keitä pyydätte fb ssä kaveriksi?
Ketkä teitä on pyytänyt? Hyväksyttekö kaikkia pyyntöjä?
Kommentit (7)
En ota ketään. Käyn tietyillä sivuilla.
En viitsi pyytää ketään, pari sukulaista olen pyytänyt ja yhden entisen kaverin. Minulle on tullut vain pari pyyntöä. Minulla ei ole minkäänlaista sosiaalista elämää josta noita pyyntöjä voisi sadella, kuten ilmeisesti muilla tulee.
En osaa sanoa hyväksyisinkö jos joku pyytäisi, pyytäjähän siis ei olisi mitenkään läheinen tuttu.
Ite oon pyytänyt niitä keitten kanssa oon vapaalla tekemisissä, työkavereita, vanhoja koulukavereita, vähän ketä vaan kenet jotenki tiiän, ku oon ajatellut että sitä parempi mitä enemmän ihmisiä voi saada kiinni ja ihan kiva kun voi tutustuakin paremmin postausten kautta. Mulle ei ikinä kukaan laita pyyntöä, miksköhä :-o oonkohan liian päälle käyvä ku ite oon laitellut. On ne kyllä hyväksynyt. Ei tietenkään kehtaa evätäkään ku kuitenkin nähdään. Minkähänlaista ois olla itsevarma :D??
Minä olen hyväksynyt 2 kaveripyyntöä ja molemmat ovat kavereitani. Ei ole enempää tullut ja itse en osaa etsiä ketään sieltä.
Tuttuja joihin haluan pitää yhteyttä. Muutama tuntematon on pyytänyt, en ole hyväksynyt.