Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko ihminen syödä kissoille tarkoitettua tonnikalaa?

Vierailija
25.03.2022 |

Kissojen tonnikalasäilyke on nyt hyvässä poistotarjouksessa, vain 10 centtiä purkki. Kelpaako se myös ihmisravinnoksi? Tonnikalapasta on suurta herkkuani, mutta normaali tonnikala on niin kallista ettei siihen ole köyhällä varaa.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti joku voi. Itse en voisi.

Hyvää ruokahalua, ap!

Vierailija
2/22 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk 🤢

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan ääntä kohti, tuskin sä siihen kuolet.

Vierailija
4/22 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se eroaa ihmiselle tarkoitetusta tonnikalasta?

Se on halvempaa ja purkissa on kissan kuva.

Vierailija
5/22 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinten ruuat ovat jopa paremmin tutkittuja kuin ihmisten vastaavat. Katso kuitenkin päiväykset! Vanhoiksi käymässä, siksi ale?

Vierailija
6/22 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötä sitä ensin kissalle, ja katso kuinka käy.

Vierailija
7/22 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on syystäkin halvempaa.

Vierailija
8/22 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla RAW raakaa, kissat tykkää.

Vierailija
9/22 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mainiosti. Kaverillani oli ulkomaalainen mies. Kissan tonnikalatahna hupeni  jääkaapista ja ystävättäreni sanoi miehelle monta kertaa, että miehen ei tarvitse huolehtia kissan ruokinnasta. Mies ehti käyttää kissan tonnikalatahnaa puoli vuotta leivänpäällisenä ennen kuin totuus valkeni vaimolle.

Vierailija
10/22 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaimaalaiset marjanpoimijat osti koirille tarkoitettuja muka-lihapurkkeja. Eikä niillä mitään koiria täällä ole. Ei niistä kukaan tainnut siihen kuolla.

Vierailija
11/22 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi olla karkeampaa rakenteeltaan, kuin tonnikalahiutakeet, mutta samaa tavaraa. Eli ihan hyvin voi syödä. Jotkut kissan säilykkeet haiseekin ihan samalta kuin ihmisten vastaavat.

Vierailija
12/22 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä varmaan haittaakaan ole mutta ei kyllä ole varmaan herkkuakaan. Kerran olen ostanut kissalle, en osta toiste. Oli väriltään ruskeaa, koostumus karmeaa mössöä ja joukossa ruodot sun muut sisäelimet. Haju ei ollut tosiaankaan mikään hyvä. Kannattaa mieluummin säästää jostain muusta ja ostaa kunnon kalaa. Ja jos on mahdollisuus käydä vaikka kauppahallissa eikä ole nirso kalan suhteen niin pikkukaloja saa välillä todella edullisesti. Ei sovi pastaan ehkä mutta ruokaa kuitenkin.

Vierailija
13/22 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää siihen ainakin suolaa. Mutta kertokaapa minulle miksi kissalle ei saa antaa ihmisten tonnikalaa?

Vierailija
14/22 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisää siihen ainakin suolaa. Mutta kertokaapa minulle miksi kissalle ei saa antaa ihmisten tonnikalaa?

Siinä on ensinnäkin liikaa suolaa kissalle.

Vierailija
15/22 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissat on niin nirsoja että niille kelpaa vain paras.

Vierailija
16/22 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haisteles sitä tonnikalaa.

mies54v

Vierailija
17/22 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ainut kissan tonnikala mitä olen haistanut... No en uskalla haistaa enää muita 😬 lisäksi se oli ehkä jotain muusia ja seassa oli enemmän ruotoja, söisin kuitenkin jos voisin (olen herkkä voimakkaille hajuille).

Vierailija
18/22 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä pysty ihminen syömään, hajukin aivan karsea! Sellaista hirveetä ruskeaa sotkua. Ei kelvannut edes mun kissoille, kun sitä joskus niille tarjosin.

Vierailija
19/22 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissan tonnikalassa on kalanrustoja ja se on suolatonta. Syötävää, mutta ei kyllä herkullista.

Vierailija
20/22 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä on ensinnäkin liikaa suolaa kissalle.

Ja kissan tonnikalaan on lisätty e-vitamiinia, koska se estää jotain sairautta joka tonnikalasta voi kissalle muuten tulla.