Joko saa avata oluen?
Kommentit (38)
no voi tittu oliko sana muija joka kosahti?
Loimaalla on kans joku tämmönen uusi systeemi, että viikossa jo toipuu/ vierottuu alkoholista .
Hinta kohtuullinen vain 3500 euroa/ viikko. Täyshoito ja psykoterapia.
Muijan kotimaassa voisin soittaa taksin joka kävisi hakemassa viskin lähikaupasta ja kaikkineen maksaisi neljänneksen siitä mitä alkossa halvin pullo
Toki. Itse olen juonut ensimmäisen kiljulitrani jo ja nyt jatkan vodkalla.
Yöksi sitten taas kiljua.
Vierailija kirjoitti:
Muijan kotimaassa voisin soittaa taksin joka kävisi hakemassa viskin lähikaupasta ja kaikkineen maksaisi neljänneksen siitä mitä alkossa halvin pullo
Kiva kun holhotaan, nyt voin ajaa autolla kiikunkaakun kunnossa alkoon hakemaan.
Saapa nähdä, minkäänlaisia uusia sääntöjä on tulossa mahdollisesti.
Alkoholitarkastaja kiertää asunnot, että noudatetaanko sääntöjä.
Ehkä taloyhtiön hallituksen puheenjohtaja: D
Vierailija kirjoitti:
no voi tittu oliko sana muija joka kosahti?
Eikös se kirjoiteta muia. Samanlailla kuin äiäkin.
Vierailija kirjoitti:
Toki. Itse olen juonut ensimmäisen kiljulitrani jo ja nyt jatkan vodkalla.
Yöksi sitten taas kiljua.
Montako tuntia käynyttä? Kaikki yli 24 tunnin lasketaan plussaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Klo 12 vasta. Ei koskaan ennen.
Näin minäkin ennen luulin. Mutta kiitos luvasta kaikille muille :)
-ap
Tää on itse asiassa ihan "hauska" ja yleinen juttu.. on tullut jonkun verran matkusteltua , ennen koronaa siis, niin on hassu kun esim. Kreetan allasbaarissa saattaa tulla pieni jono kun kello lyö klo 12...Silloin kun haetaan ekat allasoluet, vaikka baari olis ollu auki jo vaikka tunnin.. on suomalaisia, ruottalaisia jne ottamassa päivän ekan oluen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Klo 12 vasta. Ei koskaan ennen.
Näin minäkin ennen luulin. Mutta kiitos luvasta kaikille muille :)
-ap
Tää on itse asiassa ihan "hauska" ja yleinen juttu.. on tullut jonkun verran matkusteltua , ennen koronaa siis, niin on hassu kun esim. Kreetan allasbaarissa saattaa tulla pieni jono kun kello lyö klo 12...Silloin kun haetaan ekat allasoluet, vaikka baari olis ollu auki jo vaikka tunnin.. on suomalaisia, ruottalaisia jne ottamassa päivän ekan oluen.
Outoa että ne ruottalaiset koettavat kotimaassaan olla kovinkin korrekteja, mutta laivoilla ja ulkomailla ovat sangen mukavaa seuraa. Melkein alkaa pitämään niistä.
Täällä ne alkoholiriippuvaiset eli juo pot taas hekumoi. Miten siitä viinasta saa vuosi toisensa jälkeen fiiliksiä? Vai onko mennyt jo pakonomaisen juomisen puolelle? Olette rasittavia läheisillenne.
Vierailija kirjoitti:
Täällä ne alkoholiriippuvaiset eli juo pot taas hekumoi. Miten siitä viinasta saa vuosi toisensa jälkeen fiiliksiä? Vai onko mennyt jo pakonomaisen juomisen puolelle? Olette rasittavia läheisillenne.
Ei me olla. Sitäpaisi meillä on kivempaa kuin sulla. Monesti niillä viinaan menemättömillä on pälli niin sekaisin jo valmiiksi etteivät kestä pientä tajunnanlaajennusta laisinkaan. Sinuna olisin huolissani.
Vierailija kirjoitti:
Olet rasittava kaikille, myös tuntemattomille.
Alkoholista vain riittää juttua; onko eka, toka vai jo peräti kolmas!
Lienee jokin erityispiirre suomalaisissa, kun ryypiskelyllä kehuskellaan!
Vierailija kirjoitti:
Alkoholista vain riittää juttua; onko eka, toka vai jo peräti kolmas!
Lienee jokin erityispiirre suomalaisissa, kun ryypiskelyllä kehuskellaan!
Hieno piirre. Aina löytyy kavereita kaikista maista. Kokeileppa vaikka ite.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei ole läheisiä.
NYT SAA AVATA OLUEN!! IHANAA!! SPERMAAA!!