Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys homoille, otatko mielummin itse hanuriin vai panet toista sinne?

Vierailija
24.03.2022 |

Kumpi siinä tuntuu paremmalta?

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persnuolentajuna on hieno näky ja maiskuntaäänikokemus.

Vierailija
22/51 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin panna lähärissä niin että vois runkata toisen munaa samalla kun nai ja nähdä toisen orkku. Siitä vois mennä ratsastamaan ja toinen vois runkata samalla mua kuin omaa munaansa. Siinä ois hieno saada eturauhasorkku eli kumpikin ois kivaa.

bi

Tuollainen ois kivaa ja miekkailu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUngu kirjoitti:

Voi voi...on se sitten niin niin kaunista kun kaksi karvakätistä ukkoa kävelee rannalla käsikkäin ja haaveilevat häämatkasta ja yhteisestä rantamökistä Hawaji saarella. Lisäksi haaveillaan suurperheestä, pääsystä Prideen sateenkaarilipun kantajaksi ja haaveillaan jopa pääsystä presidentiksi...

Voi vietävä tätä nykyistä homohysteriaa. Sairasta

Hengittele hetken aikaa paperipussiin niin hysteriasi helpottaa. Tai käytä hieromasauvaa, sehän alunperin on kehitetty nimenomaan hysterian lievittämiseen...

Vierailija
24/51 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä. kun ei kiinosta tietääkkään tollasesta mitään. sen niin tiedän kun jotkut naiset telakoituu kevään kanssa, kun en uskonäitä tälläsiisomeilu mieli kuviteltujasatua yhtään: ".. todella lämpimät säät. Kävin hiihtämässä panokaverin kanssa jäällä. Oltiin menossa pienelle saarelle levähtämään ja nauttimaan auringosta. Matkalla saarelle puhuttiin tulevasta illasta ja seksistä. Olin luvannut antaa panna joka reikään illemmalla. Ehtona oli se että saan pitää vibraattoria pillussa samalla kun kulli on pepussa. Saarelle päästyämme istahdin kivelle miehen eteen ja huomasin että hänellä seisoo. Ehdotin suihinottoa. Ei mennyt pitkään kun oli jo kulli suussani. Mies tykkää kuvata joten hän otti puhelimen ja kuvasi. Sivusilmällä huomasin että kauempana näkyi muita, joten kuvaaminen piti keskeyttää. Siirryttiin sivummalle puun taakse tekemään homma loppuun. Ei tainnut olla liian kylmä ilma, koska ei mennyt pitkään hänen tulemisessaan... Illalla pidin lupauksen ja annoin panna suuhun, pilluun ja lopuksi laueta peppuun. Hitto, että oli hyvä.." ? en usko sanaakaan kun jotkutnaiset telakoituu kevään kanssa, en uskonäitä mielikuviteltuja satua yhtään. ei kannata

Vierailija
25/51 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en tiedä. kun ei kiinosta tietääkkään tollasesta mitään. sen niin tiedän kun jotkut naiset telakoituu kevään kanssa, kun en uskonäitä tälläsiisomeilu mieli kuviteltujasatua yhtään: ".. todella lämpimät säät. Kävin hiihtämässä panokaverin kanssa jäällä. Oltiin menossa pienelle saarelle levähtämään ja nauttimaan auringosta. Matkalla saarelle puhuttiin tulevasta illasta ja seksistä. Olin luvannut antaa panna joka reikään illemmalla. Ehtona oli se että saan pitää vibraattoria pillussa samalla kun kulli on pepussa. Saarelle päästyämme istahdin kivelle miehen eteen ja huomasin että hänellä seisoo. Ehdotin suihinottoa. Ei mennyt pitkään kun oli jo kulli suussani. Mies tykkää kuvata joten hän otti puhelimen ja kuvasi. Sivusilmällä huomasin että kauempana näkyi muita, joten kuvaaminen piti keskeyttää. Siirryttiin sivummalle puun taakse tekemään homma loppuun. Ei tainnut olla liian kylmä ilma, koska ei mennyt pitkään hänen tulemisessaan... Illalla pidin lupauksen ja annoin panna suuhun, pilluun ja lopuksi laueta peppuun. Hitto, että oli hyvä.." ? en usko sanaakaan kun jotkutnaiset telakoituu kevään kanssa, en uskonäitä mielikuviteltuja satua yhtään. ei kannata

Oi kuinka ihana nainen oletkaan, vaikka en tuosta hiihtämisestä pidäkään ;)

Vierailija
26/51 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missähän noihin poikien juniin voi liittyä?

