Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hottis-Jonna, HOT or NOT?

Vierailija
08.09.2015 |

Niin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Not. Muistan sen jo BB:stä, plösö tyhjäpää jonka haarat aukes nopeemmin kuin suusta tuli ulos yhtäkään järkevää lausetta. WT-patja.

Vierailija
2/6 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella not.

En käsitä, miksi se on tuossa ohjelmassa mukana. Kausalalainen tavallisennäköinen, ylipainoinen kampaaja.

Eikö tässä pitänyt olla kauniita ihmisiä?

Itsekritiikkiä pitäisi vähän olla, mutta julkkiksena on niin kivaa. Vaikka se olisi huonoa julkisuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Not. Muistuttaa vielä kasvonpiirteiltään ja ääneltään entistä ystävääni joka nussi kahta ihastustani.

Vierailija
4/6 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan! Tavis.

Vierailija
5/6 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/6 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT, mutta liittyy Hottiksiin ja luotan siihen, että joku mamma mulle ystävällisesti selittää.

Olen nähnyt Hottisten mainoksia telkkarista, mutta mulle ei ole selvinnyt mikä ohjelman idea on. Mainoksissa muutama aika epäkiinnostavan näköinen nuori ihminen kehuu vartaloaan, vihjaa vähän jotain seksistä yms. Kilpaillaanko ohjelmassa jostakin? 

En tiedä kuka on Hottis-Jonna, mutt jos hän on nainen, joka mainostaa, että treffeillä voi päätyä vaikka sänkyyn (voi vau!), niin not so hot. Hän puhuu tyhmiä, ääni on ruma, nariseva, tukka ei ole oma, kasvot liian sileät, jähmeät ...

Mutta siis: mikä on ohjelman idea? Ja jos joku voi kertoa jotain ohjelman kohderyhmästä, niin kiva.

Kiitos etukäteen vastauksista.