Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt jätkät pokailemaan Baltiaan!

Vierailija
07.09.2015 |

Tuli kesällä matkusteltua Viro, Latvia, Liettua, Puola -akselilla ja sain ilokseni todeta että etenkin tuolla vähän eteläisemmissä Baltian maissa on tavallinen suomipoika kovassa huudossa. Virolaiset tytöt ovat jo vähän ylpistyneet kun ne brittiläiset polttariporukat ovat käyneet siellä kännäämässä ja vonkaamassa, mutta etelämmässä, mmm mmmm.

Menkää ihan tavallisiin yökerhoihin, älkääkä olko liian kännissä, niin menestys on taattua. Kiertäkää stippipaikat yms sellaiset kaukaa, ette todellakaan tarvitse niitä. Balttinainen ei ehkä niin herkästi lähde yhdenillan juttuihin mutta tutustumisen kauttahan kaikki ovet avautuvat.

Katsoka ympärillenne vaikkapa Helsingin ihmisvilinää. Muistakaa että Pekan ja Akvilian suomalais-Liettualainen suhde on ihan yhtä arvokas ja kunnioitettava kuin Jennin ja Mugaben. Unohtakaa se 80- ja 90 -lukulainen pohjoismaisten feministien myymä ajattelumalli että kaikki vähänkin idempää tulevat naiset ovat jotenkin alempiarvoisempia tai mahdollisesti entisiä prostituoituja. 

Natojoukot harjoittelevat Baltiassa; Mitäpä luulette jenkkipoikien tekevän viikonloppuisin? Nyt veljet Balttiaan tutustumaan kunnon tyttöihin!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä totta. Mutta tyhjällä katseella tanssilattiaa toljottavien laiskanpulskeiden junteroiden ei kannata vaivautua. Sellaisia on sikäläisissä miehissä nimittäin ihan tarpeeksi. Yökerhojen ja baarien lisäksi suosittelen myös Tinderin käyttöä..

Vierailija
2/3 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse elelen Baltiassa Tallinnassa olen kirjoilla ja ei ole suomipojslla ankeaa, harmittaa että venäjää en pystynyt aikoinaan opiskelemaan. Aina on Baltit minua miellyttäneet, saatte nyt vapaasti nauraa minulle, mutta vaikka Anu Saagim on paljon minua vanhempi niin on kovin ihana. Anulla on ironian tajua joka puuttuu Suomessa lähes kaikilta julkkiksilta Ben zyskovitsia lukuun ottamatta. Itsekään en ihan pohjalaane ole, mutta minusta se pohanmaalaisten

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

^sinulla jäi lause kesken, jotakin maakunnista. Itse itäsuomalaisena olen kokenut että esim liettuanliettualaisiin tyttöihin tutustumista on helpottanut se että tiedän jotakin venäläisestä kulttuurista. Olemme voineet yhdessä manata "ryssiä".

Anu Saagimia en haluaisi tässä mainita. Hänhän on pohjimmiltaan opportunisti vaikka hauska persoona onkin. Aloitukseni pointti oli ennemminkin muistuttaa että lähimaissamme on lukemattomia ns kunnon naapurintyttöjä, jotka ovat kiinnostuneita suomipojista samaan tyyliin kuin suomitytöt ovat kiinnostuneita esim aussimiehistä.

t.ap