Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kaiverrus vihkisormukseen

Vierailija
08.09.2015 |

laitetaanko kaiverrrus vihkisormukseen ennen vai jälkeen häiden?

jotenkin tuntuisi järkevämmältä laittaa jälkeen koska sitten päivämäärä olisi ainakin vissi ja varma ja on varmasti mennyt naimisiin.

jos jostain syystä päivämäärä muuttuukin tai ei menekään naimisiin niin olis sitten puhdas sormus

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap jatkaa:

ja tarvitseeko kaiverrusta ollenkaan? sormus on uniikki, sen tunnistaa jo siitä jos joskus katoaa tai varastetaan. enkä itselleni tarvitse mitään tekstejä sinne, eihän niitä edes näe kun sormus on sormessa.

Vierailija
2/11 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulepas: saat tehdä oman sormuksesi kanssa ihan mitä sua huvittaa. Tuliko yllätyksenä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 11:40"]

Kuulepas: saat tehdä oman sormuksesi kanssa ihan mitä sua huvittaa. Tuliko yllätyksenä?

[/quote]

tietenkin saan, mutta mikä on perinne ja käytäntö? eli tiedän varautua ihmettelyihin jos teen jotain erilailla kuin muut

Vierailija
4/11 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 11:43"]

[/quote]

tietenkin saan, mutta mikä on perinne ja käytäntö? eli tiedän varautua ihmettelyihin jos teen jotain erilailla kuin muut

[/quote]

Miksi sun pitää edes kertoa muille miten sä teet? Mä en tajua tätä. Tee nyt ihmeessä just täsmälleen samalla tavalla, ettei vaan tarvitse kenellekään selittää mitään. Kaiverra etukäteen, tekstiksi miehen nimi ja päivämäärä, miehelle ei tule tietenkään sormusta, pelkkä kihlasormus riittää, siihen sun nimi ja päivämäärä. Tee kaikki kliseet mitä keksit, ettet vaan erotu joukosta mitenkään.

Vierailija
5/11 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 11:43"]

[/quote]

[/quote]

Kaiverrus ennen häitä. Koska harvemmin se vihkikumppani tai vihkipäivä oikeasti vaihtuu.

Vierailija
6/11 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla ei lue mitään. Siihen ei mahtunut. Eikä sillä ole mitään merkitystä, lukeeko siellä jotain vai ei. Kihlasormuksessa minulla lukee neljä sanaa, eli lause. Miehen etunimestä ei sanaakaan.

Vierailija
7/11 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on kaiverrus, ja tein sen ennen häitä.

Vierailija
8/11 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vihkisormuksessa kaiverrus Liisa&Matti ja pvm. Kihlasormuksessa vain miehen nimi ja pvm. Muita ihmisiä kiinnostaa vain sormuksen ulkonäkö, ei kaiverruksia kukaan kysele. Ykeensä kaiverrukset tehdään sormuksen oston yhteydessä ennen vihkimistä.

Vierailija
9/11 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok kiitos asiallisista vastauksista tuon ihme menkkahirmun jälkeen. mulla ei lähipiirissä oo mennyt ketään naimisiin niin en todella tiedä näistä asioista että mikä on tavallista.

ehdotan sitten miehelle ettei laiteta kaiverruksia, turhaa säätlöä T:AP

Vierailija
10/11 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitte ihan itse päättää ja ihmettelijät sikseen. Mä en käsitä muiden tekemisten ihmettelyä tai arvostelua. Me ei kaiverrutettu vihkipäivää koska se olisi saattanut muuttua. Mies oli vakavasti sairas kun meidät vihittiin niin ei voitu tietää toteutuuko häät silloin kuin suunniteltu. Ne toteutuivat mutta yhä sormus on kaivertamatta ja mies menehtynyt sairauteensa.

Vierailija
11/11 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me laitettiin kihlasormuksiin vain toistemme nimet. Sitten kun mennään naimisiin niin lisätään kaiverrukseen hääpäivämäärä. Erillistä vihkisormusta ei tule.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä