Nyt ihan oikeasti! TAAS häiriö Nordean verkkopalveluissa
Tunnistautuminen ei onnistu, maksaminen ei onnistu, kirjautuminen ei onnistu...
Eiköhän tässä ole aika alkaa katsella uutta pankkia.
Kommentit (12)
Ei hätää, puuhastelevat siellä taas uusia tuplaveloituksia asiakkaiden iloksi.
Mulla ihan tavan paikallinen säästöpankki, eikä ikinä ollut muuta kuin ennalta ilmoitetut huoltokatkot.
Itsellä ei onneksi ole edes verkkopankkitunnuksia, mutta tili surkeasta Nordeasta toki löytyy. Olen työtön ja ainoa tuloni on työmarkkinatuki. Sen jälkeen kun veronpalautukset on elokuussa maksettu ja kun karenssikin uuden mallin myötä ilmeisesti uhkaa niin mietin koko pankkitilin sulkemista sitten elokuussa. Ilman pankkitiliä on varmasti vaikeaa, mutta jos ei kerran ole tulojakaan niin ehkä voisikin jotenkin pärjätä. Inhoan noita palvelumaksuina. Köyhän pitää maksaa jopa tilin olemassaolosta. Olen tutkinut muitakin pankkeja ja yrittänyt selvittää asiakkaiden kokemuksia, mutta lukemani perusteella kaikki pankit vaikuttavat surkeilta.
Mä olen NIIN tyytyväinen, että avasin asiakkuuden myös OP:ssä. Ihan vain siksi, että eräs asiantuntija varoitti minua pankkikriisistä 1,5 vuotta sitten.