. Voi hempura noita pikanäppäimiä 🤬
Ap
Tutki nyt uudestaan se kylppäri. Tuntuu hassulta, etteikö harjaa olisi. Sillähän siivoojatkin harjaavat asiakkaan vaihtuessa..