Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

43-vuotiaalle amk-opiskelijalle opiskelijahaalari? Onko ihan noloa? :D

Haalari
24.03.2022 |

Ensin ajattelin, että en sitä ota, mutta on alkanut vähän kaduttaa. Kun kyllä tässä 3,5 vuoden aikana ehkä tulisi joitakin kertoja käytyä opiskelijabileissä luokkatovereiden kanssa. Olisi kiva kerätä merkkejä ja pitää haalari sitten muistona opiskeluajoista.

Tiedä sitten saanko sen yksin tilattua näin jälkikäteen vain pitää odottaa syksyyn kun tehdään uusien opiskelijoiden tilaus.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksipä ei. Yleensä haalarit mielletään nuorten jutuksi, mutta eipä se nykyään niin tarkkaa ole. Siitä vaan rohkeasti!

Vierailija
2/30 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat, niin siitä vaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa olla. Saa elää.

Vierailija
4/30 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksipä ei. Yleensä haalarit mielletään nuorten jutuksi, mutta eipä se nykyään niin tarkkaa ole. Siitä vaan rohkeasti!

Me ollaan monimuoto-opiskelijoita ja on useampi yli 30v. ja muutamia yli 40v. Yksi taitaa olla yli 50v. Ei ole montaa 20+ ikäistä. 

Vierailija
5/30 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin otat! Mullakin on oma haalari vielä tallessa, vaikka yleensä en säästä juuri mitään. Nimenomaan kiva muisto.

Vierailija
6/30 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ne haalarit vähän nolot, mutta ne on sitä riippumatta opiskelijan iästä.

Vierailija
7/30 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kun setämiehenä haalaribileisiin lahkeita vaihtamaan! Ja onnea opiskeluun.

Vierailija
8/30 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On noloa. Bileissäkin vaan lyhyitä visiittejä ja todella hillitysti alkoholia. Ei haalarit ja humala pue minkään ikäistä, mutta nuorille kuitenkin siedettävämpää.

Vierailija
9/30 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lainkaan noloa sen rinnalla, että on ylipäätään mennyt sotkeutumaan koko amk-touhuun.

Vierailija
10/30 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
11/30 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä haalarit päällä kehtaa iskeä nuoria mehukkaita yliopistotyttöjä, vähän varttuneempanakin kollina.

Vierailija
12/30 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan prkl noloa. Varsinkin jos aiot mennä bileiisiin metsästämään viillokkia.

Vierailija
13/30 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta vähän sama kuin että 60 kirjoittaa ylioppilaaksi, kyllähän nekin lakin hommaa.

Vierailija
14/30 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muuta kun setämiehenä haalaribileisiin lahkeita vaihtamaan! Ja onnea opiskeluun.

Setämiehenä? Mä olen nainen. 

Vierailija
15/30 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ihan prkl noloa. Varsinkin jos aiot mennä bileiisiin metsästämään viillokkia.

Metsästämään mitä? Mä olen naimisissa oleva nainen eikä ole tarkoitus metsästää mitää vaan viettää aikaa opiskelukavereiden kanssa.

Vierailija
16/30 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta vähän sama kuin että 60 kirjoittaa ylioppilaaksi, kyllähän nekin lakin hommaa.

Kyllä vuosittain vähintään 60 kirjoittaa ylioppilaaksi.

Vierailija
17/30 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei lainkaan noloa sen rinnalla, että on ylipäätään mennyt sotkeutumaan koko amk-touhuun.

Ai on noloa opiskella sairaanhoitajaksi? Ok.

Vierailija
18/30 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyesti on. Voit käydä joskus opiskelijabileissä mutta älä ota haalaria. Se ikä on sulta ohi. Muista bileissäkin ettet ole enää parikymppinen.

Tällaisten väsyneiden konservatiivien vuoksi kehottaisin erityisesti hommaamaan sen haalarin, jos yhtään siltä tuntuu! Käsittääkseni missään ei ole määritelty yläikärajaa haalarin käyttöön.

Itse oon 44-vuotias nainen ja oon käyttänyt haalaria viimeksi ysärillä. Se oli pirun käytännöllinen asu! Hylkii likaa ja pitää tuulta. Go for it!! Ja muista kreisibailata opiskelijabileissä, jos siltä tuntuu. YOLO.

Vierailija
19/30 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haalari päälle vaan!

Vierailija
20/30 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei 🤦‍♀️ Tulis vaan vibat että yrität epätoivoisesti olla nuorekas ja rento. Jota voit ollakin mutta et jossain parikymppisille tarkoitetussa potkupuvussa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi