Säädöstä seurusteluksi
Olen mies, kokenut ja herttainen, kaikin puolin mukava parisuhteeseen tähtäävä mies. Haluaisin jo vakiintua ja alkaa suunnittelemaan yhteistä tulevaisuutta naisen kanssa.
Minulla on ollut säätöä puolen vuoden ajan erään naisen kanssa. Alussa olimme kuin paita ja peppu, nainen on minua vuosia nuorempi ja kokemattomampi ihmissuhteissa, taustalla vain yksi poikaystävä teini-iässä ja kivulias ero. Nainen esitteli minut vanhemmillensa ja vietimme aikaa hänen kavereiden kanssaan. Itselle kynnys esittää nainen vanhemmilleni ja kavereilleni on kuitenkin suuri, haluan ensin seurustella ja sitten vasta esitellä kumppanin läheisille ihmisille, kun tiedän suhteen kestävän pitkän aikaa.
Nainen etääntyi minusta parisen viikkoa sitten, kun olin työmatkalla toisella paikkakunnalla muutaman yön. Eräänä hetkenä hän on romanttinen ja kehuu minut maasta taivaisiin, toisena hetkenä ja päivänä hän saattaa olla etäinen ja omissa oloissaan. Viestitellään lähes joka päivä vieläkin ja näemme pari kertaa viikossa. Kipinää välillämme on ja tapaamiset ovat romantiikantäyteisiä. Emme ole kieltäneet trefffailua toisten kanssa, tosin nainen on sanonut ettei pidä ajatuksesta, että minulla olisi säätöä toisten naisten kanssa.
En tiedä enää mitä ajatella suhteestamme, eräällä tavalla se on parasta mitä minulle on tapahtunut, toisena ajatuksena on kuitenkin pettymys siitä, ettei vieläkään seurustella vaikka niin käyttäydymmekin hänen puoleltaan.
Onko palstalla kohtalontovereita? Tuntuu, ettei minulla ole enää mitään toivoa häntä kohtaan. Ja ennen kuin kysytte, niin kyllä olemme keskustelleet asiasta ja samoilla linjoilla tekstini kanssa on hän.
Kommentit (2)
Itselläni ainakin on ikävä jo näin parin päivän hiljaiselon jälkeen, mutta en osaa naisesta sanoa. Ehkä hänellä on jo joku uusi kiikarissa, tosin hän ei ole suoraan sanonut kaipaavansa omaa aikaa tai uutta säätöä.
Vähän ihmetettää tuo etääntyminen muutamassa päivässä. Sellainen ennemminkin pitäisi piristää, kun tulee se mukava ikävä toista kohtaan. Tapahtuiko naisellesi reissusi aikana jotain, joka nyt häntä mietityttää....