43-vuotiaalle amk-opiskelijalle opiskelijahaalari? Onko ihan noloa? :D
Ensin ajattelin, että en sitä ota, mutta on alkanut vähän kaduttaa. Kun kyllä tässä 3,5 vuoden aikana ehkä tulisi joitakin kertoja käytyä opiskelijabileissä luokkatovereiden kanssa. Olisi kiva kerätä merkkejä ja pitää haalari sitten muistona opiskeluajoista.
Tiedä sitten saanko sen yksin tilattua näin jälkikäteen vain pitää odottaa syksyyn kun tehdään uusien opiskelijoiden tilaus.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Lyhyesti on. Voit käydä joskus opiskelijabileissä mutta älä ota haalaria. Se ikä on sulta ohi. Muista bileissäkin ettet ole enää parikymppinen.
Lol mikä katkera ikineitsytmies sieltä huutelee :D Muista että sulta on naistensaanti-ikä ollut aina ohi!
Minä olen 43-vuotias perheenäiti ja minulla on opiskelijahaalarit käytössä! Eli sinne vaan menoihin mukaan! Ja älkää iniskö, että yrittäisin kovin olla vielä nuori. Minä tunnen olevani aivan oma itseni kun riekun drinkki kourassa haalareissani muiden mukana. Eikä muuten ole kukaan irvistellyt, vaikka olenkin niiden muiden äitien ikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 43-vuotias perheenäiti ja minulla on opiskelijahaalarit käytössä! Eli sinne vaan menoihin mukaan! Ja älkää iniskö, että yrittäisin kovin olla vielä nuori. Minä tunnen olevani aivan oma itseni kun riekun drinkki kourassa haalareissani muiden mukana. Eikä muuten ole kukaan irvistellyt, vaikka olenkin niiden muiden äitien ikäinen.
Eikö sua hävetä yhtään. Nuoret nauravat sulle. On säälittävää kun jo ryppyyntynyt yli 40v nainen esiintyy kuin olisi parikymppinen. Se opiskelijabiletys ikä on mennyt sulta jo ajat sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyhyesti on. Voit käydä joskus opiskelijabileissä mutta älä ota haalaria. Se ikä on sulta ohi. Muista bileissäkin ettet ole enää parikymppinen.
Lol mikä katkera ikineitsytmies sieltä huutelee :D Muista että sulta on naistensaanti-ikä ollut aina ohi!
Silti mulla ei ole tarvetta pukeutua ja käyttäytyä kuin 20v opiskelija. Tuon ikäiset eivät ymmärrä miten lapselliselta se touhu näyttää jo 30 vuotiaastakin.
Mukavampi se on haalareissa kontata kotiin yltä päältä yrjössä ja paskassa, kuin omat ykkösvaatteet päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silti mulla ei ole tarvetta pukeutua ja käyttäytyä kuin 20v opiskelija. Tuon ikäiset eivät ymmärrä miten lapselliselta se touhu näyttää jo 30 vuotiaastakin.
Ja nelikymppisenä tajuaa miten lapsellista on noloilla siitä mitä toiset ajattelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sua hävetä yhtään. Nuoret nauravat sulle. On säälittävää kun jo ryppyyntynyt yli 40v nainen esiintyy kuin olisi parikymppinen. Se opiskelijabiletys ikä on mennyt sulta jo ajat sitten.
Ei hävetä! Ei voisi vähempää kiinnostaa jonkun tuntemattoman nauramiset, jos minulla itselläni on hauskaa! Ja ihmiset ovat mukavia minulle. Suosittelen sinullekin, ettei kannata ajatella mitä muut ajattelevat.
Pitäisiköhän kaivaa oma haalari esiin ja lähteä opiskelevan tyttären kanssa baanalle? Iskä mukaan tietty omine haalareineen. 😁
Musta on ok, jos teet sen vähän valikoiden. Ei oo sama asia olla 43-vuotiaana siellä kuin parikymppisenä, mutta toki jos joskus tuntuu luontevalta ottaa pari siideriä jossain opiskelukavereiden kanssa, miksi sitä ei vois tehdä haalarit päällä.