En jaksa enää olla nuori! T: 20v
En halua tulla tyhjään kotiin. En halua tavata ihmisiä, jotta löytäisin sen oikean miehen (sellainen ei löydy kotona nyhjäämällä). En jaksa huolehtia vain itsestäni, haluan jonkun josta huolehtia. En jaksa asua pienessä asunnossa. Haluan tylsän elämän - yhteisen kodin, pienet matkat yhdessä, vain yhden oman miehen. Haluan yhteisen koiran, ehkä lapsia joskus myöhemmin. Haluan muuttaa rivitaloon ja pitää pienet häät. Ja, en ole ikinä edes ollut mikään rilluttelija, baariin kerran kahdessa kuussa opiskelijakavereiden kanssa. Olen vanhatäti, vaikka juuri siirryin pois teini-iästä :D
Kommentit (42)
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 21:40"]Äh, sitten kun sulla on kaikki tuo haaveilemasi, haluaisit olla nuori parikymppinen joka on vapaa rilluttelemaan miten tahtoo! Elä nyt, älä tulevassa!
[/quote]
Ei kaikkia kiinnosta rilluttelu, jotkut haluaisi elää tylsää parisuhde-elämää.
M25
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 21:41"]Ei se ikä siihen vaikuta. Voit olla sinkku vielä 40-vuotiaana. Parisuhde ei ole itsestäänselvyys.
[/quote]
Olet oikeassa. Lähinnä tarkoitin tätä nuoren elämäntapaa. Ap
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 21:44"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 21:40"]Äh, sitten kun sulla on kaikki tuo haaveilemasi, haluaisit olla nuori parikymppinen joka on vapaa rilluttelemaan miten tahtoo! Elä nyt, älä tulevassa!
[/quote]
Ei kaikkia kiinnosta rilluttelu, jotkut haluaisi elää tylsää parisuhde-elämää.
M25
[/quote]
Juuri näin! :D ap
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 21:46"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 21:44"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 21:40"]Äh, sitten kun sulla on kaikki tuo haaveilemasi, haluaisit olla nuori parikymppinen joka on vapaa rilluttelemaan miten tahtoo! Elä nyt, älä tulevassa! [/quote] Ei kaikkia kiinnosta rilluttelu, jotkut haluaisi elää tylsää parisuhde-elämää. M25 [/quote] Juuri näin! :D ap
[/quote]Jäämme odottamaan kihlajaisia t. sivusta seuraaja :)
Niin minun ajatukseni. Minulla tosin lapsi jo on mutta inhoan tällasta "välivaihetta" elämässä. Ensimmäinen vaihe oli se että olin lapsi ja asuin vanhempieni kanssa. Seuraava vaihe mitä odotan on oma asunto (omakotitalo ehdottomasti), oma mies, lisää lapsia, vakituinen työ, häät/avioelämä, pihan laittoa, remonttia, matkustelua.....jne. Tällä hetkellä asun vuokralla kerrostalokolmiossa, yritän pitää sitä unelmien puutarhaa pienellä parvekkeella mutta eihän sielä peruna kasva toisin kun ihanan punaisen puutaloni pihalla <3, tuskailen kun tila ei riitä mihinkään, ärsyttää just ajatuskin siitä että täytyisi alkaa treffailemaan ja tapaamaan miehiä jotta löytäisin sen omani, ärsyttää viettää illat yksin vaikka kotona viihdynkin.
Tyttäreni ja äitiys on ainut asia elämässäni (tietysti ystävien ja suvun lisäksi) mikä on mielestäni täydellistä enkä toivoisi niiden muuttuvan.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 21:50"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 21:46"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 21:44"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 21:40"]Äh, sitten kun sulla on kaikki tuo haaveilemasi, haluaisit olla nuori parikymppinen joka on vapaa rilluttelemaan miten tahtoo! Elä nyt, älä tulevassa! [/quote] Ei kaikkia kiinnosta rilluttelu, jotkut haluaisi elää tylsää parisuhde-elämää. M25 [/quote] Juuri näin! :D ap
[/quote]
Apua ;)
M25
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 21:56"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 21:50"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 21:46"]
[/quote]
Apua ;)
M25
[/quote]
:D ap
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 21:54"]Niin minun ajatukseni. Minulla tosin lapsi jo on mutta inhoan tällasta "välivaihetta" elämässä. Ensimmäinen vaihe oli se että olin lapsi ja asuin vanhempieni kanssa. Seuraava vaihe mitä odotan on oma asunto (omakotitalo ehdottomasti), oma mies, lisää lapsia, vakituinen työ, häät/avioelämä, pihan laittoa, remonttia, matkustelua.....jne. Tällä hetkellä asun vuokralla kerrostalokolmiossa, yritän pitää sitä unelmien puutarhaa pienellä parvekkeella mutta eihän sielä peruna kasva toisin kun ihanan punaisen puutaloni pihalla <3, tuskailen kun tila ei riitä mihinkään, ärsyttää just ajatuskin siitä että täytyisi alkaa treffailemaan ja tapaamaan miehiä jotta löytäisin sen omani, ärsyttää viettää illat yksin vaikka kotona viihdynkin.
Tyttäreni ja äitiys on ainut asia elämässäni (tietysti ystävien ja suvun lisäksi) mikä on mielestäni täydellistä enkä toivoisi niiden muuttuvan.
[/quote]
Ihanaa, että yrität silti toteuttaa omaa unelmaasi jo :) Annetaan asioiden kulkea omalla painollaan, ei kai tässä muuta voi tehdä :D ap
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 20:52"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 20:50"]
Kannattaisiko sun lähteä johonkin sieltä neljän seinän sisältä?
[/quote]
"En halua tavata ihmisiä, jotta löytäisin sen oikean miehen (sellainen ei löydy kotona nyhjäämällä)" siteeraan tässä omaa tekstiäni, jossa käy ilmi, että lähden kyllä pois neljän seinän sisältä :D ap
[/quote]Et halua kuitenkaan tavata ihmisiä?
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 22:17"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 20:52"]
[/quote]
"En halua tavata ihmisiä, jotta löytäisin sen oikean miehen (sellainen ei löydy kotona nyhjäämällä)" siteeraan tässä omaa tekstiäni, jossa käy ilmi, että lähden kyllä pois neljän seinän sisältä :D ap
[/quote]
No jaa, pidän kyllä uusien ihmisten tapaamisesta ja juttelemisesta muille, mutta en ole se sosiaalisin tapaus. Olen kyllä hyvä sosiaalisissa tilanteissa, mutta en oikein ole niin menemisestä nauttiva. Varsinkin kun nyt tuntee olevansa obligoitu lähtemään useammin kuin haluaisi, koska se elämänkumppani ei ilmesty mun kämppään. Ap
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 22:22"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 22:17"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 20:52"]
[/quote]
[/quote]
No jaa, pidän kyllä uusien ihmisten tapaamisesta ja juttelemisesta muille, mutta en ole se sosiaalisin tapaus. Olen kyllä hyvä sosiaalisissa tilanteissa, mutta en oikein ole niin menemisestä nauttiva. Varsinkin kun nyt tuntee olevansa obligoitu lähtemään useammin kuin haluaisi, koska se elämänkumppani ei ilmesty mun kämppään. Ap
[/quote]
Nyt on kyllä pakko kysyä mistä päin olet, kun vaikutat samanlaiselta kuin minä?
M25
Mä taas olen 24 ja olen mielestäni ihan liian vanha jo. Asun avoliitossa, opiskelen yliopistossa ja biletys kiinnostaa edelleen. Olisinpa vielä 20. Ärsyttää kun muut odottaa jo minulta kihloja tai lapsia tms ja ne ei kiinnosta yhtään.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 22:27"]Mä taas olen 24 ja olen mielestäni ihan liian vanha jo. Asun avoliitossa, opiskelen yliopistossa ja biletys kiinnostaa edelleen. Olisinpa vielä 20. Ärsyttää kun muut odottaa jo minulta kihloja tai lapsia tms ja ne ei kiinnosta yhtään.
[/quote]
Meistä on moneksi :) Lapsista en itsekään kauheasti perusta, mutta en koskaan sano ei koskaan :D ap
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 22:27"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 22:22"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 22:17"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 20:52"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
M25
[/quote]
Oon Keski-Suomesta, tosin nyt muuttanut uudelle paikkakunnalle opiskelemaan. Ap
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 22:31"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 22:27"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 22:22"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 22:17"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 20:52"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
M25
[/quote]
[/quote]
Okei, minä Pohjois-pohjanmaalta, missä opiskelet?
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 22:35"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 22:31"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 22:27"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 22:22"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 22:17"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 20:52"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
M25
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Asun Tampereella :) Täällä opiskelen yliopistossa, salaisuudeksi saattaa jäädä tarkemmat tiedot :D Mitä itse teet? Ap
Voisin puristaa ap:n sympaattista ja turvallisuudenhakuista pyllyä.
-Mies 29v + 1v-
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 22:43"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 22:35"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 22:31"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 22:27"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 22:22"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 22:17"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 20:52"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
M25
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Asun Tampereella :) Täällä opiskelen yliopistossa, salaisuudeksi saattaa jäädä tarkemmat tiedot :D Mitä itse teet? Ap
[/quote]
Opiskelen myös yliopistossa.
M25
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 22:47"]Voisin puristaa ap:n sympaattista ja turvallisuudenhakuista pyllyä.
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Sarjassamme lauseet, joita en ajatellut Mies 29v:n sanovan minulle :D ap
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 21:40"]Äh, sitten kun sulla on kaikki tuo haaveilemasi, haluaisit olla nuori parikymppinen joka on vapaa rilluttelemaan miten tahtoo! Elä nyt, älä tulevassa!
[/quote]
Siinähän se, mulla ei ole koskaan ollut mitään tarvetta rillutella. En vaan oo semmonen ihminen :) Mielummin luen kirjaa tai käyn kahvilla tms. Ap