Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eräs laukkumaniainen bloggaaja

Vierailija
07.09.2015 |

Ostanut mulberryn,chloen,celinen ja lv laukut.Ja lisää pitää saada kun löytyi ostoilmoitus lv siena ja totally laukkuihin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä höpäjä. Ko. bloggasjasta voidasn keskustella, mutta tämä ei edistä edes kriittistä keskustelua.

Vierailija
2/5 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Ei ne kuule ole eläviä olentoja ne veskat vaan laukkuja, joten niitä voi hamstrata vaikka viisikymmentä. Jos niin haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 19:34"]

Ostanut mulberryn,chloen,celinen ja lv laukut.Ja lisää pitää saada kun löytyi ostoilmoitus lv siena ja totally laukkuihin.

[/quote]

ok. miksei se osta kerralla KAUNIITA laukkuja, kun kerran laukkuihin on valmis satsaamaan. Siena ja Totally ovat molemmat niin rumia, että ihan sama mulle vaikka ovat kalliin brändin tuotteita, niin en haluaisi sellaisia. Ilmeisesti tämäkin kyseinen kassi-alma on huomannut, ettei noi nyt oikeestaan niin hienoja olekaan, joten myydään ne pois. 

Vierailija
4/5 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on jollakulla laukkumania, voisi kutsua henkilöä laukkkumaaniseksi, ei jotain ...manilalainen...

Vierailija
5/5 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 19:49"]

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 19:34"]

[/quote]

ok. miksei se osta kerralla KAUNIITA laukkuja, kun kerran laukkuihin on valmis satsaamaan. Siena ja Totally ovat molemmat niin rumia, että ihan sama mulle vaikka ovat kalliin brändin tuotteita, niin en haluaisi sellaisia. Ilmeisesti tämäkin kyseinen kassi-alma on huomannut, ettei noi nyt oikeestaan niin hienoja olekaan, joten myydään ne pois. 

[/quote]

No kauneus on katsojan silmässä. Minunkin mielestä rumia ovat. Itse ihmettelen sitä että miksi ostaa käytettyjä, kai sillä on rahaa mennä liikkeeseen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan