Onko kylässä soveliasta nukkua alasti sohvalla
Tuli vaan mieleen kun olen lähdössä viikonlopuksi kyläilemään tuttavien luokse.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo hankaat itseäsi sohvaan koko yön ja kuolaat oikein kunnolla, kyllä kiittävät. Oikeasti vieraalle on oma peti ja lakanat.
Jos kuvitellaan, että toinen tarvitsee äkillisesti paikan jossa yöpyä eikä ylimääräistä sänkyä tai patjaa löydy, sohva on se vaihtoehto. Vähintäänkin puhdas lakana siihen alle. En myöskään ymmärrä, miksi pitäisi nukkua alasti vieraissa?
Olen itse joskus jäänyt kaverin sohvalle nukkumaan jos ei ole ollut mahdollisuutta päästä enää kotiin esim. siksi että bussit eivät enää kulje ja ilta on venähtänyt pitkäksi. Ei kyllä olisi tullut mieleenkään nukkua alasti.
Lakana sohvalla kuumentaa ja tippuu pois siitä. Sohvan nahka on parasta ihoa vasten, tosin omassa kotona, jos omistaa sohvan.
Hajuja ja jälkiä pelkäävät, ettekö ole kuulleet sijauspatjoista ja lakanoista?
Ei meillä ainakaan vieraat nuku ilman sijauspatjaa ja varsinkaan ilman lakanaa. Kun ne on, niin minulle aivan sama onko yöasua vai ei. Vaikka olisi yöasu, enimmät sotkut kai tulee päästä ja hiuksista, enkä ole kyllä törmännyt kehenkään, joka pukisi yöksi myssyn päähän.
En itse osaisi, mutta jos ei tarvitse alasti hyppiä ympäri asuntoa, vaan riisuu peiton alle mennessä ja pukee herätessä, ei kai siinä mitään. Lakanat nyt joka tapauksessa pitää olla ja mä ainakin tarjoan sijauspatjan aina. Yksi kavereistani on ainakin kerran nukkunut pikkareissa meidän sohvalla, muulloin en tiedä mitä hänellä on ollut peiton alla.
Jos kuvitellaan, että toinen tarvitsee äkillisesti paikan jossa yöpyä eikä ylimääräistä sänkyä tai patjaa löydy, sohva on se vaihtoehto. Vähintäänkin puhdas lakana siihen alle. En myöskään ymmärrä, miksi pitäisi nukkua alasti vieraissa?
Olen itse joskus jäänyt kaverin sohvalle nukkumaan jos ei ole ollut mahdollisuutta päästä enää kotiin esim. siksi että bussit eivät enää kulje ja ilta on venähtänyt pitkäksi. Ei kyllä olisi tullut mieleenkään nukkua alasti.