Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys homoille, otatko mielummin itse hanuriin vai panet toista sinne?

Vierailija
24.03.2022 |

Kumpi siinä tuntuu paremmalta?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin otan itse hanuriin.

Vierailija
42/51 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahtavaa kun minua naidaan peppuun. Takaapäin on paras asento mielestäni. Makaan esim: keittiönpöydällä mahallani ja partnerini työntyy hitaasti sisään. Paljon liukkaria ja sitten tasaista naintia sisään ulos. Nostan lantiotani niin että tunnen kullin osuvan eturauhaseen. Joskus kestää pitkäänkin mutta sitten tunnen nautinnollisen orgasmin tulevan. Outo hyvän olon tunne värinöineen valtaa lantionseudun ja laukean vinkuen sperman lentäessä. Myös mahtava tunne kun partnerini nytkii takanani ja tunnen kullin nytkyvän sisälläni ja pumpaavan spermat suoleeni. Aaron 32.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko persuilla homorinkejä ja missä kokoontuvat?

Eipä tiedä, mutta jotain tunninjunaa suunnittelevat jonnekin. Kyllähän kun tunnin ryskyttää, niin eiköhän temmistä nahka irtoa ja perse ole riekaleina.

Vierailija
44/51 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan mahtavaa kun minua naidaan peppuun. Takaapäin on paras asento mielestäni. Makaan esim: keittiönpöydällä mahallani ja partnerini työntyy hitaasti sisään. Paljon liukkaria ja sitten tasaista naintia sisään ulos. Nostan lantiotani niin että tunnen kullin osuvan eturauhaseen. Joskus kestää pitkäänkin mutta sitten tunnen nautinnollisen orgasmin tulevan. Outo hyvän olon tunne värinöineen valtaa lantionseudun ja laukean vinkuen sperman lentäessä. Myös mahtava tunne kun partnerini nytkii takanani ja tunnen kullin nytkyvän sisälläni ja pumpaavan spermat suoleeni. Aaron 32.

Lentääkö spermat munaan koskematta vai vaatiiko munasi hinkkausta kädellä tai pöytää vasten, jotta laukeat?

Vierailija
45/51 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan ottaa peppuun, se taivaalliselta

Hidas pano paljon liukkaria, nam

-tyttis

Vierailija
46/51 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka ihanaa on työntyä hyvin rasvattuun hanuriin .

Vierailija
47/51 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin panna lähärissä niin että vois runkata toisen munaa samalla kun nai ja nähdä toisen orkku. Siitä vois mennä ratsastamaan ja toinen vois runkata samalla mua kuin omaa munaansa. Siinä ois hieno saada eturauhasorkku eli kumpikin ois kivaa.

Hä? Mites se sun kaveri suoraan orkun jälkeen on niin kovana että voit hänellä ratsastaa?

Vierailija
48/51 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä miehiä on kolmenporukka ja minä se alistuva. Olen usein sidottuna mahalle pukkiin persepystyssä. Toinen miehistä panee minua suuhun ja toinen painaa takaapäin minua. Tilanteessa kiihottaa kun et voi muuta kun olla naitavana ja antaa kaikki mitä otetaan. Suu on täynnä kullia ja pyllyyn naidaan kovaa, tunnen kun kulli osuu eturauhaseen. Silmissä sumenee ja laukean ilman kullini kosketusta, orgasmi on mahtava. Myös jos kulli suussani laukeaa samaan aikaan ja pumppaa spermat syvälle nieluuni. Miehet vetävät kullinsa ulos ja käyvät pesulla minun maatessa pukissa spermaa valuen. Sitten joudun ottamaan suihin vuoronperään miehiltä. Sitten taas kun kullit seisovat saan toisen suuhuni ja toisen pyllyyn. Nyt miehet pystyvät pitkään naimaan reikiäni kun ovat kerran lauenneet. Kullia lykitään surutta suuhuni ja toista pyllyyn pitkään, tunnen taas orgasmin tulevan ja laukean toistamiseen. Orgasmin jälkeen ei voi kun odotaa että miehet laukeaisivat ja olla vain panopuuna. Illansession jälkeen käveleminen on vaikeaa paripäivää ja leukaperät ovat kipeät suuhun naimisesta. Olo on seesteinen ja tyydytetty.

Vierailija
49/51 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan ehdottomasti hanuriin. En halua tunkea itseäni kenenkään kakkaiseen hanuriin.

Vierailija
50/51 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanuriin haluaisin minäkin. Mutta mielellään nainen tekomunan kanssa. En ole tajunnut kuinka kiihottavaa se on ennenkuin lääkäri työnsi tähystimen peräaukkooni .

Vierailija
51/51 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin myös kokeilla miltä tuntuu kun toinen mies panee mua pyllyyn. Jos vielä saisi naisen tai useamman katsomaan tätä se olis kiihottavaa. Itse en halua työntää penistäni kenenkään pyllyyn.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän