Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on sinulle parisuhteessa se kaikkein tärkein asia? Isoin tekijä suhteen pysyvyyden kannalta?

Vierailija
25.03.2022 |

Mikä kannattelee ja vahvistaa sidettä toiseen eniten?

Mikä on sinulle parisuhteessa se kaikkein tärkein asia? Isoin tekijä suhteen pysyvyyden kannalta?

Vaihtoehdot

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea sanoa, kun en saa ketään. Olen vielä luuserimpi kuin allu. Köyhä olen. Työtön olen tällä hetkellä. Kaljuuntunut en kuitenkaan ole mutta mahaa on vähän. Kovin lyhytkään en ole. Ei naiset kiinnostu.

M36

Tämän hetkinen kyselyn järjestys ehkä kuvaa jollain tapaa sitä mitä mieheltä tai naiselta kaivataan:  Kykyä selvitä arjenaskareista (1),  kykenevä juttelemaan tai henkinen yhteys (2), pitää löytyä jonkin verran intohimoa seksuaalista viehätystä (3), taloudellista turvaa(4), luottamusta tai muuta (5), huumoria (6).

Vierailija
22/32 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omituiset vaihtoehdot.

Mielestäni kommunikaatio kaikista asioista avoimesti on tärkeintä. Myös vaikeista asioista pitää voida keskustella.

Menee varmaankin siihen juttelutuokioihin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuminen. Juttelutuokio kuulostaa säästä puhumiselta, mutta minä tarkoitan oikeasti puhumista. Siis ihan kaikesta ja avoimesti.

Vierailija
24/32 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku muu mikä?  Toinen täydentää ne puutteet, jotka itseltä puuttuvat ja toisinpäin, näin meistä tulee yhdessä voimakkaita ja menestyviä.

Vierailija
25/32 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on hyvä olla yhdessä ja rakastamme toisiamme. Miksi kukaan olisi parisuhteessa muusta syystä?

Vierailija
26/32 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhuminen. Juttelutuokio kuulostaa säästä puhumiselta, mutta minä tarkoitan oikeasti puhumista. Siis ihan kaikesta ja avoimesti.

Joo, parempi vaihtoehto tuohon kohtaan olisi ollut:  Juttelutuokiot/kommunikointi/ puhuminen

Vierailija
27/32 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea sanoa, kun en saa ketään. Olen vielä luuserimpi kuin allu. Köyhä olen. Työtön olen tällä hetkellä. Kaljuuntunut en kuitenkaan ole mutta mahaa on vähän. Kovin lyhytkään en ole. Ei naiset kiinnostu.

M36

Kalju ja työtön 🤢

Mitäs kukaan kaljuudelleen voi?   Vähän sama, jos mies sanoisi  tissitön ja yh🤢

Vierailija
28/32 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin tätä mieheltäni, hän vastasi, välittäminen.

Ja olen itse samaa mieltä.

Vierailija
29/32 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin seksi ja siihen kuuluu läheisyys, koskettaminen, rakkaus sillä ilman niitä suhde on kaveruus ja saman voi saada vaikka asumalla samaa sukupuolta olevan kaverin kanssa asumiskuluja ja kotitöitä tasaten. Ilman rakkautta ja seksiä suhde ei ole tyydyttävä.

Vierailija
30/32 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin arjen sujuvuus, mutta oikeastaan tärkeintä on tasavertainen kohtelu.

Vierailija
31/32 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin arjen sujuvuus.

Tuolla tarkoitan yhdessä viihtymistä, kumppanuutta ja yhteisiä haaveita.

Samalla viivalla läheisyys ja seksi mutta sitä meillä ei ole.

Eli puolet puuttuu mutta näillä mennään

Vierailija
32/32 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen itsenäisyys.

Sinkkuna tämä olisi täydellisempää. Toimivassa parisuhteessa molemmat joutuvat tekemään myönnytyksiä.