Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Annetaan Turussa: Vaatepaketti suomalaiselle

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 19:39"]Onko mielessä käynyt, että.köyhällä tarvitsevalla ei ehkä ole tietokonetta eikä älypuhelinta.
[/quote]

Köyhällä ei välttämättä ole mahdollisuutta saada tätä kautta tietoa teidän almuistanne ja vanhoista rötkyistänne. Äly hoi älä jätä.

Vierailija
22/27 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 20:23"][quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 19:39"]Onko mielessä käynyt, että.köyhällä tarvitsevalla ei ehkä ole tietokonetta eikä älypuhelinta.
[/quote]

Köyhällä ei välttämättä ole mahdollisuutta saada tätä kautta tietoa teidän almuistanne ja vanhoista rötkyistänne. Äly hoi älä jätä.
[/quote] Ihan täällä ihmiset on kirjoittanut että kyllä heillekin kelpaisi apu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 19:45"]

Miksi pitää olla suomalainen?

Miksi suomalaisia pitää auttaa ensin?

Onko suomalainen tärkeämpi ihminen kuin joku muu?

[/quote]

Älä viitsi lässyttää paskaa. Anna sinä paita päältäsi ja pukeudu burkaan jos haluat ja muuta maasta, jos et halua osallistua oman maasi hyvinvointiin tai katsoa vierestä kun täällä vielä jonkinlainen isänmaallisuus nostaa päätään. Totta helvetissä maassa huolehditaan ensin omista kansalaisista ja sen jälkeen mietitään miten auttaa muita. Ja miten autat muita, jos et siihen pysty? Se ei ole itsekkyyttä tai rasismia, vaan tervettä järkeä ja luonnon laki.

Vierailija
24/27 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaja vaatteille löytyi =)

Vierailija
25/27 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 20:29"]

Älä viitsi lässyttää paskaa. Anna sinä paita päältäsi ja pukeudu burkaan jos haluat ja muuta maasta, jos et halua osallistua oman maasi hyvinvointiin tai katsoa vierestä kun täällä vielä jonkinlainen isänmaallisuus nostaa päätään.

[/quote]

Maksan yli 75k€ vuosituloistani myös monen suomalaisen köyhän elämää. Silti en ymmärrä, miksi kansallisuus vaikuttaa siihen, kuka saa apua. Ehkä olen sitten epäisaänmaallinen. 

Vierailija
26/27 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 21:38"][quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 20:29"]

Älä viitsi lässyttää paskaa. Anna sinä paita päältäsi ja pukeudu burkaan jos haluat ja muuta maasta, jos et halua osallistua oman maasi hyvinvointiin tai katsoa vierestä kun täällä vielä jonkinlainen isänmaallisuus nostaa päätään.

[/quote]

Maksan yli 75k€ vuosituloistani myös monen suomalaisen köyhän elämää. Silti en ymmärrä, miksi kansallisuus vaikuttaa siihen, kuka saa apua. Ehkä olen sitten epäisaänmaallinen. 
[/quote] Ap sanoo tähän vielä (vaikka ainakin kuvittelee että on sanonut saman jo monta kertaa). Minulle ei ole ensisijaisen tärkeää kenelle vaatteet menee, en välitä onko hakija Turkista, Venäjältä, Afrikasta tai kuusta. Palstalla vain on ollut niin paljon melua että kaikki on pois suomalaisilta, eikä suomalainen saa ikinä apua, että päätin tarjota suomalaisellr kun Konttiin ei mahtunut. Yksi ottikin viime ke yhteyttä että olisi tullit torstaina, mutta minulla oli silloin jo sovittija menoja. Sanoi tulevansa tällä viikolla, mutta kun ei ole mitään vastannut kun olen tiedustellut mikä päivä olisi tulissa etten joudu päivystämään kotona joka ilta enkä voi sopia menoja niin vein nyt vaatteet Hopeen.

Vierailija
27/27 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tunnet nyt olevasi hyvä ihminen