Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Reborn-nukke

Isomammeli 63 v.
25.03.2022 |

TV 1 esitetään Yle Perjantain dokumentti Mikä vanhemmuudessa pelottaa ? Reborn-nukke harrastusta. Mitä mieltä ? Minusta aivan ihana harrastuss ja opettavainen. Itsekkin haluan tuollaisen nuken vanhuuden kaverikseni. Aivan ihana. Olen myyty.

Kommentit (140)

Vierailija
1/140 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana, harmiton harrastus! 😍

Vierailija
2/140 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppias kiittää kun nämä henkilöt tulevat kauppaan ostoksille  , katselivat uutuus lastenvaunuja innosta puhkuen .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/140 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Creepy 🤡

Vierailija
4/140 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on jotenkin creepyjä nuo reborn nuket, mutta eihän siinä mitään..

Vierailija
5/140 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauppias kiittää kun nämä henkilöt tulevat kauppaan ostoksille  , katselivat uutuus lastenvaunuja innosta puhkuen .

No, alahan se tuokin on. Työ siinä kuin muutkin. Ja harrastus siinä kuin muutkin. Mikäpä materia ei maksaisi.

Vierailija
6/140 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo pelkkä nimi, Reborn, saa mulle kylmiä väristyksiä. Ihan kuin niillä olisi tarkoitus korvata kuolleet vauvat 🤯

Vierailija
7/140 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoivavietti korkealla.

Vierailija
8/140 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kehtaisi, mutta kyllä haluaisin hoitaa ja pukea tuollaisia nukkeja!

Hyvä vaihtoehto oikealle vauvalle. Ainoastaan huolettaisi muiden mielipiteet. Maailma kun on täynnä ahdasmielisiä ja ilkeitä ihmisiä.

Vierailija
9/140 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kuin keppihevoshobby.

Vierailija
10/140 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastenvaunujen kassa liikutaa kaupungilla

Vierailija
11/140 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puistattaa.

Ehkä siksi, kun tulee ensin hoivavietti, sitten tiedostaa, ettei se ole elävä.

Vierailija
12/140 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se muille kuuluu, mitä kukin harrastaa. Erikoinen harrastus, mutta ei aiheuta mitään harmia muille. Jokaisen oma asia. En itse harrastaisi, mutta en missään tapauksessa tuomitse toisen harrastusta. Erikoinen, persoonallinen, mielenkiintoinen harrastus.

Vierailija
13/140 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuket on useimmiten ihan nättejä ja ymmärrän jos joku niitä tekee ja kerää. Kädentaitoja parhaimmillaan. Raja tulee vastaan minulla tuossa että niillä leikitään äitiä, ostetaan vaunuja ja kuljetaan kaupungilla. Minusta se on tosi surullista. Lapsetkaan eivät nuken vaunuja kaupungilla lyki. Sinänsä tietysti harmiton harrastus mutta olisin hieman huolissani tyttöjen psyykestä.

Vierailija
14/140 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaiset ihmiset olisivat varmasti hyviä äitejä. <3 Jos riittää hellyyttä nukeille, sitä riittäisi varmasti oikeillekin vauvoille.

Vierailija
15/140 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkeja nuo vaan on.

Vierailija
16/140 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Creepy 🤡

Minä olen aina ihmetellyt että mikä nukeissa on creepyä? Nukke on vain nukke, ilmeetön, eleetön, liikkumaton lelu. Miksi esimerkiksi sitten posliinieläimet ei ole creepyjä? Miksi vain nuket saa jotkut ihmiset pelkäämään?

Vierailija
17/140 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuket on useimmiten ihan nättejä ja ymmärrän jos joku niitä tekee ja kerää. Kädentaitoja parhaimmillaan. Raja tulee vastaan minulla tuossa että niillä leikitään äitiä, ostetaan vaunuja ja kuljetaan kaupungilla. Minusta se on tosi surullista. Lapsetkaan eivät nuken vaunuja kaupungilla lyki. Sinänsä tietysti harmiton harrastus mutta olisin hieman huolissani tyttöjen psyykestä.

Minä olisin huolissani sinun psyykestä, jos tuollaisesta asiasta huolestuisit. Et taida olla kovin avarakatseinen ja empaattinen ihminen.

Vierailija
18/140 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni varsinkin jos nuorilla on vauvatuntemuksia niin parempi, että hankkivat tuollaisen nuken ja hoivaavat sitä ollessaan vielä 18v, kuin että tekevät noin nuorena ihan oikean vauvan. On se nuken hoitaminen paljon helpompaa, kuin oikean vauvan.

Eikä minua haittaa se, että he työntelevät rattaita ja nukkeja kaupungilla. Tottakai jos käyttävät julkisia, niin sitten on väärin koska ainakin täälläpäin julkisissa on aina yhdet rattaat mukana, mutta jos käyvät ulkona ja eivät muuten sinällään vie tilaa, niin ei haittaa.

Ihmiset käsittelevät omia traumoja, tyhjyydentunnetta jne. eri tavoilla. Mielestäni tämä on todella harmiton tapa ohjata oma hoivavietti johonkin. En itse koskaan ostaisi kyseistä nukkea, mutta eipä se minua haittaa, että muut niin tekevät.

Paljon haitallisempana minä koen kaiken yliseksualisoinnin, jota kadulla näytetään ja joka luukusta tungetaan sisälle.

Vierailija
19/140 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastus siinä missä muutkin. Ei aiheuta värähtelyjä puoleen eikä toiseen.

Vierailija
20/140 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lapsena hevoshullu ja leikin muovihevosilla, sellaisilla noin 20 cm korkeilla. Rakensin niille pahvilaatikosta tallin, näpertelin nahanpaloista satuloita ja suitsia, hoidin kavioita, harjasin jne.

Edelleen käy mielessä ajatus omasta hevosesta, mutta se ei ole realistinen haave tässä tilanteessa. Mutta ajatus, että minulla olisi oikean hevosen kokoinen ja näköinen hevonen, jota "hoitaisin" ja ulkoiluttaisin (se olisi esimerkiksi pyörien päällä niin, että voisin vetää sitä perässäni) olisi todella creepy. Ja ihan yhtä creepyä minusta on aikuisen ihmisen hoitaa vauvanukkea.

Jos pitää lapsista niin kannattaa hakeutua hoiva-alalle ja/tai tarjoutua lapsenvahdiksi tai avuksi jollekin tutulle äidille.