Osuuspankki
Olen alkanut heräämään siihen, että kyseinen pankki lienee vain varakkaiden ja velkaisten pankki, kun vain isoista summista ja veloista maksetaan bonusta joka sitten kompensoi niitä kuukausimaksuja. Kun varat on huvenneet, bonukset kutistuneet niin alkaa menemään homma miinukselle ja tuntuu aivan järjettömältä maksaa sellaisia maksuja kun on olemassa vaikkapa s-pankki.
Kommentit (8)
PP:n Bonusjärjestelmä ei ole läpinäkyvä. On mahdotonta saada selville, mitä mikäkin palvelu maksaa.
S-Pankki on tällä hetkellä edullisin, mutta kuinka kauan?
S-pankki taitaa elää kädestä suuhun, kun sieltä ei saa lainaa vaikka olisi mikä. Muualta kyllä saa.
Siis millä summalla ei enää muka bonusta saa?
Olen Nordean asiakas ollut todella pitkään ja tyytyväinen. Kuukausinaksut nolla euroa ja asuntolainaa enää alle 20000 e. En ole velaton pitkään aikaan, kohta pitää ottaa remonttilainaa päälle. Persaukisille ja köyhille ei ole hyvää pankkia olemassakaan.
OP pelaa samalla tavalla kuin Osuuskaupat, molemmat ovatkin osuuskuntia. Maksat satasen jäsenmaksun ja alat ostamalla sitä sun tätä kerryttämään "bonusta". No, itsehän maksat sen aina kuitenkin palveluiden ja tavaroiden hinnassa eli hölmöläisten peitonjatkoa. Nordeassa en ole tarvinnut sisäänpääsymaksua ja tiedän, miten palvelumaksu määräytyy.
Vierailija kirjoitti:
OP pelaa samalla tavalla kuin Osuuskaupat, molemmat ovatkin osuuskuntia. Maksat satasen jäsenmaksun ja alat ostamalla sitä sun tätä kerryttämään "bonusta". No, itsehän maksat sen aina kuitenkin palveluiden ja tavaroiden hinnassa eli hölmöläisten peitonjatkoa. Nordeassa en ole tarvinnut sisäänpääsymaksua ja tiedän, miten palvelumaksu määräytyy.
Millähäm minä osuuspankissa sitten maksan itselleni ne bonukset, jos mulla on siellä vain 50 donaa säästötilillä josta maksetaan n. kymppi bonusta kuussa. Vai maksaako ne sitten ne muut jotka ostelleet op:n vakuutuksia yms.
Ei kukaan kai pakota sinua olemaan Osuuspankin asiakas.