Kuinka nopeasti voi laihtua 10 kg???
Nyt tällä viikolla aloitettu tiukka dieetti, hiilarit pois ja kasviksia paljon, hyviä öljyjä ja proteiinia, kalorivaje, joka pv ainakin tunti liikuntaa, joko aero tai lihaskunto. Lähtenyt 2kg nesteitä tähän mennessä, väsymys kova.
Miten nopeasti saan vielä 10kg pois?
Kommentit (18)
Ketoilemalla 2-3 vko, mutta pääasiassa nestettä.
Mulla meni mielenterveys ihan riekaleiksi ja sen seurauksena lopetin syömisen melkein kokonaan. Kuukaudessa lähti 5 kg. Sitten aloin hissuksiin syömään aivan epäterveellisen ja sairaalloisen pieniä annoksia (ei myöskään paaston jälkeen keho oikein hyvin vastaanottanut) ja parissa seuraavassa kuukaudessa tipahti toiset 5 kg. Normaalipainon sisällä tämä. En suosittele.
(lihaksethan ne oli mitkä multa katosi)
Riippuu myös lähtöpainosta. Jos reilusti ylipainoa, 8 vko voi olla realistinen. Jos paino normaalipainon alarajalla niin kroppa pitää kiinni.
Vierailija kirjoitti:
2 viikossa vesipaastolla. 10 viikossa terveellisillä elämäntavoilla.
no ei kovin terveellisiltä tavoilta kuulosta, jos 10 viikossa laihtuu 10kg
3 kk:ssa itseltäni. Syynä tosin suolistosairaus jonka syytä etsitään, laihtuminen ei ole ollut vapaaehtoista.
Parempi pikku hiljaa parin vuoden jaksolla kuin kertarykäyksellä pahoinvoinnilla.
kuinka kauan sinulta kesti kerätä 10kg läskiperseeseesi? Eiköhän se samassa ajassa lähde poiskin.
Itse laihdutin 6kg kahdessa kuukaudessa, söin noin 1400 kcal päivässä ja kävelin koiran kanssa parisen tuntia päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla meni mielenterveys ihan riekaleiksi ja sen seurauksena lopetin syömisen melkein kokonaan. Kuukaudessa lähti 5 kg. Sitten aloin hissuksiin syömään aivan epäterveellisen ja sairaalloisen pieniä annoksia (ei myöskään paaston jälkeen keho oikein hyvin vastaanottanut) ja parissa seuraavassa kuukaudessa tipahti toiset 5 kg. Normaalipainon sisällä tämä. En suosittele.
(lihaksethan ne oli mitkä multa katosi)
Ai niin joo, multa putosi myös noin neljäsosa hiuksista sen ekan viiden kilon mukana. Kannattaa vähän miettiä että minkä arvoista se nopea laihtuminen on.
Vierailija kirjoitti:
kuinka kauan sinulta kesti kerätä 10kg läskiperseeseesi? Eiköhän se samassa ajassa lähde poiskin.
Ei tietenkään. Yhdellä istumalla voi vetää sisäänsä vaikka 10 000 kcal mutta sen kuluttamiseen menee moninkertaisesti enemmän aikaa.
Minulla onnistui noin 8 kg pudotus 3kk, kovaa urheilua ja tarkat syömiset.
Riippuu täysin siitä, mikä lähtöpainosi / BMI:si on. Jos on, mistä lähteä niin saahan sitä lähtemään reilustikin reippaalla dieetillä. Huolehdi myös aineenvaihdunnasta. Katso esimerkiksi Youtubesta harjoituksia (esim. jooga), joilla tehostetaan aineenvaihduntaa. Se voi auttaa myös pikadieetin mahdollisesti aikaansaamaan ummetukseen. Huolehdi nyt kuitenkin vitamiinien ja välttämättömien rasvahappojen saannista ja korjaa ruokavalio kohdilleen, kun olet päässyt tavoitteeseesi.
Kaksi viikkoa. Vaati paljon pitkäkestoista liikuntaa (2,5 tuntia kerrallaan).
Max 2 kg kuukaudessa pois. Mielummin 1 /kk, niin pysyvämpää. Nopea pudotus aiheuttaa yhtä nopean kilojen paluun, jopa tuplaten takasin. Malttia. Nopeita ihmeitä ei tapahdu.
Riippuu lähtöpainosta ja monesta muustakin tekijästä. Oma lähtöpainoni oli 108 kg ja tahti oli parhaimmillaan 1,5 kg viikossa kunnes pääsin 85 kg paikkeille. Sen jälkeen tahti hidastui noin kiloon viikossa 65 kg painoon asti, ja nyt lähtee enää n. 0,5 kg/vk. Olen tosin lopettanut ketoilun ja jatkan vähän joustavammalla vhh-ruokavaliolla kun ei ole enää "kiirettä" laihtua, joten sekin saattaa osittain selittää viimeisimmän hidastumisen.
2 viikossa vesipaastolla. 10 viikossa terveellisillä elämäntavoilla.