Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
G: Montako tuntia oot viettänyt vauvalla kuluneella viikolla? Oliko se täyttä työtä vai huvia?
25.03.2022 |
?
Nyt alkoi viikonloppu... Mitä lasissa?
Kommentit (8)
24/7, työtä. Piikki- ja natolobbarina 6e tuntipalkalla.
t. Hybridikeskuksen maksettu botti.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Liian monta. Johtuu tästä sodasta. Tarvitsen jotain aivotonta tekemistä nyt.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Liian monta. Johtuu tästä sodasta. Tarvitsen jotain aivotonta tekemistä nyt.
Minä taas saan aivoilleni ruokaa... vihdoinkin tuli jotain johon käyttää aivoja... samantekevää ovatko ne koulutetut vai kouluttamattomat... piristysruiske tämä sotatila... mutta täytyy olla siellä missä edes joskus tapahtuu jotakin...
Tuntipalkka 0 ruplaa...
Alue: Aihe vapaa
On aikaa ja rahaa olla täällä, asunnon myynti vapautti työelämästä, lisäksi osa bisneksiä myös onnistui.
Työn haku olisi kauheampaa kuin työn teko. Mutta olen ollut myös nuuka lapsuudesta, niin menot pysyivät pienenä, vain pakkomaksatus tuo menoa. En ole käyttänyt alkoholia/tupakkaa. Asuminen on täällä sikakallista, vaikka asunto on oma ja velaton eikä mikään jättilukaali!