Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Dramaattisimmat tunteet eron vuoksi - ketju

Vierailija
25.03.2022 |

Tuossa kuulin yhden erobiisin sattumoisin ja tuli mieleen kuinka rikki olin.
Nyt se on muistoa tietenkin vain.

Erosin evästä aika dramaattisesti (syystäkin) ja omassa kämpässä kuuntelin pitkän aikaa haloo helsingin - piilotan mun kyyneleet ja didon kappaleita. Ryyppäsin ihan helvetisti, itkin ja päästin naapurit.saunaani pitämään seuraan, jotta unohtaisin exäni.
Oksensin verta ja jouduin ottamaan sairaslomaa silloisesta työpaikasta.
Kävin hulluna tinder treffeillä ja muutin vielä toiselle paikkakunnalle, eträ tuska helpottaisi.

Sellaista :D nykyään kaikki ok.

Miten pahin erosuru on näkynyt teidän elämässä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho! Tulipa kirjoitusvirheitä. En laiskuuttani tarkastanut tekstiäni. Pahoittelut tuosta.

-AP

Vierailija
2/9 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaako kukaan jakaa kokemuksiaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halua.

Vierailija
4/9 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitin paskani pettäneen exäni postilaatikkoon. :)

Vierailija
5/9 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siltä osin hyvin että kävin ihan osastolla hetken huilaamassa.  Se shokki oli niin nopea ja kova. Kamala tilanne.

Vierailija
6/9 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin rakastunut naimisissa olevaan mieheen.

Lupaili kuuta taivaalta ja kertoi syistä miksi ei vielä ole eronnut vaimostaan.

Nielin tietenkin kaiken, kun ovat vain saman katon alla olevia kumppaneita eikä seksiä ollut. Mies oli uhri ja halusi pois vaimonsa luota.. Suhde jatkui kaksi vuotta, lopulta sekosin ja ajattelin jopa t****aa itseni ja olin ihan rikki miehen takia. Hyvin manipuloi pitkän aikaa ja valheita riitti, niin minua kuin vaimoaan kohtaan.

Onneksi pääsin lopulta eroon. Ei mitään tunteita enää mutta miehellä uusi naisystävä vaimonsa ohella. Hieman säälittää ja samalla naurattaa mihin paskaan ihmiset suostuvatkin rakkauden kaipuussa.

Vierailija
7/9 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetin työni koska exäni oli siellä ns. paremmalla asemalla. Haukkui minua työkavereille ja kertoi kuinka hullu olen.

Oikeasti exä jatkuvasti murjoi minua, ryyppäsi koko ajan eikä kertonut missä milloinkin vietti aikaansa. Itselle riitti ja päätin, etten halua sellaista suhdetta.

No kuulin jälkeenpäin, että olin mustasukkainen hullu ja mitälie. Alkoi ahdistamaan niin, että vaihdoin työpaikkaa.

Vierailija
8/9 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, epämiellyttäviä kokemuksia...

Miehet nyt pystyvät mihin vain..

Onneksi olen sinkku.

Vierailija
9/9 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin rakastunut naimisissa olevaan mieheen.

Lupaili kuuta taivaalta ja kertoi syistä miksi ei vielä ole eronnut vaimostaan.

Nielin tietenkin kaiken, kun ovat vain saman katon alla olevia kumppaneita eikä seksiä ollut. Mies oli uhri ja halusi pois vaimonsa luota.. Suhde jatkui kaksi vuotta, lopulta sekosin ja ajattelin jopa t****aa itseni ja olin ihan rikki miehen takia. Hyvin manipuloi pitkän aikaa ja valheita riitti, niin minua kuin vaimoaan kohtaan.

Onneksi pääsin lopulta eroon. Ei mitään tunteita enää mutta miehellä uusi naisystävä vaimonsa ohella. Hieman säälittää ja samalla naurattaa mihin paskaan ihmiset suostuvatkin rakkauden kaipuussa.

Tuo on aivan hirveä tilanne! Omat tunteet, toivottavasti ja epätoivo, koukuttava draama. Sääli, huoli ja kiukku kun ajattelee toisen olevan ansassa. Todella taitava manipuloija saa toisen koukkuun herättämällä kaikki nuo tunteet. Kenenkään kanssa ei voi oikein järkevästi vaihtaa ajatuksia koska pettäminen herättää niin paljon raivoa ja halveksuntaa muissa ja häpeää itsessä. Siihen ikään kuin uppoaa hitaasti ja huomaamatta, kunnes on niin syvällä, että on vaikeaa löytää ulos. Voin sanoa nyt vuosikymmen myöhemmin että tuo trauma muutti minua ihmisenä. Teki jotenkin surumieliseksi, ajattelin pitkään kuolemaa usein helpottavana lepona ja valona. Oma arvostelukyvyttömyys ja keinottomuus suojella itseä nakertaa itsetuntoa kauan aikaa. Tunne itsestä arvottomana hyödykkeenä vie oman arvon tunteen. Ja minähän siis päädyin yhteen tämän varatun ihmisen kanssa ja kaikki on periaatteessa hyvin. Mutta tuo kaikki jätti pitkän varjon. Olkaa hyvät ihmiset toisillenne ja itsellenne rehellisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi