Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, missä tilanteissa kostut?

Vierailija
25.03.2022 |

Miehen erektiosta on puhuttu paljon ja siitä miten tahattomasti sellaisen eri tilantessa voi saada.
Miten naisten kostuminen? Riittääkö siihen tarpeeksi komea mies kadulla vai vaatiko se paljon enemmän? Nolostuttaako se vai pistääkö pikkarit pyörimään jaloissa?
Kunhan yritän tietää vastakkaisesta sukupuolesta enemmän...
M37

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorempana ekan poikaystävän kanssa olin aivan litimärkä kun vain maattiin sängyllä vierekkäin. Siitä kun etenimme suudelmiin ja kosketuksiin niin jouduin laittamaan siteen pikkareihin ettei housut olisi aivan märät. Emme siis tuossa vaiheessa vielä edenneet sen pidemmälle. Nyt liki 20v myöhemmin kostun edelleen runsaasti mutta yleensä se vaatii tietynlaista läheisyyttä ja kipinää. Ei tarvitse siis koskea vaan esim ravintolassa jos istutaan lähekkäin ja välillä on sähköä. Ja kuten joku jo edellä mainitsi niin en muista että olisin tuntemattoman miehen vuoksi koskaan kostunut. Jollain tasolla täytyy tuntea ja olla se vetovoima. Ja helpoiten kostun jos olen nauttinut pienen määrän alkoholia.

Tutuita kuulostaa, mä oon aina ollu tosi herkkä kostumaan jo ihan pelkistä mukavista ajatuksista menee pikkuhousut märäksi. Eikä mulla ikä myöskään oo vaikuttanut millään tavalla kostumiseen, yhtä helposti kostuu housut edelleenkin ja ikää on jo lähes 40. Mutta itsensä kun tuntee niin tähän osaa myös varautua ettei tule noloja tilanteita.

Vierailija
22/36 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sanat on rakkauden kieli nro 1. Eli jos luen jotain kutkuttavaa tai vaikka vaan viestittelen sopivassa mielentilassa jonkun miehen kanssa. Pieni flirtti ajaa saman asian mikäli mies siis kiinnostaa muutenkin. Kielimies sen siis olla pitää ;D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sateella

Vierailija
24/36 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tapahtua helposti ja nopeasti. Jokin fantasia, eroottinen kuvasto, jokin ohimenevä kommentti jostain vaan. En usko, että pelkkä komea mies kadulla saa minutkaan kostumaan, joskaan en voi ryhtyä tarkistamaan tilannetta siinä kadulla. Ehkä jos se mies saa ajatukset liikkeelle niin kiihottuminen voi tulla siinä piankin. Tällä hetkellä en ole suhteessa. Jos on mies lähellä, ja seksi mahdollista, voin syttyä vähästä. Onneksi hunajatuotanto toimii edelleen. N59

Vierailija
25/36 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nykyään aina sellaisessa perusvalmiudessa, että jos joku vaikka katsoisi silmiin ja hymyilisi niin se olisi siinä. Miesvaltaisessa työympäristössä asettaa pikku haasteita tämä, koska en halua draamoja työpaikalleni. Mutta välillä mietin, että jos vain pyytäisi pikku palvelusta (tai mieluiten isoa ja kovaa) työtoveriuden hengessä...

Vierailija
26/36 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olen ihastunut mieheen, pelkkä hänen läsnäolonsa riittää.

Vakiintuneessa suhteessa vasta kun se sama mies ilmaisee halunsa ja pitää hyvänä.

Sattumakostumista ei enää tapahdu keski-iässä. Kyllä pitää jo olla tosi kyseessä. Nuorena kostuin milloin ja missä vain.

Eli täsmälleen sama kuin on tilanne miehillä stondiksen kanssa. Kyllähän tuosta näkee miten biologia toimii, silloin kun ihminen on hedelmällisimmillään, siittiön ja munasolun kohtaaminen ei jää vehkeitten pelaamisesta kiinni. Keski- ikäisenä kun lisääntymisen kioski on kiinni, niin periaate on että "suo siellä, vetelä täällä". Suhteessa toinen on kyvytön ja toinen haluton. Sen voi jokainen kuvitella millaista erotiikan ilotulitusta se on, tai siis ei ole...

Vierailija
27/36 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena kostuin aina vastaavissa tilanteissa ja pelkästä ajatuksesta ja pojan katseesta. Esim. oltiin köksässä opetuskodissa ja hän käveli takaani silittäen pitkiä hiuksiani. Ihastukseni siis jonka kanssa oli kiihkeää seksiä koulussa. Nojatessamme, mä seinään, hän muhun, pidin kättäni pojan kovalla kullilla kohoumalla housujen päällä mutten liikuttanut, härnäsin ja kostuin vaan enemmän ts. pikkarit ihan märkänä. Hän rupesi sit pökkimään sitä kättäni vasten. Kolmekymppisenä nyt olen lähes yhtä herkkä ja haluun ihan sairaasti yhtä työkaveriani. Hänen kanssaan oon herkistynyt uudestaan vähän laimeemman sinkkuilukauden jälkeen. Tuntuu kuin olisin teini taas. 

Vierailija
28/36 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies vie kätensä jalkoväliini, niin kostun heti. Olen niin kostea, että kuuluu litinä, kun mies sormeilee pilluani. Minua hävettää, että kostun ylipaljon. Pelkään vaikuttavani liian halukkaalta.

Vierailija
29/36 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun miesystäväni on lähellä, suutelee ja halailee ja hyväilee. Joskus kostun lukiessani hänen viestejään.

Yleensäkin hänen läsnäolonsa joko fyysisesti tai puhelimessa aiheuttaa kostumiseni.

Vierailija
30/36 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astma

Vierailija
31/36 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on tulisesti ihastunut mieheen niin se ei paljoa vaadi, että kostuu ja pikkarit on märkänä. Ei tarvi kun nähdä hänet tai hänestä unta ;) 

Yksi päivä viestiteltiin ihastuksen kanssa villejä viestejä niin kostuin samantien todella paljon ja oli pakko helpottaa oloa lelujen kera :)

Vierailija
32/36 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun on tulisesti ihastunut mieheen niin se ei paljoa vaadi, että kostuu ja pikkarit on märkänä. Ei tarvi kun nähdä hänet tai hänestä unta ;) 

Yksi päivä viestiteltiin ihastuksen kanssa villejä viestejä niin kostuin samantien todella paljon ja oli pakko helpottaa oloa lelujen kera :)

Ei ihme että kuumat viestit sinut kiihottumaan ja paikat kostumaan ne kun yleensä jättävät mukavasti mielikuvitukselle ja fantasioille lisää kiihoketta.

T. Mielikuvitus mies.

Vierailija
33/36 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ihme että kuumat viestit sinut kiihottumaan ja paikat kostumaan ne kun yleensä jättävät mukavasti mielikuvitukselle ja fantasioille lisää kiihoketta.

T. Mielikuvitus mies.

Mielikuvitus mies, sinulla lienee kokemusta siis? ;)

Vierailija
34/36 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Mielikuvitus mies.

Mielikuvitus mies, sinulla lienee kokemusta siis? ;)

Ainakin kiva kokeilu kiinnostaa 

Vierailija
35/36 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paha (lue: vaikea) kysymys...

harvemmin kostun noin vain. Androfiili tosin olen, joten todellakin nautiskelen, jos näen jossain silmää miellyttävän miehen, mutta ei se oikeastaan saa pikkupöksyjä kostumaan, jos ei ole mieheen tunnesidettä. Panettaa voi alkaa, jos on ollut pitkä aika viimeisestä seksistä ja tekisi mieli, mutta kostuminen tapahtuu kyllä sitten muussa tilanteessa.

Olen kinesteettinen luonne, joten kosketus on tärkeää ja läsnäolo. Jos se tapahtuu ihmisen kanssa, jonka kanssa on seksiä tai haaveilen siitä tai siitä on sovittu, niin sitten kostun aika nopeastikin ja helposti. Siihen voi riittää ihan vaikka se, että herää aamulla miehen kainalosta ja siinä sitten ollaan peiton alla ihan vain vaikka siksi ettei huvita nousta sängystä. Pelkkä miehen haju ja kainalossa oleminen voi saada aikaan kostumisen. Mutta ei ihan tuntemattoman kanssa, eli kaiketi olen jossain määrin myös demiseksuaali, joskin voin luoda tunneyhteyden toiseen hyvikin nopeasti, (olen ymmärtänyt, että monet demiseksuaalit tarvitsevat pitkää tuntemisaikaa ennen seksuaalisen mielenkiinnon heräämistä).

Vierailija
36/36 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun miesystäväni on lähellä, suutelee ja halailee ja hyväilee. Joskus kostun lukiessani hänen viestejään.

Yleensäkin hänen läsnäolonsa joko fyysisesti tai puhelimessa aiheuttaa kostumiseni.

Mulla sama.

Ei tapahdu kaduilla lol

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän