Masentaa mun miehen oluen lipittaminen. Toista tultuaan on istunu koko illan terassillamme olutta lipittaen ja rookia polttaen. Tata tapahtuu tosi usein. Olen ihan loppu seuran
puutteesta. Lapset on mun kanssa sisällä. Ainut tapa on saada kontaktia mieheen on ottaa itsekin olut ja painua hetkeksi terassille. Tätä tää on kai loppu elämä. Mies käy töissä hyvässä paikassa, on hyvä isä lapsille. Tosin nyt on " vapaalla" . Mulla on ihan tunne että olen yksin. meillä ei ole enää seksiäkään. Miehellä stressiä töistä. Ei juo itseensä kuitenkaan humalaan, kai on toleranssi kasvanut. Kuitenkin rakastan miestäni paljon, olen vain pettynyt. tähän tää elämä menee. Pyöritään kotona kun ei voida lähteä minnekkään kun mies ottaa " muutaman" rentoutusoluen töistä tultuaan. No, on niitä viikkoja, jolloin mies ei ota arkena. En tiiä, olen niin väsynyt. Tekisi itsekin mieli ottaa olutta ja unohtaa arjen raskaus...
Kommentit (6)
Touhuaa lasten kanssa. Hellyyttä kuitenkin kaipaisin, mutta ajattelen että kai se aika joskus tulee. ap
hyvä isä ei laiminlyö lastensa ätiä eikä stu pitkät tovet röökillä ja oluelle parvekkeella!
Jätä se, tai opettele elämään alkkiksen kanssa.
myöntää. Aina uskon selitykset töiden rankkuudella. Miten helvetissä tästä pääsee eroon? kuitenkin haluaisin miehen, mutta toisenlaisen elämän. Pelottaa ajatuskin että olisin yksin lasten kanssa. Mies kuitenkin tosi tärkeä lapsille. ap.
kaljasieppo, jolle alkoholi menee perhee edelle on jotenkin erityisen hyvä isä. Teet tosi väärin lapsiasi kohtaan, jos jätät heidät elämään alkoholistin kodissa.
lasten kanssa ihmisten ilmoille, laita ne hoitoon ja hanki ihka oma elämä töineen, ystävineen ja harrastuksineen. Tiedät itsekin, että tollasta ukkoa ei kannata katsella.