Pelkääkö suomimiehet näitä ulkolaismiehiä, vai mikä on?
Minusta näyttää siltä että suomimiehet pelkää noita ulkolaismiehiä kaikin puolin! Tai sitten eivät vaan osaa puolustaa naisia tai lapsia, eli itseään "heikompia"?
Tuntematon mies huusi minulle "sina soomihoora" Helsingin rautatieaseman liepeillä kun menin ohi huomioimatta, niin paikalle olleet suomalaismiehet katsoivat vaan poispäin ja kipittivät tepsuttaen pakoon kuin pikkutytöt! Samalla tavalla kun täällä on kerrottu aiemminkin, en vaan enää löytänyt ketjua. Av-mammat kasvattaa tällaisia miehiä joiden mielestä ketkään muut naiset eivät ole puolustamisen arvoisia, paitsi se oma mamma???
Pari vuotta sitten Pariisissa juna-asemalla kävi noin että tumma mies huusi minulle englanniksi että f-king bitch kun en viitsinyt katsoa häneen päin kun menin ohi, niin samalla parikin eurooppalaisen näköistä ranskalaismiestä suorastaan karjaisi sille tyypille jotain äkäisen kuuloista ranskaksi ja tämä mies lähti vikkelästi pois paikalta.
Kommentit (14)
Ei niitä vaan kiinnosta mamujen soomi hoorat.
No ei kai kukaan uskalla suojella, kun Suomessa tulee heti syyte rasistisesta rikokseta jne.
en pelkää, mutta minulla ei ole mitään syytä puuttua muiden ongelmiin. Jos taas kotiini tullaan vasten tahtoani....noh, siitä voitte lukea lehdistä sitten.
Itse en välitä enää. Tätä on haluttu. Suvaitsevaisto ja feministit vihaavat ja halveksuvat suomalaisia, varsinkin miehiä koko ajan. Eli sitä saa mitä tilaa. Jos auttaisi tai puuttuisi tälläisessä tilanteessa, niin ainoastaan hävittävää olisi. En jaksaisi enää puolustaa ketään, koska unelma. Tätä on haluttu.
Oletko jotenkin vammainen, kun et osaa itse pitää puoliasi vaan tarvitset siihen jotain random miestä? Etkö usko sukupuolten tasa-arvoon - oletko siis itse joku äärihihhuli kristitty, jolle mies on luotu ensin?
Mitähän sinä teit tai sanoit ensiksi, kun huoriteltiin? Yläasteelta muistan huoraksi huutelua, huutelijoina silloin ne semmoiset astetta pöljemmät peräkammarin pasit ja teemut. Ei sen jälkeen. Joskus toki nähnyt, kun jotain rääkyväö alleen kussutta pubiruusua hänen oma ukkonsa kaljaterassilla huorittelee...
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 12:49"]No ei kai kukaan uskalla suojella, kun Suomessa tulee heti syyte rasistisesta rikokseta jne.
[/quote]
Pelkuri.
Suojeleeko naiset sitten miehiä joille huudellaan kadulla? Ei mua ainakaan vaikka tulisi kuinka törkeitä herjoja ja seksuaalista häirintää. Eiköhän tuollainen huutelu ole asemilla niin yleistä sukupuolesta riippumatta, että järkevä mies ei ala jokaiselta soomihoorittelijalta kerjäämään verta nenästään.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 12:54"]
Suojeleeko naiset sitten miehiä joille huudellaan kadulla? Ei mua ainakaan vaikka tulisi kuinka törkeitä herjoja ja seksuaalista häirintää. Eiköhän tuollainen huutelu ole asemilla niin yleistä sukupuolesta riippumatta, että järkevä mies ei ala jokaiselta soomihoorittelijalta kerjäämään verta nenästään.
[/quote]
Jos miestä kiusataan kadulla tai huudetaan asiattomuuksia tai homotellaan, niin äkkiäkö siihen ilmestyy jostain iso tankkimainen suomalainen käheä-möreä-ääninen kananpersetukkainen emäntä jostain lähiterassilta huutaan ja karjuun rööki suupielessä, että "Menkää V-uun siitä S-tana!!!"
Eli tähän on Suomessa tultu.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 12:49"]
No ei kai kukaan uskalla suojella, kun Suomessa tulee heti syyte rasistisesta rikokseta jne.
[/quote]
Tässähän se meneekin väärin.
Kukaan ei kerro tietyistä kulttuureista/uskonnoista tuleville miehille heti alkuun että täällä paikallista naista ei puhutella noin. Eikä naisia yleensäkään, tai tulee kunnianloukkaussyyte.
Tänne otetaan ulkomaalaisia eikä kotiuteta ja nuo rumat sanat on sitten ainoita suomalaisia sanoja jotka opitaan jostain? Suomi pääsee kehumaan että otettiin niin ja niin paljon, mutta sen jälkeen kukaan ei opeta eikä ohjaa heitä maan tietyille tavoille?
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 13:06"][quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 12:49"]
[/quote]
Tässähän se meneekin väärin.
Kukaan ei kerro tietyistä kulttuureista/uskonnoista tuleville miehille heti alkuun että täällä paikallista naista ei puhutella noin. Eikä naisia yleensäkään, tai tulee kunnianloukkaussyyte.
Tänne otetaan ulkomaalaisia eikä kotiuteta ja nuo rumat sanat on sitten ainoita suomalaisia sanoja jotka opitaan jostain? Suomi pääsee kehumaan että otettiin niin ja niin paljon, mutta sen jälkeen kukaan ei opeta eikä ohjaa heitä maan tietyille tavoille?
[/quote]
Kyllä niille kerrotaan, mutta oppi ei mene perille.
Joopa joo. Uskon. Ei ku hitto, enpä usko muuten TÄTÄKÄÄN täysin identtistä avausta yhtään sen todemmaksi kuin mitään muutakaan näistä saman propagandapainon läpi puserrettuja pökäleitä.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 13:08"]Joopa joo. Uskon. Ei ku hitto, enpä usko muuten TÄTÄKÄÄN täysin identtistä avausta yhtään sen todemmaksi kuin mitään muutakaan näistä saman propagandapainon läpi puserrettuja pökäleitä.
[/quote]
Toivottavasti ei sitten satu omalle kohdalle.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 13:10"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 13:08"]Joopa joo. Uskon. Ei ku hitto, enpä usko muuten TÄTÄKÄÄN täysin identtistä avausta yhtään sen todemmaksi kuin mitään muutakaan näistä saman propagandapainon läpi puserrettuja pökäleitä. [/quote] Toivottavasti ei sitten satu omalle kohdalle.
[/quote]
Ei satu, satuja kun tosiaan ovat.
Oho, kaikki suomalaiset ei olekaan rasisteja ja muna pystyssä suojelemassa "omaa" naista. Hassua, että tässäkin ongelma vyörytetään suomalaisten päälle, ulkomaalaistaustaisen käytöstä ei kritisoida.