Kuinka paljon olet antanut rahaa Ukrainaan?
Mä en yhtään. En tiedä, mitä olen omasta toiminnastani -tai toimimattomuudestani- mieltä.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Jännä juttu, että muissa kyselyissä kaikki mammat tienaa 3000 €/kk nettona, mutta heidän miehensä enemmän.
Eihän sitä euroakaan enää riitä Ukrainan lapsille, kun tiukkaa tekee reissata oman perheen kanssa Lappiin, Thaimaahan ja mummolaan Espanjaan.
ja sitten on ne sossunpummit. luulisi, että niistä rahoista olisi helppo antaa vaikka kaikki hyväntekeväisyyteen, kun ei ole itse laittanut edes tikkua ristiin niiden rahojen eteen.
En muista. 35 tai 40 euroa.
Köyhä olen.
0 euroa. Avustan kotimaan kohteita.
En ole varma. Minulla menee hyväntekeväisyyteen yhden järjestön kautta joka kk rahaa, puolet menee ulkomaille ja puolet Suomeen. Olen myös antanut muutaman kerran lipaskeräykseen, eipä tullut niitä kolikoita laskettua. Vähintään 40e.
Yhteensä 100e. Lähetin Puolaan kotonaan pari perhettä majoittavalle kaverilleni 75e. Lisäksi laitoin työpaikan keräykseen 25e - toimari on luvannut tuplata lahjoitukset, ja lisäksi firma ja omistaja tuplaavat myöskin omalta osaltaan lahjoitussummat. Ne menevät Kiovan vanhuksille sekä ukrainalaisten orpokotien tukemiseen.
En mitään, enkä jatkossakaan senttiäkään ennen kuin joku kertoo sellaisen tahon mitä kautta lahjoitettu summa menee kokonaisuudessaan ja lyhentämättömänä perille juuri sinne minne olen sen tarkoittanutkin.
0 euroa. Hyvä jos saan ruokittua edes itseni...
Vierailija kirjoitti:
Yhteensä 100e. Lähetin Puolaan kotonaan pari perhettä majoittavalle kaverilleni 75e. Lisäksi laitoin työpaikan keräykseen 25e - toimari on luvannut tuplata lahjoitukset, ja lisäksi firma ja omistaja tuplaavat myöskin omalta osaltaan lahjoitussummat. Ne menevät Kiovan vanhuksille sekä ukrainalaisten orpokotien tukemiseen.
Toi olis hyvä, jos olisi joku tietty perhe tms. Vauras ja pihi henkilö haluaa tietää tarkasti mitä kaikkea niillä rahoilla on tehty ja kuka on tehnyt.
Viisikymppiä ja ensi perjantaina taas, kun tulee eläke.
20€ eka kerta kun lahjoitin hyväntekeväisyyteen.
Jännä juttu, että muissa kyselyissä kaikki mammat tienaa 3000 €/kk nettona, mutta heidän miehensä enemmän.
Eihän sitä euroakaan enää riitä Ukrainan lapsille, kun tiukkaa tekee reissata oman perheen kanssa Lappiin, Thaimaahan ja mummolaan Espanjaan.