Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IKEAn pyyhkeet

Vierailija
08.09.2015 |

Onko jollain kokemusta IKEAn pyyhkeistä? Kylpy- ja käsipyyhkeistä. Nyt siellä näyttää olevan tosi kauniin värisiä ja kuosisia malleja mutta laatu mietityttää. Kestääkö hyvänä käytössä enemmän kun puoli vuotta? En haluaisi ostaa taas uutta satsia lähiaikoina.

Aikasemmin ollu Finlaysonin ja Haltin pyyhkeitä mutta hurja satsaus olis ostaa 10 pyyhettä kun näissä kappalehinta 30-45€ :-/

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ostanut Ikean keltaisia halppispyyhkeitä ja olen positiivisesti yllättynyt miten hyviä ovat olleet. Minä ainakin voin siis suositella. Kärsii nuilla hinnoilla ainakin kokeilla :)

Vierailija
2/12 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en osta muita pyyhkeitä kuin Ikean. Todella hyvä laatuisia. Ja nimenomaan ne sellaiset hieman paksummat pyyhkeet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan aina niitä karheita pyyhkeitä sieltä ja ne on tosi hyviä! Pesen pyyhkeet kerran viikossa 90 asteessa ja ei näy edes mitään kulumaa :)

Vierailija
4/12 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kaikista halvimmat ovat tuskin kummoisia, mutta vähän hintavammat ja paksummat ovat olleet hyviä. Tuskin ne vielä 30 vuoden päästä ovat käyttökunnossa niin kuin meillä muutamat Finlaysonit, mutta hyviä yhtä kaikki kuitenkin. 

Vierailija
5/12 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on myös Ikean kylpypyyhkeitä, eivät ole menneet miksikään pesussa. Tykkään myös siitä, että ne ovat reilun kokoisia. Ikean astipyyhkeistäkin olen tykännyt.

Vierailija
6/12 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne halvat ei ole järin kummoisia, mutta vähän kalliimmat on ihan jees. Ei sen pyyhkeen mun mielestä tarvitsekaan kestää vuosikymmeniä.

Ihan Finlaysonin pyyhkeistä on lähtenyt reunat rispaantumaan, mutta silläkin muumilla voi pyyhkiä vielä lattiaa, rättinä se kestää myös pesua.

Vierailija
7/12 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat Finlaysonin pyyhkeet ja lakanat oli laadukkaita. Nykyiset kuraa.

Vierailija
8/12 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut samat Ikean pyyhkeet käytössä kymmenen vuotta. Vähän haalistuneita ovat, ei muuta vikaa.

Vierailija
9/12 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yksi Ikean kylpypyyhe, niitä halpoja. Se on kaikkein vanhin, käytetyin sekä parhaimmassa kunnossa, mitä kaapista löytyy. Siellä on mukana myös Finlaysonia ja Haltia, mutta eivät ole pysyneet yhtä hyvässä kunnossa.

Vierailija
10/12 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laatu ei ole hyvä, mutta osta vaikka vieraspyyhkeiksi tai muiksi, jotka on vähemmällä käytöllä. Jos kerran ovat kivoja ja tykkäät.

Arkikäytössä laatu on tärkeä. Meillä on keittiöpyyhkeinä 50-luvun Finlaysonia, ikivanhoja pellava- ja froteepyyhkeitä, jotka ovat siistissä kunnossa (en tiedä merkkiä enkä ikää, mutta ovat lapsuudenkotiemme peruja). 

Tietysti niitä laatupyyhkeitä pitää hoitaa oikein, pestä ohjeiden mukaan. Sillä lailla kestävät. 

Vierailija
11/12 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 tarkentaa, että mulla kokemusta IKEAn froteepyyhkeistä ja aika rimpuloita ovat olleet. 

Kts. onko Casa Stockmannin kokoelmissa jotain kivaa. Pyyhkeet ovat edullisia, mutta eivät niin halpoja kuin IKEAn. Laatuun ainakin minä olen ollut tyytyväinen. 

Vierailija
12/12 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 11:31"]

Vanhat Finlaysonin pyyhkeet ja lakanat oli laadukkaita. Nykyiset kuraa.

[/quote]

Totta, eivät ole nekään enää yhtä hyvää laatua. Olen aina halunnut ostaa laatutekstiilejä, mutta enää se ei näytä maksavan vaivaa. Ikean halpispyyhkeet ovat muuten hyviä, vähintään yhtä hyviä kun monta kertaa kalliimmatkin. Meiltä löytyy nyt molempia, ja Ikea voittaa parin euron pyyhkeillään monet moninverroin kalliimmat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi