Mikä on sinulle parisuhteessa se kaikkein tärkein asia? Isoin tekijä suhteen pysyvyyden kannalta?
Mikä kannattelee ja vahvistaa sidettä toiseen eniten?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Omituiset vaihtoehdot.
Mielestäni kommunikaatio kaikista asioista avoimesti on tärkeintä. Myös vaikeista asioista pitää voida keskustella.
Menee varmaankin siihen juttelutuokioihin.
Puhuminen. Juttelutuokio kuulostaa säästä puhumiselta, mutta minä tarkoitan oikeasti puhumista. Siis ihan kaikesta ja avoimesti.
Joku muu mikä? Toinen täydentää ne puutteet, jotka itseltä puuttuvat ja toisinpäin, näin meistä tulee yhdessä voimakkaita ja menestyviä.
Meillä on hyvä olla yhdessä ja rakastamme toisiamme. Miksi kukaan olisi parisuhteessa muusta syystä?
Vierailija kirjoitti:
Puhuminen. Juttelutuokio kuulostaa säästä puhumiselta, mutta minä tarkoitan oikeasti puhumista. Siis ihan kaikesta ja avoimesti.
Joo, parempi vaihtoehto tuohon kohtaan olisi ollut: Juttelutuokiot/kommunikointi/ puhuminen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea sanoa, kun en saa ketään. Olen vielä luuserimpi kuin allu. Köyhä olen. Työtön olen tällä hetkellä. Kaljuuntunut en kuitenkaan ole mutta mahaa on vähän. Kovin lyhytkään en ole. Ei naiset kiinnostu.
M36
Kalju ja työtön 🤢
Mitäs kukaan kaljuudelleen voi? Vähän sama, jos mies sanoisi tissitön ja yh🤢
Kysyin tätä mieheltäni, hän vastasi, välittäminen.
Ja olen itse samaa mieltä.
Vastasin seksi ja siihen kuuluu läheisyys, koskettaminen, rakkaus sillä ilman niitä suhde on kaveruus ja saman voi saada vaikka asumalla samaa sukupuolta olevan kaverin kanssa asumiskuluja ja kotitöitä tasaten. Ilman rakkautta ja seksiä suhde ei ole tyydyttävä.
Vastasin arjen sujuvuus, mutta oikeastaan tärkeintä on tasavertainen kohtelu.
Vastasin arjen sujuvuus.
Tuolla tarkoitan yhdessä viihtymistä, kumppanuutta ja yhteisiä haaveita.
Samalla viivalla läheisyys ja seksi mutta sitä meillä ei ole.
Eli puolet puuttuu mutta näillä mennään
Vierailija kirjoitti:
Naisen itsenäisyys.
Sinkkuna tämä olisi täydellisempää. Toimivassa parisuhteessa molemmat joutuvat tekemään myönnytyksiä.
Tämän hetkinen kyselyn järjestys ehkä kuvaa jollain tapaa sitä mitä mieheltä tai naiselta kaivataan: Kykyä selvitä arjenaskareista (1), kykenevä juttelemaan tai henkinen yhteys (2), pitää löytyä jonkin verran intohimoa seksuaalista viehätystä (3), taloudellista turvaa(4), luottamusta tai muuta (5), huumoria (6).