En aio palata kotiäitiydestä työelämään
3 alle kouluikäisen tarhamaksut ja tulonhankkimiskustannukset vs. Hallituksen leikkaukset. Matalapalkka-alalla minun ei kannata mennä töihin enää.
Kommentit (8)
Mä olen ollut nyt kotona 18 vuotta. Jäin jokaisesta lapsesta äitiyslomalle ja kun nuorin täytti 3 v. irtisanouduin työpaikastani.
Olen alkanut harkitsemaan töitä, mutta ajatus kokopäivätöistä huonolla palkalla kauhistuttaa. Mieluummin teen lyhyttä päivää pienemmällä palkalla. Harmi vain, kun sellaisia töitä ei helpolla löydy.
Voi hyvä ap, mitäpä se meille kuuluu :)
Ihan järkevää. On niitäkin, joiden kannattaa tehdä töitä myös matalapalkka-aloilla.
Hienoa että hoidat kuitenkin lapsesi.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 16:25"]
Ja palkasta ei jää mitään käteen kun lapset sairastavat ja palkka juoksee vaan 80%. Ja ei sairauspäivä palkaton. Mäkin jään kotiin. Teen muksuja muksun perään kunnes jään eläkkeelle.
[/quote]
Miten ajattelit käytännössä varmistaa raskautumiseen siellä 60 ikävuoden pinnassa?
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 16:24"]3 alle kouluikäisen tarhamaksut ja tulonhankkimiskustannukset vs. Hallituksen leikkaukset. Matalapalkka-alalla minun ei kannata mennä töihin enää.
[/quote]Entä sitten kun lapset on koululaisia? Aika menee kuitenkin tosi nopeasti. Ei munkaan kannata mennä töihin kuin vasta sitten kun on kaikki lapset koulussa. Tällä hetkellä on kaksi koulussa ja kaksi kotona.
juu, eihän sitä eläkettä mihinkään tarvitse.
Ja palkasta ei jää mitään käteen kun lapset sairastavat ja palkka juoksee vaan 80%. Ja ei sairauspäivä palkaton. Mäkin jään kotiin. Teen muksuja muksun perään kunnes jään eläkkeelle.