Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihon puhdistautuminen

Vierailija
07.09.2015 |

Varmasti on yksilöllistä, mutta miten kauan suurin piirtein kestää? Kasvoilleni on ilmestynyt pieniä näppyjä, kun olen aloittanut sinkkitablettien syömisen (Zinkosal 15mg + tyrnikapseleita kaksi, joissa on omega 3 ja sinkkiä 15mg = sinkkiä tulee syötyä 30mg päivässä), käyttämään uutta kasvovettä (Avenec, alkoholiton) ja juomaan vettä ahkerasti. lisäksi kerran kahdessa viikossa kuorin kasvoni sellaisella venäläisellä järvilehä"rouheella", jonka nimeä en juuri nyt muista.. On kuulemma äidilläni tehonnut ja päätin ottaa nyt kokeiluun, mutta on melko tujua tavaraa, joten siksi käytän niin harvakseltaan.

Miten teillä? Paraniko punertavat finniarvet myös? Toisinaan niihin käytän Bepanthenin anti-scarf-geeliä, mutta en osaa sanoa, auttaako. Tosin olenkin käyttänyt sitä vasta vain 2 viikkoa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/7 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hey, anyone ): kai täällä edes joku on kärsinyt samasta vaivasta? :/

Vierailija
4/7 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mammat!

Vierailija
5/7 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurmaavat ihanat naiset?

Vierailija
6/7 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei sinkki ole tehonnut kovinkaan hyvin, kapseleina kans syönyt. Vedenjuonti auttaa mutta mulla vaan aika ja ihon maltillinen kuoriminen on auttanu arpiin..

Vierailija
7/7 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla paheni komedo akne sinkistä ihan kamalasti. Komedot on siis niitä valopäitä, jota mulla on paljon. Kaikille ei sinkki auta. Muista syödä myös magnesiumia jos syöt sinkkiä.