Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älypuhelin ihan selkeä vakoiluväline: akkua ei saa pois, ja sisäänrakennettu mikrofoni

Vierailija
25.03.2022 |

Miksi näin muuten?

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos otat ulkomailla valokuvia älykännykällä tulee samalla kuvaan tieto missä on kuva otettu ja milloin.

Vierailija
22/52 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissoilla ei ole omaa puhelinta varmaankaan. Siksi puheesi kissojen kanssa ei täytä kiinnostavuuden merkkejä. Yksin tai elukoiden kanssa höpisevät luokitellaan "harmittomiksi", eikä heidän kuunteluaan jatketa, kun luokitus on kerran tehty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi jättää älypuhelimen kotiin ja äänittää johonkin sille valmiiksi jotain kuunneltavaa XD ja ottaa vanhanmallisen puhelimen mukaan

Vierailija
24/52 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin voisin kuvitella että jonkinmoinen vakoiluväline, mutta ei ainoastaan vakoiluväline vaan mitä hienompi malli sitä käyttökelpoisempi kansainväliselle rikollisuudelle... itse tuskin voi ymmärtää puhelimen toiminnasta hölkäsen pöläystä... ostaa vain kalliimpia malleja kun muka jotenkin hienompia ja parempia... ja näin itse osallistuu ties mihin toimintaan ja samalla rahoittaakin sitä...

Kuka sinua sitten vakoilee ja mistä päin maailmaa?

Jos puhelin on Samsung niin ainakin se merkki on koko sairaalamaailman käytössä ja valmistaa ei vain puhelimia vaan kaikkia sairaalalaitteita...

Entä Nokia tai Motorola?

Entä Huawei joka jotenkin kait kielletty 'lännessä' mutta toimii Venäjällä...

Miettimisen aiheita riittää... ei voi tietää... ehkä kannattaisi myös pitää jotain tavispuhelinta ihan ilman nettiä...

Vierailija
25/52 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suvussamme tunnettu puhelinten hajottajana. Sain kaksi puhelinta 'lahjana'. Lahjanantaja on turvallisuusasiantuntija ja oli saanut puhelimet kaupantekijäisinä/kylkiäisinä puhelinoperaattoriltaan. Lahjan syyksi sanottiin, että hän ei voi ottaa niitä kotiinsa vakoiluriskin takia. Kuuskymppisellä mummolla ei ole niin tärkeää vakoiltavaa, että haittaa.

Vierailija
26/52 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisi jättää älypuhelimen kotiin ja äänittää johonkin sille valmiiksi jotain kuunneltavaa XD ja ottaa vanhanmallisen puhelimen mukaan

vaikka pierun ääntä

Vierailija
27/52 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on syy kirjoitti:

Kissoilla ei ole omaa puhelinta varmaankaan. Siksi puheesi kissojen kanssa ei täytä kiinnostavuuden merkkejä. Yksin tai elukoiden kanssa höpisevät luokitellaan "harmittomiksi", eikä heidän kuunteluaan jatketa, kun luokitus on kerran tehty.

Mielenkiintoista. Mistäs tai keneltä olet tämän tiedon saanut? Kuinka kauan pitää puhella kissalle tai yksikseen että tämmöinen luokitus tehdään? Koska sittenhän kaikkien kannattaisi vaan höpistä kissalle vähän aikaa ja saada harmittoman status ja olla loppuelämä ilman vakoilua.

Vierailija
28/52 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en saa älypuhelinta edes sammutettua. Ei sitten millään konstilla.

Katoppa ohjeista. Mulla sammuu kun painan tarpeeksi kauan sivussa olevaa nappulaa, sitte kysyy,sammutetaanko.

Vierailija
29/52 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos otat ulkomailla valokuvia älykännykällä tulee samalla kuvaan tieto missä on kuva otettu ja milloin.

Miksi vain ulkomailla, miksi ei täällä Suomessa? Entä jos ulkomaalainen turisti tulee tänne, onko tämä joku safe zone?

Vierailija
30/52 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja puhelimessa onko ihmissuhdeverkostosi ja koko suku... ja kaikki pankkiasiat sun muut pankkikoodien takana... Sinut ja koko elämäsi on varastettavissa...

Vierailija
31/52 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samsung Galaxy 5 mulla. Akun saa pois ja hyvin toimii vaikka on vuosia vanha puhelin. Enkä ole koskaan saanut mitään mainoksia sen perusteella, mistä olen jonkun kanssa puhelimessa puhunut tai viestitellyt. Sen perusteella kyllä tulee mainoksia, että millä nettisivuilla olen puhelimellani käynyt. Esimerkiksi toissapäivänä kävin Jysk.fi sivuilla katsomassa sohvapöytiä kun mainoslehtisen mukaan ovat alessa. Nyt on sen jälkeen sitten esim täällä Vauvalla ollut paljon Jyskin mainoksia.

Vierailija
32/52 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinpä. Koko suku luuraa. Laski elämänlaatu.

Vierailija
33/52 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittele että sun suku luuraa sinua. Mitä siitä seuraa.

Vierailija
34/52 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vaikka pierun ääntä

Hetken päästä alkaa tulla laktoosittomien tuotteiden mainoksia.

Vierailija
35/52 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä tutut ns. Kaverit.

Vierailija
36/52 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokian puhelimesta saan akun pois, muttei tule otettua. Se oli joku tarjousmalli, mutta ehkä muistakin saa. Kameraa ei saa peitettyä ja sovelluksista pitää katsoa asetuksia.

Vierailija
37/52 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatko Lainkaan miettiä mitä sellaista seuraa?

Vierailija
38/52 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja puhelimessa onko ihmissuhdeverkostosi ja koko suku... ja kaikki pankkiasiat sun muut pankkikoodien takana... Sinut ja koko elämäsi on varastettavissa...

Se laite tietää myös sun syvimmät toiveet ja suurimmat surut, se tietää mitä haluat ja mistä olet kiinnostunut, kuka on sulle läheisin, mitä suunnittelet ja paljon muuta sellaista, mitä jotkut läheisimmät ihmisetkään eivät sinusta välttämättä tiedä. Siihen laitteeseen vuodatetaan koko elämä. 

"Sielun sarkofagi".

Vierailija
39/52 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäinen akku on viranomaisten määräys, jotta puhelinta voidaan vakoilla aina.

Vierailija
40/52 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpähän vakoilee. On niin tylsää elämää mulla, että kuolevat varmaan tylsyyteen. Pankkiasiatkin hoidan aina koneella, joten eivät edes pankkitunnuksia saa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän