Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En aio palata kotiäitiydestä työelämään

Vierailija
08.09.2015 |

3 alle kouluikäisen tarhamaksut ja tulonhankkimiskustannukset vs. Hallituksen leikkaukset. Matalapalkka-alalla minun ei kannata mennä töihin enää.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja palkasta ei jää mitään käteen kun lapset sairastavat ja palkka juoksee vaan 80%. Ja ei sairauspäivä palkaton. Mäkin jään kotiin. Teen muksuja muksun perään kunnes jään eläkkeelle.

Vierailija
2/8 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut nyt kotona 18 vuotta. Jäin jokaisesta lapsesta äitiyslomalle ja kun nuorin täytti 3 v. irtisanouduin työpaikastani.

Olen alkanut harkitsemaan töitä, mutta ajatus kokopäivätöistä huonolla palkalla kauhistuttaa. Mieluummin teen lyhyttä päivää pienemmällä palkalla. Harmi vain, kun sellaisia töitä ei helpolla löydy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvä ap, mitäpä se meille kuuluu :)

Vierailija
4/8 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan järkevää. On niitäkin, joiden kannattaa tehdä töitä myös matalapalkka-aloilla. 

Vierailija
5/8 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että hoidat kuitenkin lapsesi.

Vierailija
6/8 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 16:25"]

Ja palkasta ei jää mitään käteen kun lapset sairastavat ja palkka juoksee vaan 80%. Ja ei sairauspäivä palkaton. Mäkin jään kotiin. Teen muksuja muksun perään kunnes jään eläkkeelle.

[/quote]

Miten ajattelit käytännössä varmistaa raskautumiseen siellä 60 ikävuoden pinnassa?

Vierailija
7/8 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 16:24"]3 alle kouluikäisen tarhamaksut ja tulonhankkimiskustannukset vs. Hallituksen leikkaukset. Matalapalkka-alalla minun ei kannata mennä töihin enää.
[/quote]Entä sitten kun lapset on koululaisia? Aika menee kuitenkin tosi nopeasti. Ei munkaan kannata mennä töihin kuin vasta sitten kun on kaikki lapset koulussa. Tällä hetkellä on kaksi koulussa ja kaksi kotona.

Vierailija
8/8 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu, eihän sitä eläkettä mihinkään tarvitse.