Erilaiset junamuodot kiinnostavat.

Vierailija
27/51 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken yritin olla naitavana mutta tämä ukkomies laukesi kuin teinipoika kun pakaroita levitin. Yritti ja yritti mutta loppu lopulta seisokki. Ilmeisesti yritti vielä lauenneella kullilla. No ehkä sit seuraavalla kerralla.

Vierailija
28/51 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missähän noihin poikien juniin voi liittyä?

Erilaiset junamuodot kiinnostavat.

Masalassa juna kulkee.

Vierailija
29/51 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin panna lähärissä niin että vois runkata toisen munaa samalla kun nai ja nähdä toisen orkku. Siitä vois mennä ratsastamaan ja toinen vois runkata samalla mua kuin omaa munaansa. Siinä ois hieno saada eturauhasorkku eli kumpikin ois kivaa.

bi

Olet siis vers? Jotenki luulin ett bimiehet on bottomeita.

Vierailija
30/51 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai koko homoilussa olisi mitään järkeä jos ei ottaisi kalua perseeseensä.

Vierailija
31/51 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko persuilla homorinkejä ja missä kokoontuvat?

Vierailija
32/51 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko persuilla homorinkejä ja missä kokoontuvat?

Kysy suurvisiiri Hallikselta, Purris hoitaa naisten osaston. He järkkäävät junaringit.

Vierailija
33/51 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen umpi hetero ja naimisissa naisen kanssa. Mutta kun viihteelle lähden tykkään imeä kullia ja samaan aikaan ottaa toista kullia peppuun. Ja täysi hetero olen. Jotenka en osaa vastata kysymykseen. 

Ps. Vaimo tykkää katsoa kuinka saan munaa ja hänkin on umpi hetero, vaikka tykkää nuolla pillua.

Vierailija
34/51 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panen itse kaveria. Olen kokeillut vain yhden kerran olla itse pantavana, en osannut rentouttaa eikä tuntunut hyvältä. On kuitenkin optio että jos elämääni tulee kaveri joka tosiaan vie jalat alta niin antaudun hänelle  jos hän sitä haluaa. 

Teekkari-24

Vierailija
35/51 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löydän hyvän videon, jossa mies runkkaa , siis itseään?

Vierailija
36/51 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tehdään oikein kunnon juna ja tässä järjestyksessä vielä, ekana on svennis, sitten jockke, timppa, börje, åke ja viimeisenä bertil, joka porautuu svenniksen perperiin.

Vierailija
37/51 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään kun toinen tulee ratsastamaan päälleni ja saan runkata hänen munaanas. Nähdä kuinka hän saa valtavan orkun ja spermat lentää vatsallenu. Se on niin kiihottavan näköistä että itsekin saan usein siinä.

Vierailija
38/51 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu niin mahtavaa kun toisen elin hieroo sopivasti eturauhasta ja runkkaa mua samalla. Orkku tuntuu siinä aivan tajunnanräjäyttävältä.

Vierailija
39/51 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En erityisemmin välitä olla ottavana osapuolena takapuoleen, koska se ei tunnu kovin hyvältä. Jotenkin se penis osuu siellä johonkin kohtaan, varmaan johonkin hermoihin, jotka aiheuttaa tarpeen mennä kakkoselle. Ei kovin eroottista monelle, veikkaan, ellei sitten ole joku erityismieltymys kakkajuttuihin. Itselläni ei ole.

-bi

Vierailija
40/51 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tykätään vaan nuolla toistemme anaalia.

T. arto & hjallis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän