Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kyllästynyt keskusteluketjujen poistamiseen

Vierailija
07.09.2015 |

Minulla on tapana kertoa mielipiteeni mielenkiintoisissa ketjuissa. Laitan ketjun muistiin selaimen kirjanmerkkeihin, jotta voin palata lukemaan ketjua myöhemmin uudelleen. On kiva katsoa, ovatko ihmiset olleet samaa mieltä kanssani (peukutusten määrä) ja mitä muita mielenkiintoisia kommentteja ketjuun on tullut. Mutta nykyisin täältä poistellaat jatkuvasti kauheita määriä ketjua. Ja nämä keskustelut eivät edes ole olleet maahanmuutosta, pedofiliasta tai muusta, joka voisi aiheuttaa ketjun poistamisen. On hemmetin ikävää tulla takaisin katsomaan ja huomata, että ketju on poistettu. Ihan turhaan kirjoitin pitkän viestin, jossa kerroin mielipiteeni! Tuntuu, ettei tänne enää edes kannata kirjoittaa, kun ketjuja poistellaan ihan mielivaltaisesti. Ne ketjut, joihin olen vastannut, eivät todellakaan ole olleet aiheltaan herjaavia yms. vaan keskusteluja ihan tavallisista aiheista.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut sen, että sairauksiin liittyviä keskusteluja poistetaan herkästi. Kärsin itse erilaisista mahaoireista ja lähes joka kerta, kun yritän saada apua esimerkiksi ulostamiseen liittyvissä ongelmissa, niin ketju poistetaan asiattomana. Mikä siinä ulostamisessa ja ilmavaivoissa voi olla niin asiatonta? Normaaleja ihmiselämään liittyviä asioita, joita ei kyllä pitäisi kenenkään hävetä niin paljon, että kokee asiallisen kysymyksen sopimattomana!

Vierailija
2/6 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 16:05"]

Olen huomannut sen, että sairauksiin liittyviä keskusteluja poistetaan herkästi. Kärsin itse erilaisista mahaoireista ja lähes joka kerta, kun yritän saada apua esimerkiksi ulostamiseen liittyvissä ongelmissa, niin ketju poistetaan asiattomana. Mikä siinä ulostamisessa ja ilmavaivoissa voi olla niin asiatonta? Normaaleja ihmiselämään liittyviä asioita, joita ei kyllä pitäisi kenenkään hävetä niin paljon, että kokee asiallisen kysymyksen sopimattomana!

[/quote]

Heh, useita peppuseksiketjuja täällä silti näkyy jatkuvasti...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Tätä pitempää vastausta ei juuri viitsi kirj...

Vierailija
4/6 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa ne poistaa koko ketjun, jos joku pösilö tunkee väliin asiattomuuksia vaikka aihe sinänsä olisikin ihan normaali. Ja pösilöitähän maailmassa ja av:llä riittää.

Vierailija
5/6 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina tämä on ollut ihan turhaa. Turhempaa tekemistä ei oikein tule mieleen.

Vierailija
6/6 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kirjoitin kesällä tänne eräästä perhettäni koskevasta ongelmasta ja ketjuun tuli hyviä ja asiallisia kommentteja. No, jotkut haukkuivat minua huonoksi äidiksi, mutta ne jätin omaan arvoonsa. Ajattelin tulostaa koko keskustelun ja näyttää sitä psykologille, mutta ennen kuin ehdin tehdä sitä, keskustelu oli poistettu. Olin tosi kiukkuinen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän