Mitä mustikoista?
Pakastin pursuaa mustikoita joita pitäisi käyttää. Pelkälleen olen syönyt jo kyllästymiseen asti ja piirakoitakin tehnyt jo liikaa. Mitä siis leipoa mustikoista? Reseptejä en välttämättä tarvitse (voin itse kaivaa googlesta) mutta ideoita sitäkin enemmän!
Kommentit (15)
Mustikkajuustokakku, mustikkarahkakakku, muffinseja, keksejä, käärretorttuun hilloksi ym.
Kiitos, hyviä vinkkejä kaikki! Kääretorttu vaikuttaa varteenotettavalta idealta, kaikki ainekset löytyisi kotoakin. Ensimmäisen vastaajan ehdotukset turhan terveellisiä tähän mielentilaan, nyt tarvitsee oikeita herkkuja.
Mustikkatalkkunahyve. Kokeilkaa ihmeessä!
Meillä laitetaan mustkoita aina puuron päälle tai sekaan. Voi myös tehdä mustikkamannapuuron.
Mä oon tainnut syödä liikaa mustikoita puurossa, myslinkään seassa ei enää maistu. Mustikkamannapuuro kuulostaa kyllä maukkaalta!
Mustikkamehua on jo ja hilloa emme juurikaan käytä.
Tuo mustikkatalkkunahyve kuitenkin lähtee testaukseen kuten myös muutama muu vinkki täältä, kiitos teille!
Iih...! Mustikkapiirakkaa ja mustikka-valkosuklaamuffineita ei voi ikinä ihminen syödä liikaa!! Terv. leipoja-addikti ja herkkusuu.
Mustikka-sitruunajuustokakkupalat. Itse tykkään tehdä pellillisen, menee aina vähän turhankin nopeesti.. :D
Mustikkakukko on parasta! :P Googleta
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 15:40"]
Mustikka-sitruunajuustokakkupalat. Itse tykkään tehdä pellillisen, menee aina vähän turhankin nopeesti.. :D
[/quote]
Mä haluan näihin hyvän ohjeen:)
t.ohis
Mustikkarahka:
2dl kuohukermaa
200g rahkaa
Mustikoita
Sokeria ja vaniljasokeria
Yksinkertaista, mutta niin hyvää <3
Tee mustikkakiisseliä. Tee niin että on koko ajan tarjolla. Aina kun rupeaa hiukomaan niin kaada suuhusi. Tai sitten vaan murskaat ja syöt sellaisenaan.
Täällä myös on kiisseliä tarjolla ainakin seuraavat pari viikkoa. Pitää saada tilaa pakastimeen.
Kaunis kiitos kaikille vastauksista! Mä päädyin tällä kertaa tekemään näitä (maistanut en tosin ole vielä) http://www.sydanmerkki.fi/reseptit/sitruunaiset-mustikkaleivokset
-ap
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 18:36"]Tee mustikkakiisseliä. Tee niin että on koko ajan tarjolla. Aina kun rupeaa hiukomaan niin kaada suuhusi. Tai sitten vaan murskaat ja syöt sellaisenaan.
Täällä myös on kiisseliä tarjolla ainakin seuraavat pari viikkoa. Pitää saada tilaa pakastimeen.
[/quote]
Mä en oikein ole kiisselin ystävä mutta onnistuisikohan tuolle vähän alle 1-vuotiaalle tehdä sokerittoman kiisselin..? Täytynee kokeilla!
-ap
Mustikka smoothie
Mustikka maito
Rahkan sekaan